AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Jeg har opplevd dette flere ganger.... Det er rart.... Jeg har gått på dater.... og så etter lang stund så kommer de tilbake og sier at de vil møte meg igjen. Jeg trodde de ikke var interesserte. Nå har jeg hatt to tilfeller av dater som har møtt meg for to år siden, og ville tilbake.. Jeg var langt nede etter et brudd i sommer, og da tok jeg han ene tilbake, men ...... jeg klarte ikke å inngå et forhold med han pga av det som hadde skjedd tidligere satt i hodet mitt, og så dumpet jeg han igjen.....har noen meg en gang, så er de ut for alltid føler jeg. For da føler jeg at de kommer tilbake av desperasjon.... - fordi de ikke fikk noe annet. Tenker jeg dumt synes dere? Er det andre her som har like erfaringer..- dvs at de kommer tilbake? Anonymous poster hash: ccb34...666
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 dater som leavet meg for to år siden, og kommer tilbake.... Atte, hææææ??? leavet deg``?????? Forlot deg, heter det på norsk. 5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 har noen forlatt meg en gang... skal det stå istedet for har noen meg engang Anonymous poster hash: ccb34...666
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 "Leavet"? Hva er galt med "forlot"? Til nød "left" hvis vi skal snakke engelsk... Uansett, du har svaret selv, de kommer tilbake av desperasjon, lett sex. Bare si nei. Ville han være med deg hadde det ikke gått to år og han hadde jobbet for deg i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 19bef...bca 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Trådstarter: Er helt enig. En gang forlatt - ingen vei tilbake! Den skal jeg gå etter! Anonymous poster hash: ccb34...666
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 leavet er bare et slenguttrykk jeg bruker, men gi blaffen i det... la oss tenke at det står forlot ..... Anonymous poster hash: ccb34...666
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Har det også sånn. Når de ser hvor fine jeg er, er de som valper selv etter hvordan jeg behandlet og brukte dem som søppel. Anonymous poster hash: ca276...991
Gjest Ess Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 leavet er bare et slenguttrykk jeg bruker, men gi blaffen i det... la oss tenke at det står forlot ..... Anonymous poster hash: ccb34...666 Det er jo ikke et ord, verken på norsk eller engelsk.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Korrekt fokus her er på "leavet", ingen tvil om det. Anonymous poster hash: 4002a...d11
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Korrekt fokus her er på "leavet", ingen tvil om det. Anonymous poster hash: 4002a...d11 Oppegående menn er ikke interessert i kvinner som høres ut som idioter når de prater, så på sett og vis er det noe TS med fordel kan endre... Anonymous poster hash: 19bef...bca
Gjest New_Girl Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Vel...Når de har leavet deg en gang....Så syns jeg du gjør rett i....Å ikke ta de tilbake igjen...Det betyr jo bare...at de er usikker på hva de vil... ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå