Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, som overskriften sier, så blir jeg deprimert rundt jul. Alt maset om gaver, hygge og familiestund minner meg bare på hvor ensom jeg er. Jeg lever for jobb og hverdagen, ferier gjør livet mitt meningsløst. Jeg har familie og venner, men jeg er ikke en sosial person. Blir mere sliten av å sitte 2 timer på café, enn å være 12 timer på jobb. Noen flere her inne som er som meg? :( Hva finner dere på for å holde gnisten oppe i juletiden?

Anonymous poster hash: 27d1e...20d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha kjente meg så igjen i den setningen, at du bllir mer sliten av å sitte på kafe i 2 timer enn å jobbe i 12!

sånn har jeg det også, er rett og slett ikke så sosial og trives godt alene. Men jeg liker ferie da og pusle rundt for meg selv, heldigvis har jeg en familie som aksepterer dette

Anonymous poster hash: e3f55...aeb
Gjest Heartbeat
Skrevet

Kan du ikke bare slappe av i jula da , trenger vel ikke å feire i timevis med familien? Er det ikke nok at dere spiser middag sammen feks? Så kan du gå hjem til ditt etterpå?

Skrevet

Bare se på jula som en vanlig ferie! Mange av oss andre stresser ikke så fælt med gaver lenger.. Bare deilig å ha litt fri. Om noen uker er det tilbake til hverdagen igjen :)

Anonymous poster hash: 8a254...d03
Skrevet

Ja, jeg har det litt sånn som deg og savner å være mer sosial i disse tider egentlig.

Anonymous poster hash: 375e9...fef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...