AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Sitter nå her da, i sengen og gråter. Føler meg ikke god nok til noenting, min bror rakker ned på meg stadig vekk. Og alt mamma kan tenke på er måten jeg takler det på, det er ikke lov å bli lei seg, nei jeg skal heve meg over det. Noe hun har rett i, men dessverre er det slik at jeg blir lei meg når jeg blir behandlet feil. Jeg får skylda for å ha gjort både det ene og det andre galt. Så trist å ligge i sengen å gråte en fredagskveld... :/Anonymous poster hash: bb852...3ef
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Jeg gjør det samme. Er gravid og ensom. Venninnene bor ikke her, og kjæresten har mye hyggelige ting å gjøre om dagen. Blir bare trist av at dagene går. Er jo også ekstra trøtt og sånt, så orker liksom ikke å "ta meg sammen" og ta initiativ og sånt. Formen er så opp og ned. Men kjipt med jul.Anonymous poster hash: 922ff...b87
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Ts her. Huff, stor klem fra meg til deg!! Jeg har tatt sovepille ihåp om å få sovne ikveld.. Så våkner jeg kanskje i litt bedre humør imorgen. Tviler egentlig, er ganske langt nede akkurat nå... Anonymous poster hash: bb852...3ef
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 me too! Anonymous poster hash: c93e5...f6d
Hedgehog Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Uff da dere, dette var ikke koselig lesning! TS: jeg antar utifra innlegget ditt at du er ganske ung, da du fortsatt bor hjemme? Synes det er litt underlig at du har sovepiller... synes ikke det er noe du skal ty til dersom du kan unngå det. Dersom broren din plager deg såpass mye at du blir deppa av det, ville jeg snakket med helsesøster ved skolen din. Kanskje de kan hjelpe deg videre! Og så til deg som er gravid og ensom! Start på svømming for gravide o.l. da møter du mange andre i din situasjon, kanskje du vil få de gode nye venner der? Klem til begge to 1
Steinar40 Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Sitter nå her da, i sengen og gråter. Føler meg ikke god nok til noenting, min bror rakker ned på meg stadig vekk. Og alt mamma kan tenke på er måten jeg takler det på, det er ikke lov å bli lei seg, nei jeg skal heve meg over det. Noe hun har rett i, men dessverre er det slik at jeg blir lei meg når jeg blir behandlet feil. Jeg får skylda for å ha gjort både det ene og det andre galt. Så trist å ligge i sengen å gråte en fredagskveld... :/Anonymous poster hash: bb852...3ef Når det ikke stemmer så sier du vel i fra?
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Uff da dere, dette var ikke koselig lesning! TS: jeg antar utifra innlegget ditt at du er ganske ung, da du fortsatt bor hjemme? Synes det er litt underlig at du har sovepiller... synes ikke det er noe du skal ty til dersom du kan unngå det. Dersom broren din plager deg såpass mye at du blir deppa av det, ville jeg snakket med helsesøster ved skolen din. Kanskje de kan hjelpe deg videre! Og så til deg som er gravid og ensom! Start på svømming for gravide o.l. da møter du mange andre i din situasjon, kanskje du vil få de gode nye venner der? Klem til begge to Takk Nei jeg er ikke så ung. Er 26 år, men bor hjemme nå i noen år (mellomsted frem til jeg flytter til egen leiligheten i januar). Broren min er litt eldre. Han har alltid plaget meg, så jeg burde lært meg å heve meg over det til nå, men når det skjer stadig vekk så blir jeg deppa av det. Jeg føler at jeg ikke er god nok og duger til ingenting.. Anonymous poster hash: bb852...3ef
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #8 Skrevet 14. desember 2013 Når det ikke stemmer så sier du vel i fra? Jada, jeg sier ifra, men da er jeg plutselig en trøblemaker som bare vil bråke. Så da tør jeg liskom ikke så mye lenger, for alt blir jo feil uansett.. Anonymous poster hash: bb852...3ef
Steinar40 Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 (endret) Jada, jeg sier ifra, men da er jeg plutselig en trøblemaker som bare vil bråke. Så da tør jeg liskom ikke så mye lenger, for alt blir jo feil uansett.. Anonymous poster hash: bb852...3ef Da høres det smart ut å flytte til egen leilighet i januar. Blod er tykkere enn vann, men det er grenser for hvor mye dritt man skal finne seg i av slekta også. Klarer ikke folk å oppføre seg så har man minst mulig kontakt. Endret 14. desember 2013 av Steinar40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå