Gå til innhold

Hun vrir om på sannheten - setter meg i dårlig lys.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En kusine av meg vrir ofte om på sannheten.

Husker hun sa høyt så alle hørte det at hun ikke fikk lov til å gå på do om natten av meg, og alle så sjokkert på meg.

Da ble jeg irritert og sa at det eneste jeg hadde sagt var at hun måtte være stille så hun ikke vekte meg ... og at hun kunne ikke bråke så fælt, så jeg ba henne gjøre seg ferdig på badet før jeg la meg. Det er slitsomt å bli vekt når man skal opp tidlig.

Da ble hun flau og alle skjønte at hun løy...

Men jeg føler hun ofte sier usannheter for å få oppmerksomhet, så derfor klarer jeg ikke stole på henne. Det er ofte slektninger ser surt på meg, så jeg lurer på om hun gjør dette ofte?

Jeg har iallfall fått et dårlig forhold til mine slektninger, og lurer på om hun har løyet litt?

Anonymous poster hash: 81c15...819
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kusine av meg vrir ofte om på sannheten.

Husker hun sa høyt så alle hørte det at hun ikke fikk lov til å gå på do om natten av meg, og alle så sjokkert på meg.

Da ble jeg irritert og sa at det eneste jeg hadde sagt var at hun måtte være stille så hun ikke vekte meg ... og at hun kunne ikke bråke så fælt, så jeg ba henne gjøre seg ferdig på badet før jeg la meg. Det er slitsomt å bli vekt når man skal opp tidlig.

Da ble hun flau og alle skjønte at hun løy...

Men jeg føler hun ofte sier usannheter for å få oppmerksomhet, så derfor klarer jeg ikke stole på henne. Det er ofte slektninger ser surt på meg, så jeg lurer på om hun gjør dette ofte?

Jeg har iallfall fått et dårlig forhold til mine slektninger, og lurer på om hun har løyet litt?

Hvorfor får ikke kusina de lov av deg til å gå på do midt på natta da?

Skrevet

Hvorfor får ikke kusina de lov av deg til å gå på do midt på natta da?

Hun får selvfølgelig lov til det. Jeg har aldri sagt at hun ikke får lov til det. Jeg sa bare at hun måtte være stille og ikke smelle med dørene og bråke sånn!

Skrevet

Jeg lurer nå litt på hvorfor dere bor i samme hus, men samme det:P

Høres ut som hun vil ha oppmerksomhet og sette seg selv i godt lys rett og slett, og du er "the scapegoat." Ikke helt sikker på hva jeg skal råde deg til å gjøre, men du kan nå ikke være den eneste som hun vrir på sannheten om? Og flere må jo ha merket at hun lyver? (slik vriding av sannheten opplevde jeg ofte at vanskelige kunder gjorde, når jeg satt i sivil på samme kafe, på bussen osv:P)

Hva om du bare fortsetter å konfrontere henne hver gang hun vrir på noe, kanskje hun går lei av å bli irettesatt og flau og slutter?

Anonymous poster hash: 2f288...970
Skrevet

Du får spørre slektningene dine hva det er de ser så misfornøyd ut for. Krev et svar.

Anonymous poster hash: 81f95...2ce
Skrevet

Er jo litt sært å be andre bli ferdig på badet før du legger deg. At man må ha det musestille når man skal sove er en vrangforestilling en del kontrollmennesker har lagt seg til.

Anonymous poster hash: 49218...8b1
  • Liker 1
Skrevet

Kjenner flere slike personer! Og det er bare for å få oppmerksomhet, og gi deg dårlig oppmerksomhet. ved å sette deg i dårlig lys. Hun føler seg nok bedre etter alt det fæle hun har sagt, ikke bare om deg men andre også :)

Anonymous poster hash: 3c667...2bd
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...