AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #21 Skrevet 15. desember 2013 Kanskje du bør finne deg en ny jobb? Høres ikke ut som du får så mye glede ut av den... Anonymous poster hash: ec105...34f Det er nettopp det: dette er ikke jobben min. Det er ikke det jeg skal gjøre på jobb. Eneste grunnen til at jeg gjør det er at hvis ikke hadde rudt 20 stykker strøket på eksamen. Da hadde vi måttet stresse med klager, masete e-poster, telefoner, advokattrusler (jepp) og det blir mindre penger til universitetet. Hvis alle gjør som de skal har jeg ikke noe særlig jobb med dette, jeg har nemlig helt andre arbeidsoppgaver. Hvis alle oppfører seg kan jeg gjøre min egen jobb. Og det er da ingen som har glede av å jobbe i en slik jobb, det er en helt grei jobb i et godt arbeidsmiljø. Det er da få som får en ekstrem livsglede av offentlig saksbehandling og administrasjon. Anonymous poster hash: ac76b...cf6 6
Gjest Summers Skrevet 15. desember 2013 #22 Skrevet 15. desember 2013 (endret) Forstår ikke, om dere levrer på nett så må vel de som mottar den se hvem som har levert? Sånn er det i hvert fall hos oss i Bergen. Endret 15. desember 2013 av Summers
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #23 Skrevet 15. desember 2013 Du kan risikere å stryke. At du hgqr brukt navnet ditt er mer alvorlig enn at du har glemt kand.nr. men begge deler er svært alvorlige hendelser. Har selv jobbet ved stud.adm. ved universitet. De som ikke oppfylte formelle kravene strøk automatisk. For hos oss var ingen interessert i at vi skulle jobbe overtid for å leke barnevakter for sløve studenter.Anonymous poster hash: 59b7b...3d6 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #24 Skrevet 16. desember 2013 Fikk svar fra eksamenskontoret nå, de sa at det kom til å ordne seg veldig greit, ettersom innleveringen var på fronter var det ingen problem å spore kandidatnummeret til riktig navn, så det ser ut til at det kommer til å gå bra Anonymous poster hash: 896c1...cef
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #25 Skrevet 16. desember 2013 Kanskje du bør finne deg en ny jobb? Høres ikke ut som du får så mye glede ut av den... Anonymous poster hash: ec105...34f Dette var ikke rettet til meg, men jeg svarer likevel: Jeg jobber som gruppelærer på universitetet og stortrives med undervisningen. Retting av oppgaver er derimot litt av en prøvelse, da nær sagt ingen av studentene oppfyller de formelle kravene, dvs. merking av oppgavene, riktig lengde på svarene, kildehenvisninger, kildeliste etc., dette til tross for at de får klar beskjed hver eneste gang. Jeg synes det blir litt dumt å si at noen skal bytte jobb fordi en del av jobben ikke er perfekt. De fleste er i akkurat samme situasjon, skulle jeg tro. Anonymous poster hash: 3be77...bff 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #26 Skrevet 16. desember 2013 Vel. Når en tar høyere utdanning er det egentlig selvsagt at en klarer å huske det mest vesentlige. Du er litt optimistisk på vegne av norske studenter, synes jeg. Min erfaring er at svært mange ikke er i stand til å dekke alt det vesentlige. Dette gjelder også på masternivå. Man må rett og slett finne seg i å senke forventningskravene litt. Anonymous poster hash: 3be77...bff
Gjest Mulan123 Skrevet 17. desember 2013 #27 Skrevet 17. desember 2013 (endret) Endret 17. desember 2013 av Mulan123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå