Gå til innhold

Det å ikke svare telefonen! Takk for tips, men er ikke bare fordi han er mann! Nå er det nok

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går skrev jeg om mitt avstandsforhold etter samboerskap i 2 år. Vi har igjen nåen måneder før en jeg flyttet til han, men nei!

Han finner merkelige unnskyldninger for ikke å svare på telefonen når jeg ringer. Han tar ikke telefonen på morgenen! Det er noe nytt. Får en chat " er oppe nå, men var på joggetur da du ringte, og nå skal jeg dusje". Også forsvinner han!

Jeg ringer og tenker da rekker jeg å si hei før han hopper i dusjen, men den er fortsatt avskrudd. Jeg skriver " ring meg når du er ute av dusjen"

En time senere ringer jeg på nytt, får ikke noe svar :(

Jeg skriver " hei, hva skjer. Hvorfor svarer du ikke" En time senere " jeg er opptatt nå, ringer etterpå".

Han ringer ikke opp igjen.

På kvelden ringer jeg, men kommer rett til telefonsvarer

Sånn har han oppført seg i 4 dager i strekk.

Dette var dråpen. Sitter sønderknust og er så sint og hjelpesløs så langt borte. Jævla drittsekk

Anonymous poster hash: 4b383...4dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ta noe mer kontakt. Bare la han gli ut av livet ditt hvis det er det han vil. Hadde han villet, hadde han tatt seg tid til å snakke med deg.

• Liker 7
Gjest MammatilTiana
Skrevet

Ikke ta mer kontakt. La han ta kontakt med deg!

• Liker 4
Skrevet

Jeg orker ikke mer :( Blir så nedbrutt at jeg ikke klarer arbeidet mitt. Jeg drikker for å sove. Våkner utslitt. Han begynte med dette for ca. 2 uker siden, eller mellom 1-2. Da hadde vi en alvorsprat og det skulle ikke gjenta seg. Da lot jeg han ta kontakt som dere sier. Problemet er at det blir så berg og dal-bane. Jeg føler meg helt herpa etter disse 2 ukene. Vært i et forhold for mange år siden med utroskap, og kjenner igjen mønsteret. Jeg er bare helt lammet nå. Godt han ikke er her for tror jeg hadde banket løs på han. Det er så slemt. Han vet at det går ut over meg så innmari, også gjør han det igjen. Hvorfor?? TS

Skrevet

Hva med å sende han en melding?

"Da jeg ikke lengre motar respons på mine henvendelser avslutter jeg med dette ethvert forhold vi måtte ha hatt før denne dato. Mvh *Fullt navn*"

Om ikke den røsker opp i skogen så gjør ingenting det. Pluss, du får avsluttet på dine premisser. Flytt i alle fall ikke over store avstander for SÅ å bli dumpa fordi han har en kjæreste der fra før...

Anonymous poster hash: 90d1b...9ee
  • Liker 7
Skrevet

Fy faen dette er ikke lett. Jeg vet hvordan du har det.. Jeg vet ikke hvilke råd jeg skal gi deg, men hva om du prøver å gjøre noe annet å heller slutt å tenk på han! Prøv å utelukk han fra ditt liv.. Det høres ut som han ikke vil prate med deg eller noe.. Slike menn er ikke noe å satse på, du kommer bare til å bli såret!

Anonymous poster hash: 3ae8f...def
Gjest Eurodice
Skrevet

Det er en unnvikende, feig måte å ville komme ut av et forhold på, slik jeg forstår det. Du må ikke finne på å flytte.

• Liker 1
Skrevet

Problemet her er at han hele tiden sier hvor høyt han elsker meg. Når han ikke svarte de dagene for 2 uker siden sendte jeg "Nå er det nok. Jeg vil ikke være sammen med deg mere. DU bare sårer meg uansett". Da ringte han og unnksyldte seg. Sa jeg ikke måtte finne på å handle i " affekt", at det ikke skulle gjenta seg og at han elsket meg. Han sa han ordna alt til jeg skulle komme osv. Etter noen dager er han idiot igjen. Jeg griner, drikker og prøver hardt å mestre hverdagen.

Lyst til å sende en torrpedo dit. Jeg er så sint og lei meg. Jeg sletta han fra chatten i dag. Han har søren ikke ringt eller noe. Jeg er kvalm av væremåten hans. En dag sier han hvor heldig han er som kan være sammen med verden beste og vakreste. To timer senere har han telefonen avskrudd og forvinner i et døgn. Svarer mens han typisk er på do osv. TS

Skrevet

Du ringer han hver morgen? Når han er trøtt og trenger å komme seg? Også ringer du han når han sier han skal dusje? Og du lurer på hvorfor han er unnvikende? Du er jo direkte kontrollerende. Du kan jo ikke være DER hele tiden. Gi han rom til å puste. Så truer du med å slå opp fordi han ikke er rask nok? Hhaha, egentlig vil jeg råde deg til å bare fortsette å la dette gå sin naturlige gang mot slutten, for det er der det er på vei, og det er faen ikke hans feil. Jeg tror du treger tid for deg selv til å modne å klare deg litt selv, for det er virkelig ikke sunt å ha faste rammer for kontakt med partner.

• Liker 1
Skrevet

Du ringer han hver morgen? Når han er trøtt og trenger å komme seg? Også ringer du han når han sier han skal dusje? Og du lurer på hvorfor han er unnvikende? Du er jo direkte kontrollerende. Du kan jo ikke være DER hele tiden. Gi han rom til å puste. Så truer du med å slå opp fordi han ikke er rask nok? Hhaha, egentlig vil jeg råde deg til å bare fortsette å la dette gå sin naturlige gang mot slutten, for det er der det er på vei, og det er faen ikke hans feil. Jeg tror du treger tid for deg selv til å modne å klare deg litt selv, for det er virkelig ikke sunt å ha faste rammer for kontakt med partner.

Tror det er best gitt. Hvis ikke ender det helt jævlig. Ikke for å skåne idioten, nei! Hvorfor spør han meg hvorfor jeg ikke skriver til han når jeg skriver 30 min senere enn vanlig? Han er helt bedriten i hodet. Han har ikke baller til å si sannheten, men han trenger ikke. Til helvete med hele han og den fordømte bagasjen han bærer på. Jeg må komme meg på trening og få ut litt sinne og restarte meg selv. Takk for tips. TS

• Liker 2
Skrevet

:hug:

Anonymous poster hash: 2c513...7d7
Skrevet

Tror det er best gitt. Hvis ikke ender det helt jævlig. Ikke for å skåne idioten, nei! Hvorfor spør han meg hvorfor jeg ikke skriver til han når jeg skriver 30 min senere enn vanlig? Han er helt bedriten i hodet. Han har ikke baller til å si sannheten, men han trenger ikke. Til helvete med hele han og den fordømte bagasjen han bærer på. Jeg må komme meg på trening og få ut litt sinne og restarte meg selv. Takk for tips. TS

Men hvorfor ser du ikke dine egne feil i det her? Han er ikke bedriten fordi han behøver pusterom. Hvor gamle er dere?

Skrevet

Men hvorfor ser du ikke dine egne feil i det her? Han er ikke bedriten fordi han behøver pusterom. Hvor gamle er dere?

30 og 32! Jeg kjenner denne fyren bedre enn det du gjør. Dette er ikke vanlig. Vi har mye pusterom til vanlig, men jeg merker når ting ikke er som de skal være. Når en person du har bodd med og vært sammen med i lang tid, som har til vanlig har munndiare ikke sier en kløyve ord, og unngår alt som har med konfrontasjoner osv å gjøre...da er det noe som ikke stemmer. Blir like idiotisk som å si at du ikke har tid til en telefon med "kona" fordi du snart skal støvsuge, når personen aldri støvsuger og alltid har vært den som har hatt størst behov for å prate. Hva blir det igjen av et forhold hvis en skal unngå hverandre. Nei, da er det mye mer selskap og støtte i en hund. TS

• Liker 4
Skrevet (endret)

Når folk ikke vil snakke med deg så må du ikke fortsette å ringe, da føler de jo at du bare er enda mer slitsom.

Samme gjelder når folk ikke tar telefonen, da står nummeret ditt som ubesvart anrop så det holder å ringe en gang.

Endret av Summers
  • Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg orker ikke mer :( Blir så nedbrutt at jeg ikke klarer arbeidet mitt. Jeg drikker for å sove. Våkner utslitt. Han begynte med dette for ca. 2 uker siden, eller mellom 1-2. Da hadde vi en alvorsprat og det skulle ikke gjenta seg. Da lot jeg han ta kontakt som dere sier. Problemet er at det blir så berg og dal-bane. Jeg føler meg helt herpa etter disse 2 ukene. Vært i et forhold for mange år siden med utroskap, og kjenner igjen mønsteret. Jeg er bare helt lammet nå. Godt han ikke er her for tror jeg hadde banket løs på han. Det er så slemt. Han vet at det går ut over meg så innmari, også gjør han det igjen. Hvorfor?? TS

Fordi at han er en jævel!

Ikke send flere meldinger foruten om denne : Siden du tydeligvis viser at du ikke vil ha mer kontakt med meg, er det dessverre slutt for min del. Gidder ikke å henge etter noen som ikke er interessert i meg. Du får ha lykke til videre og IKKE kontakt meg!

• Liker 2
Skrevet

eller bare fortelle han akkurat hva du føler? spør han hva som er gale, hvorfor han holder på slik. si at du ikke er intressert i unnskyldninger, kun sanheten! om han ikke forteller det så kan du si at du ikke orker det mer
du kan ikke gå rundt å holde det inni deg, da vil det aldri fungere :-)

Anonymous poster hash: cea05...ff1
Skrevet

Jeg ville hverken ringt eller sendt meldinger. Bare gjort meg utilgjengelig.

Han kan få beskjed når det passer for deg.

TS, om du er klar for å gå videre, så gå videre. Du ser selv at det "forholdet" du er i ikke fører noe godt med seg.

At han skulle "nekte" deg å slå opp fordi du var i "affekt" er latterlig.

Du tar dine egne valg.

• Liker 1
Skrevet

Ja, gjør deg utilgjengelig.

Skrevet

Mest sannsynlig så tilsier oppførselen hans at han er litt involvert i noen andre. Jeg har selv gjort det, med samme oppførsel og jeg har opplevd det tilbake.

Og jo, det er faktisk så enkelt

Anonymous poster hash: c9d58...6ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...