AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Har vært medlem i noen mnd nå (bortsett ifra at jeg meldte meg på i fjor en gang, men deaktivterte den fram til nå i september) Og jeg skifter ikke profilbilde eller bilder på album ofte, så etter en stund "kjenner" jo mannfolka meg igjen der og stikker ikke like ofte innom lenger. Men i dag byttet jeg for en gangs skyld til et nytt profilbilde (trengte det, da det andre var litt gammelt!) og vips strømmer det inn med menn. Alt fra rare, gamle til ganske ok og noen kjekke menn. Tenk at ETT bilde kan gjøre så stor forskjell xD Utseendet selger virkelig... Flere som opplever det? Anonymous poster hash: f4a30...61b
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Jeg fornyer profilbildet de gangene jeg aktiverer profilen. På denne tiden av året er det alltid mye respons. November og desember får de fleste til å ville ha noen ved sin side.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Nei, jeg har trøkk jevnt og trutt. Anonymous poster hash: c8df3...c51
Hecubaa Skrevet 14. desember 2013 #4 Skrevet 14. desember 2013 Til og med jeg som ikke har bilde i det hele tatt syns det er bra trøkk..
Gjest Ironically me Skrevet 14. desember 2013 #5 Skrevet 14. desember 2013 Ikke har jeg ikke hatt profil hverken der eller noen andre dating steder, men jeg byttet ut profilbilde/avatar her inne. For å teste dette ut, rent empirisk ! Da jeg byttet ut avataren med et bilde av kroppen (torsoen i allefall) , merket jeg litt mer aktivitet. Noen flere hadde sett profilen, men ikke noe mer. På Sukker etc kan du sikkert ha noe å vinne på å skifte ut bilde nå og da, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Trådstarter her. Før jeg skiftet profilbilde, fikk jeg kanskje sånn ca to-tre mld og fem-seks "nysgjerrige" i løpet av en uke. Nå som jeg har fått nytt profilbilde (har hatt det i to dager nå) og motatt syv meldinger og ti ish "nysgjerrige". Og det har ikke gått hele to dager ennå heller. For meg er dette en del aktivitet da :-) godt mulig flere opplever enda mer aktivitet, men jeg er nå ikke "modell pen" eller hva en skal si. Hehe.Anonymous poster hash: f4a30...61b
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2013 #7 Skrevet 14. desember 2013 Det morsomste jeg opplevde med sukker var alle de mannfolka som glemte at de tidligere hadde tatt kontakt, eller at vi til og med hadde hatt god kontakt, den var flauest haha! Feks jeg taster med Trond hele Januar, vi møtes for øl, har god tone, kontakten renner ut, og i Mai får jeg en ny meld fra Trond der han synes jeg er pen osv. Når jeg sier at vi har jo til og med møttes og hatt en fin kontakt den tiden det varte, kommer det en del flaue unnskyldninger ja Og det uten at jeg har endret profilen eller bildet. Anonymous poster hash: d8c61...002 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå