AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Sminker meg og ordner meg hver dag før jeg skal ut, og må si at jeg føler meg bra. Ikke "smellvakker", men nokså vakker. Føler meg kanskje litt over snittet. (Men det er det kanskje mange som gjør?) Men så hender det av og til at jeg får se STYGGE bilder av meg selv, som gjerne er tatt av noen i familien når jeg ikke har ordnet meg. Synes jeg ser regelrett stygg ut, og det er ikke slik jeg ser meg selv. Kan rett og slett bli deprimert av sånt. Flere som føler det slik? Skulle ønske jeg kunne fått en ordentlig "dom" slik at jeg slipper å gå å være usikker... Føler jo selv jeg er ganske pen, men noen bilder hevder det motsatte.... Flere som føler det sånn? Anonymous poster hash: 0e8c2...120 2
Gjest nysgjerrigp Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Skjønner ikke problemstillingen.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Legg ut et selfie på instagram - gjerne i undertøyet og se hva folk sier. Anonymous poster hash: 61c2f...be5
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Legg ut et selfie på instagram - gjerne i undertøyet og se hva folk sier. Anonymous poster hash: 61c2f...be5 Hehe, legger ikke ut bilde av meg selv i undertøy nei. Anonymous poster hash: 0e8c2...120
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Kansje du ikke er fotogen? Får håpe at det er forklaringen. TS Anonymous poster hash: 0e8c2...120 1
Magnifique Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Hei. Når man ser seg selv i speilet, ser man et speilvendt bilde av ansiktet sitt. Og ofte når man ser ansiktet sitt i et speil, ser man det rett forfra. Da blir dette det man tenker på, når man tenker på seg selv. Mens når noen tar bilder av deg, får du se ansiktet ditt fra andre vinkler, enn de du ser i speilet. Da kan helheten se annerledes ut. Hvis du er usikker på utseendet sitt, kan du kanskje prøve å filme deg selv? Snu hodet i forskjellige vinkler mens du filmer, og se på filmen etterpå. Da har du kanskje fått nye ideer om hva du synes om ansiktet ditt. Og mange ganger kan bilder se utvaskete og 'harde' ut, synes jeg. Mange blir litt dvask på bilder, mens de i virkeligheten egentlig er ganske pene! Så ikke tenk så mye på det - jeg er sikker på at du er en pen jente! 4
Lea2 Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Du er selvkritisk.. akkurat som de fleste andre. Å bli tatt bilde av uten at man vet om det og poserer kan være en skrekkelig opplevelse om man er litt uheldig. Selv har jeg som regel munnen halvåpen på slike.. og gjerne øynene halvt lukket også, i tillegg til at jeg gjerne har blåst opp magen og bøyd knærne i feil retning. Garantert suksess! 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Du er selvkritisk.. akkurat som de fleste andre. Å bli tatt bilde av uten at man vet om det og poserer kan være en skrekkelig opplevelse om man er litt uheldig. Selv har jeg som regel munnen halvåpen på slike.. og gjerne øynene halvt lukket også, i tillegg til at jeg gjerne har blåst opp magen og bøyd knærne i feil retning. Garantert suksess! Takk for svare dere! Anonymous poster hash: 0e8c2...120
Gjest Gresshoppesang Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ser ikke klok ut på enkelte bilder. Det er så ille at du aner ikke. På andre bilder igjen, ser jeg helt ut sånn som jeg tror jeg gjør. Altså om lag sånn som jeg ser ut i speilet. 1
Petalouda Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 jeg er igrunn ganske fin irl, men på bilder ser jeg rett og slett skrekkelig ut. 3
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ser ikke klok ut på enkelte bilder. Det er så ille at du aner ikke. På andre bilder igjen, ser jeg helt ut sånn som jeg tror jeg gjør. Altså om lag sånn som jeg ser ut i speilet. Ja, sånn er det til meg også! Anonymous poster hash: 0e8c2...120
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Helt normalt! Anonymous poster hash: 061cf...ead
vimsefrøken Skrevet 14. desember 2013 #14 Skrevet 14. desember 2013 Jeg finns ikke fotogen, og ser forferdelig ut på absolutt alle bilder noen tar av meg syns jeg. Men in real life får jeg hele tiden høre at jeg er søt, pen osv. Så jeg velger å ta komplimentene jeg får fra andre, og heller forsøke å se vekk fra den dårlige selvtilliten jeg føler kommer krypende hver gang jeg ser ett bilde..hehe.. Føler meg i det minste bedre da.
Infinite Skrevet 15. desember 2013 #15 Skrevet 15. desember 2013 jeg er igrunn ganske fin irl, men på bilder ser jeg rett og slett skrekkelig ut. Samme her. Finnes ikke fotogen for fem flate øre.
Petalouda Skrevet 15. desember 2013 #16 Skrevet 15. desember 2013 Samme her. Finnes ikke fotogen for fem flate øre. Nei, samme her ja. Helt grusomt. Ser helt super ut på film, altså alle mulige levende bilder, men stilbilder ... skrekk.
hjertesukka Skrevet 15. desember 2013 #17 Skrevet 15. desember 2013 Det er også noe med at alle nye kamera avslører hver minste ujevnhet man måtte ha. Pluss at enkelte er utrolig fotogene og blir vakre på bilder uansett, selv om de i RL er helt alminnelige. Ei venninne av meg har lært seg å posere, hun vet øyeblikkelig hvilken stilling hun skal innta hvis noen tar fram et kamera. Mens jeg blir stående der, med magen ut, halvåpen munn og sjølsagt trippelhake på alle bilder. I det siste har jeg begynt å rette opp ryggen når jeg blir tatt bilde av, og det er helt utrolig hvor mye bare det har å bety. Og jeg vil påstå at absolutt alle blir penere når de smiler!
Gjest Gresshoppesang Skrevet 15. desember 2013 #18 Skrevet 15. desember 2013 Og jeg vil påstå at absolutt alle blir penere når de smiler! Jeg ser ut som jeg har rømt fra en anstalt hver gang jeg smiler eller ler på bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2013 #19 Skrevet 15. desember 2013 Sminker meg og ordner meg hver dag før jeg skal ut, og må si at jeg føler meg bra. Ikke "smellvakker", men nokså vakker. Føler meg kanskje litt over snittet. (Men det er det kanskje mange som gjør?) Men så hender det av og til at jeg får se STYGGE bilder av meg selv, som gjerne er tatt av noen i familien når jeg ikke har ordnet meg. Synes jeg ser regelrett stygg ut, og det er ikke slik jeg ser meg selv. Kan rett og slett bli deprimert av sånt. Flere som føler det slik? Skulle ønske jeg kunne fått en ordentlig "dom" slik at jeg slipper å gå å være usikker... Føler jo selv jeg er ganske pen, men noen bilder hevder det motsatte.... Flere som føler det sånn? Anonymous poster hash: 0e8c2...120 Jeg ser konsekvent helt jævlig ut på bilder, men bra i speilet. Jeg er svært lite fotogen, men heldigvis er det innimellom noen som kommenterer at de også syntes jeg aldri ser bra ut på bilder og det hjelper veldig Anonymous poster hash: efc79...9a8
hjertesukka Skrevet 15. desember 2013 #20 Skrevet 15. desember 2013 Jeg ser ut som jeg har rømt fra en anstalt hver gang jeg smiler eller ler på bilder. Huffda! Tror ikke det er så galt som du tror og jeg holder på den teorien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå