Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Farget håret litt mørkt, og da jeg gjordet det begynte det å svi / brenne i hodebunnen. Skylte ut fargen litt før tiden. Var ikke rød i hodebunnen ( farget hos frisør)

Andre som blir det når dere farger håret? Er det allergisk reaksjon, eller sår i hodebunnen?

Anonymous poster hash: 2b3e1...f41
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Det trenger ikke nødvendigvis å være en allergisk reaksjon, men at det begynte å svi, er et tegn på at hodebunnen din kanskje ikke tålte fargingen.

Jeg vil anbefale deg å ikke farge håret igjen på noen uker, og hvis du skulle få andre symptomer, som hevelser, kraftig rødhet, kløe, vonde sår, osv., bør du ta deg en tur til legen/legevakt.

:)

Skrevet

Hei.

Det trenger ikke nødvendigvis å være en allergisk reaksjon, men at det begynte å svi, er et tegn på at hodebunnen din kanskje ikke tålte fargingen.

Jeg vil anbefale deg å ikke farge håret igjen på noen uker, og hvis du skulle få andre symptomer, som hevelser, kraftig rødhet, kløe, vonde sår, osv., bør du ta deg en tur til legen/legevakt.

:)

Uff, skummelt :P Er livredd for å hovne opp osv. Det kan komme 1-2 dager etter farging, så gleder meg til de dagene er forbi :P Har ingen kløe eller sår nå..

Skrevet

er det sjeldent det skjer? At du reagere kraftig ?

Skrevet

ingen som har opplevd noe sånn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...