Gå til innhold

Til de som ikke vet hvordan modeller ser ut før retusjering

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun med det blonde håret så skummel ut i begge versjoner, jeg! :hår: (Redd nå - alene hjemme :ler: ) Med den mørke modellen så det mer ut som et dårlig bilde.

Men vet ikke om jeg får bedre selvtillit av at modeller ikke ser bra ut i virkeligheten...

Amarone

Gjest Gjesta
Skrevet

Til og med navlen på hun i bikini ble retusjert!... :o

*legger siden inn på favoritter*

Clea

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Det der var faktisk ganske scary, synes jeg...

Gjest Muslingen
Skrevet

Wow, helt vanvittig! :hår:

Skrevet

Er jo helt sykt hva man kan gjøre hvis man har det rette utstyret. :o

Skrevet
Er jo helt sykt hva man kan gjøre hvis man har det rette utstyret. :o

:Nikke:

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

:o

Det er utrolig hva de får til.

Skrevet

:hoho:

HØYT HÅR er tydeligvis så viktig at det må bli enda litt høyere i retusjeringen...

La meg gjette: Amerikansk bilde?

:hoho: *fnise*

Skrevet

Dette var direkte skremmende - og litt trøstende....

Ikke rart de ser ut som de er lagd av noe slags overjordisk materiale på sånne bilder - de ER det! De er ikke seg selv en gang... :o

Gjest gjest1
Skrevet

Og snart er vel alle modeller historie og byttet ut med digitale bilder. Teknologien må bare bli bitte lite grann mer perfekt først....

Skremmende, men morsomt. Jeg tror jeg ringer Elite med en gang og ber om å få bli modell, det er jo ikke noe problem når de kan gjøre hva de vil med bildene og få meg til å se overjordisk uansett utgangspunkt...?

Skrevet
Skremmende' date=' men morsomt. Jeg tror jeg ringer Elite med en gang og ber om å få bli modell, det er jo ikke noe problem når de kan gjøre hva de vil med bildene og få meg til å se overjordisk uansett utgangspunkt...?[/quote']

Ja dæven! DET tenkte jeg ikke på!

*hiver seg ut etter telefonkatalogen*

Jeg blir litt sinna inni meg når det er så ekstreme forbedringer som dette. Visst var jeg klar over at man fikset litt - men ikke så mye. Og jeg gremmes over hvor mye jeg har sett på glatte mager og perfekte lår og lurt på hvordan i svarte, heite de får det til... Også gjør de ikke det! :-x

Gjest GreenSky
Skrevet

Enig! Med det utgangspunktet kunne jo til og med jeg blitt modell, jo! :o :Hehe:

Skrevet

Alle jenter burde fått tatt et slikt airbrushet glam-bilde av seg selv, hengt det på veggen og nikket fornøyd hver morgen "slik ser omverdenen meg, yess"

Skrevet

Skremmende å se, men allikevel fikk det meg til å føle meg litt skadefro :sjarmor: :oops:

Skrevet
Alle jenter burde fått tatt et slikt airbrushet glam-bilde av seg selv' date=' hengt det på veggen og nikket fornøyd hver morgen "slik ser omverdenen meg, yess"[/quote']

DET var et glimrende forslag!

Meg på min beste dag-bildet :sjarmor: *drømmer seg bort*

Skrevet

Takk for "edruelig" informasjon. Utrolig!! :o

Skrevet

sånt er tøft ;) ta en ekstra titt på f.eks de solkrem reklamene i bladene deres.. de har litt mistenkelig glatt hud hva? ;) på louis vuitton sidene har de digitale modeller.. serr ganske rart og ekte ut samtidig.. http://www.vuitton.com/

Skrevet
sånt er tøft ;) ta en ekstra titt på f.eks de solkrem reklamene i bladene deres.. de har litt mistenkelig glatt hud hva? ;) på louis vuitton sidene har de digitale modeller.. serr ganske rart og ekte ut samtidig..http://www.vuitton.com/

Uh...Spoooky - dee var nesten litt ekle :o :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...