AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Litt spørsmål fra en nysgjerrig soooon to be mother:) Jeg lurer egentlig på når dere begynte og få mage, og hva høyden deres var? Og hvor mye dere la på dere da.. Kan jeg også spørre om hva dere spiser/ spiste under svangerskapet, og om kroppen deres ble normal etter amming? Hva veide dere før og etter Graviditet? Tok det lang tid og ta av seg alle kiloene? Jeg er ganske liten og slank, men nå om dagen spiser jeg bare dritt og jeg merker at jeg legger mer og mer på meg for hver dag:(Anonymous poster hash: 7d984...12e
Gjest Amber Rose Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 1. Fikk mage i 5 mnd og er 171 cm. 2. Jeg spiste det jeg ville når jeg var gravid. Nå etter også forsåvidt. 3. Veide 58 før jeg ble gravid. Veide 74 på det tyngste som gravid og rett etter fødselen veide jeg 62. 2 uker etter fødselen var kroppen "normal" igjen og jeg veide 58-60 igjen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 1. Fikk mage etter 10 uker, er 180 cm. Gravidbukser fra uke 14. 2. La på meg mye i starten, i uke 21 hadde jeg gått opp 10 kilo. Spiste mer enn vanlig, var mye oftere sulten. De andre spørsmålene kan jeg ikke svare på, da jeg fortsatt er gravid.Anonymous poster hash: 9fbb1...d56
Missy1 Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Er ikke sikker på når jeg fikk mage, men tenker rundt starten av andre trimester. Veide 64kg før graviditeten, er 164cm høy. Gikk ned 5kg først pga kvalme, også gikk jeg opp 13kg etter det gjennom svangerskapet. Veide 60kg etter fødsel, ikke rett etter, men etter litt tid med amming. Veide meg egentlig ikke så veldig mye så vet ikke hvor lang tid det tok for kroppen å kvitte seg med svangerskapskiloene. Hadde helt normalt kosthold gjennom svangerskapet
SmallTalk Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Første gang begynte magen å vises rundt uke 22-23. Jeg er 163 cm høy. Denne gangen har jeg begynt å få en kul nå, og nå er jeg nærmere 20 uker på vei. Forrige gang gikk jeg opp 8 kg på 36 uker, og disse var borte når jeg kom hjem fra sykehuset. Det samme var gravidmagen, og kroppen ble som normalt rimelig raskt. Hvordan det blir denne gangen blir spennende å se, men jeg krysser fingrene for at den blir normal rimelig raskt denne gangen også.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Første gang begynte magen å vises rundt uke 22-23. Jeg er 163 cm høy. Denne gangen har jeg begynt å få en kul nå, og nå er jeg nærmere 20 uker på vei. Forrige gang gikk jeg opp 8 kg på 36 uker, og disse var borte når jeg kom hjem fra sykehuset. Det samme var gravidmagen, og kroppen ble som normalt rimelig raskt. Hvordan det blir denne gangen blir spennende å se, men jeg krysser fingrene for at den blir normal rimelig raskt denne gangen også. Er du gravid igjen? Så koselig=) Trodde du bare skulle ha 1 barn Anonymous poster hash: 84bd7...0cd
sjøhest Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Fikk mage rundt uke 20, er 159 høy, la på meg 10kg totalt. Fikk av meg alle kiloene men magen var fortsatt litt større og mer slasken. Spiste mye snop.
Gjest RompeRusk Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Litt spørsmål fra en nysgjerrig soooon to be mother:) Jeg lurer egentlig på når dere begynte og få mage, og hva høyden deres var? Og hvor mye dere la på dere da.. Kan jeg også spørre om hva dere spiser/ spiste under svangerskapet, og om kroppen deres ble normal etter amming? Hva veide dere før og etter Graviditet? Tok det lang tid og ta av seg alle kiloene? Jeg er ganske liten og slank, men nå om dagen spiser jeg bare dritt og jeg merker at jeg legger mer og mer på meg for hver dag:(Anonymous poster hash: 7d984...12e Fikk skikkelig mage rundt 28 Er 170 høy med liten bebiss Har lagt på meg 6 kg hittil, snart uke 35 Spiser passe sunt, blir stort sett det jeg har lyst på pga dårlig matlyst
chremiil Skrevet 14. desember 2013 #9 Skrevet 14. desember 2013 Jeg hadde synlig gravidmage i ca uke 16. Er 160 cm, husker ikke hvor mye jeg hadde gått opp da. Spiste helt normalt, bortsett fra noen ting jeg plutselig ikke likte lenger. Kroppen min er helt normal nå, veier det samme som før svangerskapet og der helt lik ut. Bortsett fra at puppene henger litt mer:p 48 kg før, og ca 5 uker etter fødsel veide jeg det igjen. La på meg 12 kg tilsammen forresten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå