AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Har kjøpt et sexy nisse undertøy. Er bare et skjørt som såvidt akkurat ikke dekker stussen, som er litt gjennomsiktig med blonder rødt, og hvit "pels" utenfor, og en rød bh, og kanskje nisselue. Dette skjørtet har slike strømpeholdere på seg. Jeg må jo hva hvite strømper til dette, så hva er best: Har et par hvite stay ups, men de er ganske trange øverst, så føler at fettet går litt inn og ut igjen akkurat der. Er gjennomsnittlig slank vil jeg si, men dette får det jo til å se ut som et fettberg føler jeg. Foran så dekker skjørtet det litt, bak så gjør det ikke det. Eller så har jeg et par hvite knestrømper, de er fine og passer. men da henger jo de strømpeholderne og slenger og sitter ikke kneppet fast i strømpene. Jeg synes det kan være sexy, men hva synes dere menn og kvinner her ute? Whatyathink guys? Anonymous poster hash: 7e28c...611
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Spørsmålet var også om dere gutter legger merke til det om det kanskje er mye strammere øverst på stay-upsene. Siden gutter tenker kanskje mer helhet og ikke legger merke til detaljer like godt Anonymous poster hash: 7e28c...611
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ville valgt nr 1. Tror ikke han du skal imponere legger merke til dette "fettet" som du prater om. I tillegg så ser det mye mer gjennomført ut når alt henger fast. Blir jo litt merkelig å bruke hofteholere om det ikke går ann å feste det i noe. Gå for nr 1! Anonymous poster hash: 1c37c...e4a
Lila Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Enig med AB, gå for nummer 1! Han legger nok ikke merke til lårene dine, du ser nok smashing ut
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Takk for svar, ser kanskje mer gjennomført ut med stay upsene ja Nå blir det ikke noe i kveld likevel, får ta det når han oppfører seg ordentlig igjen! Anonymous poster hash: 7e28c...611
Gjest Lille-pus Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Siden det ikke ble noe i kveld så tipser jeg forsiktig om å kjøpe skikkelige strømper isteden for stay-ups. Dette siden skjørtet har strømpestropper og strømpestropper ikke er laget for stay-ups (tykkelsen på stay-ups kanten ødelegger ofte anordningen som strømpen festes til stroppen med). Nå rekker du skaffe strømper som ikke har silikonkant, og da blir også opplevelsen av at det 'tyter fett ut' øverst på låret borte.
Gjest åffårno Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Nisseundertøy er grusomt harry og stusselig, hvite strømper også. Det med at fett går litt over skjer nok på selv de smaleste ben, er jo fordi det skal være fast. 1
Nanami Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Nisseundertøy er grusomt harry og stusselig, hvite strømper også. Det med at fett går litt over skjer nok på selv de smaleste ben, er jo fordi det skal være fast. Hva som er harry er vel opp til enhver. Vet at typen min hadde blitt superhappy om jeg troppet opp i sexy nisseundertøy.
Gjest åffårno Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Hva som er harry er vel opp til enhver. Vet at typen min hadde blitt superhappy om jeg troppet opp i sexy nisseundertøy. Ja, men da gjør du det It`s a free world, og TS spurte om meninger.
Nanami Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Si si. Du kom med din og jeg kom med min. No problemo!
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Siden det ikke ble noe i kveld så tipser jeg forsiktig om å kjøpe skikkelige strømper isteden for stay-ups. Dette siden skjørtet har strømpestropper og strømpestropper ikke er laget for stay-ups (tykkelsen på stay-ups kanten ødelegger ofte anordningen som strømpen festes til stroppen med). Nå rekker du skaffe strømper som ikke har silikonkant, og da blir også opplevelsen av at det 'tyter fett ut' øverst på låret borte. Ja, har lett i butikker etter hvite strømper, men finner det ikke i de vanlige butikkene som h&m, cubus og lignende. Vet du om noen butikker, helst ikke på nett, hvor man får tak i slike? Nisseundertøy er grusomt harry og stusselig, hvite strømper også. Det med at fett går litt over skjer nok på selv de smaleste ben, er jo fordi det skal være fast. Hadde nok ikke gjort det om han ikke hadde hintet mange ganger om at han syntes jeg ville vært sexy i noe nisseundertøy. Er ikke hele pakken da, bare skjørtet som roper jul, spesielt sammen med de hvite strømpene Anonymous poster hash: 7e28c...611
jabx Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Trenger nok bilder for å avgjøre dette ja.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Ja, har lett i butikker etter hvite strømper, men finner det ikke i de vanlige butikkene som h&m, cubus og lignende. Vet du om noen butikker, helst ikke på nett, hvor man får tak i slike? Anonymous poster hash: 7e28c...611 Jeg ser at Lindex har strømpebelter (ikke den typen jeg nødvendigvis ville velge for daglig bruk... men de har i alle fall) så jeg lette litt og fant ut at de har strømper..... sorte Så vet jeg ikke hvor du bor, men Kondomeriet har faktisk hvite strømper. De utsolgt i nettbutikken, men det kan hende en av butikkene faktisk har inne. Utenom det så må det bli en skikkelig undertøysforretning, men der koster det jo da... Et par enkle, hvite strømper med blondekant bør ikke koste noe særlig mer enn en 50-lapp, men nå i julen får du ikke disse før utpå nyåret. Jeg tror 'nissefar' (les: kjæresten) kan leve med en litt rampete nissemor som har tatt på sorte strømper i steden for de hvite - og sender deg rett til Lindex
Gjest åffårno Skrevet 13. desember 2013 #14 Skrevet 13. desember 2013 Ja, har lett i butikker etter hvite strømper, men finner det ikke i de vanlige butikkene som h&m, cubus og lignende. Vet du om noen butikker, helst ikke på nett, hvor man får tak i slike? Hadde nok ikke gjort det om han ikke hadde hintet mange ganger om at han syntes jeg ville vært sexy i noe nisseundertøy. Er ikke hele pakken da, bare skjørtet som roper jul, spesielt sammen med de hvite strømpene Anonymous poster hash: 7e28c...611 I så tilfelle drar du på deg nissekostymet og synger "she' s making a list, checking it twice, she' s gonna find out who' s naughty or nice", konkluderer med at han åpenbart har vært slem og at han fortjener straff.
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 Takk for svar, ser kanskje mer gjennomført ut med stay upsene ja Nå blir det ikke noe i kveld likevel, får ta det når han oppfører seg ordentlig igjen! Anonymous poster hash: 7e28c...611 Hva har han gjort?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ser at Lindex har strømpebelter (ikke den typen jeg nødvendigvis ville velge for daglig bruk... men de har i alle fall) så jeg lette litt og fant ut at de har strømper..... sorte Så vet jeg ikke hvor du bor, men Kondomeriet har faktisk hvite strømper. De utsolgt i nettbutikken, men det kan hende en av butikkene faktisk har inne. Utenom det så må det bli en skikkelig undertøysforretning, men der koster det jo da... Et par enkle, hvite strømper med blondekant bør ikke koste noe særlig mer enn en 50-lapp, men nå i julen får du ikke disse før utpå nyåret. Jeg tror 'nissefar' (les: kjæresten) kan leve med en litt rampete nissemor som har tatt på sorte strømper i steden for de hvite - og sender deg rett til Lindex Tusen takk, Lille-Pus, you're the best! :D Hva har han gjort? Ikke noe kjempeille da. Han ville visst heller game enn å komme til meg.. Jeg spurte ikke rett ut da, men sa nok til at han burde skjønt tegningen...... Anonymous poster hash: 7e28c...611
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå