Gå til innhold

Hvordan få beskjed om at MSN-kontakter logger av ?

Anbefalte innlegg

Gjest internetta
Skrevet

Jeg har MSN versjon 6.2 og lurer på hvor jeg må gå for å få aktivert denne funksjonen, da jeg vet om andre som har denne.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

"tools -. option" evt "verktøy - alternativer" er en god start ;). Skulle gjerne ha hjulpet deg mer, men bruker ikke windows så jeg har ikke msn 6.2 :(

Gjest internetta
Skrevet

Har vært overalt runtomkring på verktøy -handlinger-kontakter-fil, men finner ingen slik funksjon

Skrevet

Er du sikker på de ikke bruker et annet program, feks Trillian eller amsn til Linux?

Jeg bruker egentlig ikke msn, men startet det for å sjekke nå, og det finnes ingen slik funksjon der..

Gjest internetta
Skrevet

Ja det er jeg sikker på

Gjest Gitte
Skrevet

Du åpner Messenger og ser hvilke kontakter som er pålogget. Om du er i snakk med noen som logger av i samme øyeblikk som du sender en melding vil du få en melding om at kontakten har logget av. Det er det eneste jeg vet om.

Gjest internetta
Skrevet

Ja, det vet jeg om også, men det jeg så hos en jeg kjenner var at når en av kontaktene vedkommende ikke var i samtale med logget av, kom det opp en boks med beskjed om at "XXX har logget av"

Og jeg vet at hun ikke har bruker noe annet program eller system enn jeg gjør.

Skrevet

Er det ikke Windows Messenger som har dette da? Eller så har vel ICQ en sånn funksjon...

Windows Messenger er da selvfølgelig ikke det samme som MSN Messenger...

Meeen, spø'kke meg - jeg bruker Trillian.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...