PaperFlower Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hei. Jeg og min kjære engelskmann begynte å snakke om julen og norske nisser o.l, også kom jeg på det klippet som jeg tror ble vist på NRK (mulig det var en annen kanal) for mange år siden (sent 90-tall/tidlig 00, kanskje?). Det var et par som hadde vært på skitur og hadde filmet den andre parten, også i bakgrunnen kunne man plutselig se en liten nisselue e.l. som løp gjennom bildet i snøen. Vet jeg fant denne på Youtube for et par år siden, men nå finner jeg det ikke. Har så lyst til å se den igjen og vise den til kjæresten, men finner den ikke. Noen som kan hjelpe meg eller vet hvilket klipp jeg snakker om, så jeg iallefall vet at jeg husker rett?
PaperFlower Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #2 Skrevet 13. desember 2013 Fant den! Haha, hadde lett i 20 minutter før jeg skrev dette, også fant jeg det 1 minutt etter at jeg opprettet emnet. Her er videoen hvis noen er interesserte. Ikke så nisse-aktig som jeg husket, men pytt pytt. http://www.youtube.com/watch?v=S9oIKuI-ZXI 4
jabx Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Hva er det som er så spesielt? En gutt el.l. løper inn i bildet?
Bartemannen Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Hva er det som er så spesielt? En gutt el.l. løper inn i bildet? Det er en nisse da .. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå