Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter mye om og med har min amøber gjennom nesten 15 år funnet seg en leilighet og skal flytte ut

Det startet med utroskap fra hennes side hvorpå hun etter en stund fortalte meg at hun ikke lengre hadde noen følelser igjen for meg

Dette var etter at jeg hadde fortalt at jeg ville gjøre ett forsøk på å redde forholdet tross alt det som var hendt .

Men det var ingen vilje til hverken å gå til terapi eller rådgivning .

Jeg mener jo at det i ett langvarig forhold kommer tider der man ikke ser hverandre som den store kjærligheten , men jeg mener og at utroskap er over streken

Men på bakgrunn av alt vi har hatt og vært gjennom ville jeg se om vi kunne komme oss videre også fra dette .

Vi har barn sammen og de blir jo fort den store taper i alt dette

Etterlever som ukene har gått har min lyst til å forsøke å berge det vi sammen har hatt bare økt , mens det virker som hun har gått i motsatt retning .

Det jeg og lurer på er om det kan være mulig for henne å se ting anderledes når hun først har flyttet . At det ikke nødvendigvis er noe grønnere på den andre siden . At hun kan innse hva hun har gått fra og på ett tidspunkt angre seg .

Har lest mange tråder her om at når en kvinne bestemmer seg så bestemmer hun seg

Men for meg som så mange andre menn kom dette meget plutselig.

Vi hadde det veldig fint sammen på alle måter fram til hun var utro

Etter dette endret hun seg veldig mye.

Jeg vil jo så gjerne dele mitt mitt liv med hun som jeg holder på kjær , men det ser jo mørkt ut nå

Noen som har vært med på lignende med happening ending ?

Hva som eventuelt skal til for at hun skal savne meg ?

Og om hun kan ønske meg tilbake ?

Jeg er fortvilet og ser nå at alt det vi sammen har bygget opp over så mange år legges i grus for mine øyne . Det ønsker ikke jeg , og vil jo egentlig bare at vi skulle kunnet funnet tilbake til hverandre igjen

Har jeg noen mulighet i mitt håp ?

Anonymous poster hash: 292e3...0d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mistanke om at løpet er kjørt. Det at hun har kjøpt leilighet tyder på at hun har tatt en endelig beslutning.

Føler med deg... Antar det ikke var dette svaret du egentlig ønsket.

Syntes for øvrig utroskap og svik mot personen som står deg nærmest, og ville tatt imot en kule for deg, er så lavmål som det kan bli. Hvorfor ikke spille med åpne kort? Det hadde du fortjent etter så mange år sammen.

• Liker 1
Skrevet

Om det har noe å si , så har hun funnet en leilighet å leie

Har nok ikke råd til å kjøpe noe

Jeg har ene eie på hus så det er ikke mye å dele

Likefult er jeg rimelig sønderknust over at noe slikt som dette kunne hende

Anonymous poster hash: a37cf...0dd

Skrevet (endret)

Det jeg og lurer på er om det kan være mulig for henne å se ting anderledes når hun først har flyttet . At det ikke nødvendigvis er noe grønnere på den andre siden . At hun kan innse hva hun har gått fra og på ett tidspunkt angre seg .

Ja, det er det mulighet for.

La henne være i fred. Vær hyggelig, men ikke kontakt henne mer enn nødvendig.

Hun kan ønske deg tilbake dersom du viser at du er fornøyd med livet og prøver å gjøre det beste ut av slik det er blitt. Hvis du går rundt og er bitter og sur, lei er det veldig lite tiltrekkende. Sannsynlivis vil det også hjelpe deg å være positiv.

Ja, det er mulighet i ditt håp. Best er det å prøve å akseptere bruddet og se muligheter i hvordan tingene vil forholde seg nå. La tiden gå. Særlig nå i begynnelsen er det vanskelig å akseptere, men tiden vil vise at det blir lettere å akseptere. Og selv om du ikke kan helt tro det nå, så er kanskje ikke håpet om å få henne tilbake så sterkt etter hvert som tiden går.

Det er mange som innser at ikke gresset er grønnere andre steder. Noen må erfare det for å lære det. Ikke la dette bryte deg ned. Prøv å se mulighetene i hvordan situasjonen er nå.

Endret av Berit
Skrevet

Etter mye om og med har min amøber gjennom nesten 15 år funnet seg en leilighet og skal flytte ut

Det startet med utroskap fra hennes side hvorpå hun etter en stund fortalte meg at hun ikke lengre hadde noen følelser igjen for meg

Dette var etter at jeg hadde fortalt at jeg ville gjøre ett forsøk på å redde forholdet tross alt det som var hendt .

Men det var ingen vilje til hverken å gå til terapi eller rådgivning .

Jeg mener jo at det i ett langvarig forhold kommer tider der man ikke ser hverandre som den store kjærligheten , men jeg mener og at utroskap er over streken

Men på bakgrunn av alt vi har hatt og vært gjennom ville jeg se om vi kunne komme oss videre også fra dette .

Vi har barn sammen og de blir jo fort den store taper i alt dette

Etterlever som ukene har gått har min lyst til å forsøke å berge det vi sammen har hatt bare økt , mens det virker som hun har gått i motsatt retning .

Har lest mange tråder her om at når en kvinne bestemmer seg så bestemmer hun seg

Men for meg som så mange andre menn kom dette meget plutselig.

Vi hadde det veldig fint sammen på alle måter fram til hun var utro

Etter dette endret hun seg veldig mye.

Jeg vil jo så gjerne dele mitt mitt liv med hun som jeg holder på kjær , men det ser jo mørkt ut nå

Noen som har vært med på lignende med happening ending ?

Jeg er fortvilet og ser nå at alt det vi sammen har bygget opp over så mange år legges i grus for mine øyne . Det ønsker ikke jeg , og vil jo egentlig bare at vi skulle kunnet funnet tilbake til hverandre igjen

Høres ut som at dere allerede er forbi point of no return.

Blir feil om dere skal fortsette forholdet bare for at du ikke skal bli såret.

Barn har det bedre av å vokse opp i to hjem, enn i ett hjem med høyt konfliktnivå.

Anonymous poster hash: b22b6...083

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er det mulighet for.

La henne være i fred. Vær hyggelig, men ikke kontakt henne mer enn nødvendig.

Hun kan ønske deg tilbake dersom du viser at du er fornøyd med livet og prøver å gjøre det beste ut av slik det er blitt. Hvis du går rundt og er bitter og sur, lei er det veldig lite tiltrekkende. Sannsynlivis vil det også hjelpe deg å være positiv.

Ja, det er mulighet i ditt håp. Best er det å prøve å akseptere bruddet og se muligheter i hvordan tingene vil forholde seg nå. La tiden gå. Særlig nå i begynnelsen er det vanskelig å akseptere, men tiden vil vise at det blir lettere å akseptere. Og selv om du ikke kan helt tro det nå, så er kanskje ikke håpet om å få henne tilbake så sterkt etter hvert som tiden går.

Det er mange som innser at ikke gresset er grønnere andre steder. Noen må erfare det for å lære det. Ikke la dette bryte deg ned. Prøv å se mulighetene i hvordan situasjonen er nå.

Dette er svada fra A til Å.

TS må rømme, og aldri se seg tilbake, og grunnen er denne "Det startet med utroskap fra hennes side hvorpå hun etter en stund fortalte meg at hun ikke lengre hadde noen følelser igjen for meg".

TS må ikke finne på å vente på denne dama, for hun skal glemmes.

Anonymous poster hash: a994f...a06

• Liker 2
Skrevet

Dette er svada fra A til Å.

TS må rømme, og aldri se seg tilbake, og grunnen er denne "Det startet med utroskap fra hennes side hvorpå hun etter en stund fortalte meg at hun ikke lengre hadde noen følelser igjen for meg".

Jeg svarte på Ts sine spørsmål. Jeg og mener at han ikke skal vente på henne, og det uttrykket jeg da i innlegget mitt.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være grunner til at man ikke så lett kan bare rømme vekk. Mulighet her for at det er barn inn i bildet, og man kan da opptre normalt overfor hverandre uansett konflikt. Som jeg skrev er det meget mulig Ts ikke har håpet om å få henne igjen hvis han ser mulighetene i situasjonen som er nå og lar tiden gå.

• Liker 1
Skrevet

Ser jo at gjenganger er at jeg ikke bør vente på nor mirakel

Bil og si at det har ikke vært noe konflikter før jeg fikk beskjeden ,men har blitt litt etter

Jeg ser og poenget med at noen mener uttoskap er utilgivelig

Men etter 15 år finnes det mue mellom himmel og jord som ikke kan settes ord på

Skkurat må er på en måte det ørlille håpet det som holder meg oppe

Men jeg er og klar på st om hun skulle ønske en gang så er det ikke bare å komme løpende

Det er i så fall mye som må på plass

For er det en ting jeg er hrlt sikker på så er det at ungene skal bare oppleve dette en gang i sitt liv

De er det viktigeste jeg har , og slik vil jeg tro hun og ser det

Skrevet

Hvordan skal jeg komme meg videre når det eneste jeg klarer å tenke på er henne

Og hvilje tegn kan jeg se etter i fremtiden som kan vise om hun bil ha meg tilbake på noe tidspunkt ?

Gjest Heartbeat
Skrevet

Det kan faktisk hende at hun savner deg og livet dere hadde, når hun har flyttet, fått smake litt på singel tilværelsen og funnet ut at gresset ikke var så mye grønnere på andre siden. Men du skal ikke gå rundt og vente uansett. Lev livet ditt og ikke mas på henne.

Ikke kontakt henne for mye og ikke virk desperat :)

Lykke til :)

• Liker 2
Skrevet

Det er vel der mitt lille håp ligger

At hun skal savne alt det vi sammen har hatt og bygget opp

Noe kontakt er jeg nødt til å ha , men vil forsøke å begrense det til det som gjelder barna

Jeg tror heller ikke at gresset er grønnere som singel når det har gått litt tid, men kun tiden vil jo vise det

I og med at vi har hatt det bra sammen inntil for litt siden gjør jo at jeg har en "frykt" for at hun har fått seg en nyforelskelse

Men inntil rett før bomben smalt så planla hun vår fremtid sammen

I mitt hode er ikke dette noe man gjør om man føler man er på vei ut døren

Skrevet

Fra tid til annen får jeg en god klem

I går igjen fikk jeg en av disse

Hver gang jeg får en klem sier jeg at jeg er glad i henne

Men i går når jeg gjorde dette fikk jeg til svar at hun var glad i meg og ?

Kan dette bety noe mer enn at hun bare er hyggelig

Er på ett Nina nå hvor jeg leter etter alle former for håp at ting skal ordne seg selvom jeg inderst inne egentlig ikke har tro på det

Men hvorfor skal hun si at hun er glad i meg når hun tidligere har sagt at de ikke er noe følelser tilbake ?

Blir jo enda mer forvirret av dette

Er gjerne og ett problem at hun vet at jeg i dag hadde tatt henne tilbake uten å stusse

Så hele kortstokken er jo hos henne

Skrevet

TS, du må i allefall ikke overanalysere setningen "Jeg er glad i deg". Selvfølgelig er hun glad i deg etter 15 år. Men det betyr ikke at hun nødvendigvis har romantiske følelser for deg lengre. Og disse følelsene er ganske essensielle i et forhold. Jeg holder på å forlate min mann også nå, fordi disse følelsene er blitt borte. Det er noe jeg ikke kan kontrollere eller styre. Jeg vil bo alene og være i fred, og ønsker å finne noen andre som jeg er mer kompatibel med. Jeg håper virkelig min mann vil la meg være i fred. Han elsker meg høyere enn alt i verden, og det gjør meg så vondt å gjøre dette mot han. Men innimellom må man bare sette seg selv først. For hvis man ikke setter seg selv først innimellom, så kan man ikke gjøre de andre rundt seg happy heller (Barna). Da ender hun bare opp med å føle seg fanget og ulykkelig, og dette over lengre tid kan gå med utover barna enn et brudd. Du er simpelthen nødt til å gi slipp på henne. Kommer hun tilbake, så gjør hun det. Hvis ikke så må du bare finne en måte å komme deg videre på du også. Det er et godt råd du har fått om å være glad og smile og utad takle den nye situasjonen godt foran hennes øyne. Det er faktisk langt mer attraktivt å komme tilbake da. Lykke til! Jeg unner ingen den situasjonen du er i, og hun skulle aldri vært utro mot deg. Men innimellom skjer det, og hun trenger nok bare å være alene og fri.

:klem: til deg!

Anonymous poster hash: f9620...9dd
Skrevet

Jeg tror vel streng tatt ikke at hun kommer løpende tilbake med det første

Selv om det er vond tanke , så tror jo jeg at hun ønsker å finne seg en ny mann å dele livet med

Vet ikke hvorfor , men jeg tror jo og at det gjerne er ført da hun vil kunne oppdage hva hun har forlatt og muligens savne det

Om det skjer får en jo se omhun da fremdeles vil blir tatt imot her

For det jeg nå gjennomgår unner jeg ingen , og vil i alle fall ikke ha det slik på ny

Så om det skulle bli oss igjen , så må vi faktisk starte helt på ny

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...