AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hvordan var det å velge å gå ut av ekteskapet, med alle de problemene det medførte for eksen (som feks mistet retten til opphold)? Anonymous poster hash: a5d88...68f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Hva er tredje lands borgere?? Borgere opprinnelig fra et land utenfor Europa. Anonymous poster hash: a5d88...68f
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Jeg tenker det kommer ann på grunnen(e) til at dere skilles og om dere har barn. Jeg er gift med en "tredjelandsborger", men ingen planer om skillsmisse med det første. Tenkte over dette før vi giftet oss, og kom fram til at med mindre det er vold eller utroskap som er grunnen til bruddet vil jeg gi han valget. Han flyttet jo hit for meg, han har bygd opp ett liv her med jobb og venner. Syns ikke han fortjener å måtte starte på nytt i hjemlandet bare fordi det ikke funket mellom oss. Har dere barn er jo det enda en grunn til å la han bli. (om han vil) Hvor lenge har dere vært gift? Har han jobb? Anonymous poster hash: 6088e...248
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Jeg tenker det kommer ann på grunnen(e) til at dere skilles og om dere har barn. Jeg er gift med en "tredjelandsborger", men ingen planer om skillsmisse med det første. Tenkte over dette før vi giftet oss, og kom fram til at med mindre det er vold eller utroskap som er grunnen til bruddet vil jeg gi han valget. Han flyttet jo hit for meg, han har bygd opp ett liv her med jobb og venner. Syns ikke han fortjener å måtte starte på nytt i hjemlandet bare fordi det ikke funket mellom oss. Har dere barn er jo det enda en grunn til å la han bli. (om han vil) Hvor lenge har dere vært gift? Har han jobb? Anonymous poster hash: 6088e...248 Jeg er selv ikke gift med en tredjelandsborger, men jeg kjenner flere slike par og jeg har et ønske om å forstå situasjonen mange slike par befinner seg i ved et brudd. Hvilke erfaringer de fikk, hva som skjedde. Slike ting. Anonymous poster hash: a5d88...68f
Gjest Ozelot Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 (endret) Jeg tenker det kommer ann på grunnen(e) til at dere skilles og om dere har barn. Jeg er gift med en "tredjelandsborger", men ingen planer om skillsmisse med det første. Tenkte over dette før vi giftet oss, og kom fram til at med mindre det er vold eller utroskap som er grunnen til bruddet vil jeg gi han valget. Han flyttet jo hit for meg, han har bygd opp ett liv her med jobb og venner. Syns ikke han fortjener å måtte starte på nytt i hjemlandet bare fordi det ikke funket mellom oss. Har dere barn er jo det enda en grunn til å la han bli. (om han vil) Hvor lenge har dere vært gift? Har han jobb? Anonymous poster hash: 6088e...248 Selvfølgelig flyttet han til Norge for deg, det er en liten pris å betale for å komme til verdens rikeste land. Ikke at dette er din situasjon, men synes ikke det at folk velger å flytte til Norge fra et land som er fattigere er noe å hylle. Quote og svar fjernet pga slettede innlegg. Daenerys, mod. Endret 13. desember 2013 av Daenerys
Gjest Daenerys Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Tråden er ryddet for rasistiske utsagn og avsporinger. Daenerys, mod.
OppNedPåAlt Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Ikke helt relevant, men hver gang jeg har slått opp med en av mine kjærester og har vært lei meg har min mor sagt " Det går greit, det er ikke så ille. Han er jo tross alt ikke en asylsøker eller noe, som nå må reise tilbake til et farlig land..."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå