Gå til innhold

Kjolen min, bukett og slør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har vært bombesikker på at jeg skulle ha MM-slør til KJOLEN MIN.

Men så har jeg tenkt litt..... Finnes det andre slør, ikke tyll, som kanskje kunne vært like pent til? Jeg er ganske smal i ansiktet, og tror kanskje det hadde blitt penere med et slør som sto litt mer ut på sidene, gjerne 2-lags.

Hele kjolen er i chiffon, men det finnes kanskje andre slør enn MM som ville passet til?

Tips mottas!!

Tenkte på denne buketten til, men med en mindre dominant tråd i sølv istedet + at rosene byttes ut med slike calla.

Vil også at buketten lages lengre, og tynnes ut i bunnen.

What do you think?

Syntes også denne er litt stilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns den siste buketten var veldig spennende til kjolen din jeg...

Ang. slør så syns jeg kanskje at det passer best med et MM-slør som du hadde tenkt, evt. noe lignenende det jeg skal ha...men, jeg finner ikke bilde av det. Det er liksom litt bredere enn et MM-slør, men likevel veldig lett og enkelt.. Vet ikke om du skjønte noe av dette jeg :-)

Skrevet

Åhhhh, ja, tror jeg skjønner.

Om noen andre skjønner som har bilde, så legg det gjerne ut her... Mamma som skal sy slør til meg, så vi må ha noe å gå etter.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Slør har jeg null peil på, men av de to bukettene synes jeg den siste var absolutt finest. Den første synes jeg ble litt voldsom i forhold til kjolen :)

Skrevet

(Om dere tror andre buketter ville passet til, så gi meg gjerne et lite hint. Evnt. blomster/farger kan jeg jo bare bytte ut :wink: )

Skrevet
Åhhhh, ja, tror jeg skjønner.

Om noen andre skjønner som har bilde, så legg det gjerne ut her... Mamma som skal sy slør til meg, så vi må ha noe å gå etter.

Jeg skal forresten prøve alt i løpet av helgen og kan da prøve å huske på å ta bildet av sløret.

Skrevet

Jeg går for den siste buketten......lekker og spennende.

Skrevet

Det var en dritlekker kjole!!!

Har en venninne som er forlovet og skal gifte seg neste sommer antagelig...

Det er en sånn type kjole hun drømmer om!

Hvor har du kjøpt den?? Så kan jeg tipse henne!

Når det gjelder slør, tror jeg absolutt et MM-slør passer best!

En annen type slør vil ikke passe til kjole, men det er nå min mening!

Du får prøve til kjolen, og se hva DU synes er finest, og passer best til deg!

Den siste buketten er den fineste av de to, men kanskje det hadde vært fint med en enkel bukett med callaer og hvite liljer?

Og med e-føy hengende ned...

Bare tips altså!

:-) Lykke til videre med forberedelsene!

Skrevet

Vimsa - sendte deg en PM jeg :-)

Tror nok også tipset ditt ang. bukett ville vært flott!

(Men er ikke så glad i grønt i buketten....)

Har nå oversendt noen tips til blomsterdekoratøren, så får vi se hva hun syntes også :-)

Skrevet

Jeg synes bukett nr to var finest. Fortalt det før og... Jeg skal og ha Cala i min bukett. Var hos blomster handleren her om dagen å ble enig om hvordan den skulle se ut. Men iallefall, jeg skal gifte meg i juli og da kostet EN cala 120 kroner!!! helt sykt. Greit å vite hvis en skal ha mange event pynte med dem...

Skrevet

Hei!

120,- for en calla :o :o :o

Helt sykt!! Om jeg får en slik pris fra blomsterforhandleren min, går planen min i vasken.

Vi skal ha 30 calla til bruk i bordpynt (3 calla liggende i grupper)

Knappehullsblomsten skal besta av calla (5 stk)

Noe calla i kirkebuketten v/ alteret

Benkepynt, 10 stk, bestående av calla

Buketten bestående av calla

Jada, her renner kronene forstår jeg!! :-?

Blir forandring i planene her da ja!! Sendte henne en mail i dag, så det blir spennende å få tilbudet tilbake! :-(

Skrevet

HERLIGHET!!! Da håper jeg lommeboken er tykk. Jeg skulle ha 14 stk i buketten min, men det frarådet hun meg på det sterkeste. Det var noe med at Cala gikk på auksjon i Nederland og en fikk kjøpe bunkevis. Dette gikk til høyst bydende og i perioden juni-juli var det kjempe gøye priser fordi mange bruder valgte cala. Noe i den dur.

Men jeg skal i allefall ha noen og så fylle inn i buketten med blomster i samme farge. Men som er mer nøytrale slik at calaen kommer frem. Sikkert lurt å høre med han som skal lage din. :)

Skrevet
Tenkte på denne buketten til' date= men med en mindre dominant tråd i sølv istedet + at rosene byttes ut med slike calla.

Vil også at buketten lages lengre, og tynnes ut i bunnen.

What do you think?

Syntes også denne er litt stilig.

Den første buketten var nydelig, og jeg tror den blir kjempefin med calla. Den siste buketten synes jeg ble veldig kjedelig.

Gjest Bertine
Skrevet

jeg var i bryllup igår, og de brukte falske calla til bordpynt.. de var røde og såg helt ekte ut!!!! alle måtte ta på de for å kjenne at de var falske... vet ikke hvor de fikk tak i de desverre...

du kan jo ha ekte i buketten og falske på bordet??

de va ivertfall utrolig flotte!!!

Skrevet

Takk for godt tips!! Kunne jo hvertfall sett ann prisen på falske calla fremfor å kjøpe...

Om noen vet hvor jeg kan få kjøpt brunrøde falske calla, så gi meg gjerne et hint :-)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tror kanskje -nille har, eller tiern. Eller kanskje Pytt og Panne.

Skrevet

Den siste brudebuketten var ti tusen ganger :hoho: stiligere enn den første (som kanskje var litt vel tradisjonell etter min smak) Tror også den siste passer bedre til kjolen (som var flott)

Gjest Bertine
Skrevet

de som er kjekt med falske er at du kan bruke dem etter bryllupet.

de har også falske calla på forskjellige interiør butikker.

lykke til, klem :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...