Gå til innhold

Julebord....kjedelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på show med firmaet til mannen og ut å spise etterpå også har de bestemt at vi skal dra hjem til oss etterpå å drikke. Aldri hørt om noen som gjør det slik, og syns det er nedtur å dra hjem etter å ha vært ute. For en døll gjeng! Firmaet er ikke så stort så vi er ikke så mange. Lyst å bare la vær å pynte meg og heller være edru. Syt syt syt, skuffet.

Anonymous poster hash: f2e49...b37
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Ja, hvis du drar ut med den innstillingen blir det hvert fall kjedelig. Da kan du vel heller bare være hjemme?

• Liker 2
Skrevet

Ja, hvis du drar ut med den innstillingen blir det hvert fall kjedelig. Da kan du vel heller bare være hjemme?

Må jo være her med de når de kommer tilbake uansett. Kan ikke gå å legge meg liksom.

Skrevet

Skjønner de godt jeg! Er mye koseligere å sitte sammen i rolige omgivelser med dem du liker, i stedet for å sitte på et utested og rope til hverandre mens andre fulle folk søler alkohol på dem. Samtidig skjønner jeg at det ikke er så moro å få stua full av fulle folk som du kanskje ikke kjenner så godt. Pinlige situasjoner som jo kan oppstå blir enda mer tydelig og pinlig i mindre forsamlinger, i tillegg er det du som må rydde dagen etter.

Ingen muligheter til å ta en prat med mannen din om at du ikke ønsker det slik?

Gjest New_Girl
Skrevet

Men er det det at du ikke ønsker å være hjemme hos dere som er problemet, eller er det selve opplegget du ikke liker? Hva ville du i så fall heller ha gjort?

Skrevet

Er du helt loco, så kan du brenne ned huset/leiligheten slik du slipper :sprettoy:

Anonymous poster hash: bedf6...b11
  • Liker 2
Skrevet

Men er det det at du ikke ønsker å være hjemme hos dere som er problemet, eller er det selve opplegget du ikke liker? Hva ville du i så fall heller ha gjort?

Jeg ville blitt igjen på byen selvsagt. Dratt på pub eller noe etter vi har spist. Kan ikke fatte hvorfor vi skal sitte her.

Skrevet

Tja, hvis det er en liten bedrift slik at man ikke leier et eget lokale for festen så synes jeg det høres ut som en god ide å dra hjem til noen for fest etter middag. Drar man ut på byn så blir fort alle spredd, og da forsvinner jo litt av poenget med julebord med kollegaer.

Anonymous poster hash: 21dcf...bb5

• Liker 1
Skrevet

Hvis du syns opplegget er så teit, hvorfor blir du med da? Det er jo ikke slik at du er nødt til det, det er jo mannen din som skal på julebord, du er bare med som følge. Ta deg heller en kveld på byen med ei venninne da vel, så får du det som du vil og de det som de vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...