Gå til innhold

Har du gjort ting som du angrer skikkeligt på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hugset en gang at jeg mobbet en gutt på skolen fordi han var overvektig. Jeg Hugser at jeg og to venninner ropte til han at ingen av oss jentene i klassen likte han. Guttene var og med på mobbingen. Til slutt kom han ikke på skolen fordi at han var så deprimert.

Nå er det femten år siden det hendte. Fremdeles så angrer jeg. Jeg har ikke sett han mer. Tror kanskje han har flyttet.

Har dere gjort noen ting som dere har angret hele livet på?

Anonymous poster hash: b1a94...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hadde en adhd gutt i klassen som jeg spyttet på veldig ofte.

skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gjorde det, men var stygg og sa at han var dritstygg og fortjener bare å bli spyttet på som et krapyl. fy faen at det er mulig at det var meg. tenk når jeg var liten at det går an å være så slem.

Skrevet

Spiste en slange.

ouch!

var den stor?

Skrevet

Ja, en hel del...

En av de er vel gå inn i et forhold uten følelser mens han var skikkelig forelska. Han var veldig på at vi skulle ha et forhold og jeg ble bare med på det. Slo opp da det var snakk om flytting, han ble skikkelig knust.

Anonymous poster hash: fd7ac...bf5
Skrevet

Jeg hadde gruppesex med alle guttene i den forrige klassen min. Var på hjemmefest også drakk jeg meg i svime, det var virkelig ille.

Anonymous poster hash: f3153...40d
Gjest Gunfreak
Skrevet

ouch!

var den stor?

Vet ikke nøyaktig hvor stor den var, kanskje 50cm eller noe.

Skrevet

Det jeg angrer mest på er vel å ha avvist mennesker som var genuint interessert fordi jeg var for usikker til å tørre å ta sjansen der og da. Er noe som har fulgt med meg i en del år.

Har riktignok lært av det da. Mye mer åpen for det som kommer nå. Føler vel ikke at det er så mye anger igjen kanskje, men heller at det har blitt en hard lærdom for å kunne bli i stand til å se på muligheter fremfor å skulle ødelegge alt og bare være negativ.

Skrevet (endret)

Vet ikke nøyaktig hvor stor den var, kanskje 50cm eller noe.

:ler: ahahah shit happens.

hørt om meitemark i tequila, men fuckings slange! da håper jeg du hadde noen flasker karsk å skylle det ned med.

Endret av Fråde
Gjest Gunfreak
Skrevet

:ler: ahahah shit happens.

hørt om meitemark i tequila, men fuckings slange! da håper jeg du hadde noen flasker karsk å skylle det ned med.

Nei jeg hadde slange blod og slange galle å skylde det ned med.

Skrevet

Ok... godt. det er bra. umm. har du gjort noe annet du angrer på?

Skrevet

Driver du og snikk-snakker i hel denne tråden her også? Enten fortell hele historien som andre her gjør, eller la være å skrive.

• Liker 18
Skrevet

Sendte nakenbilder til eksen (altså når vi var sammen). Dette er 7-8 år siden og fremdeles har jeg noia for at de skal komme på avveie..

Anonymous poster hash: 3620d...4a0
Skrevet

Ja. At jeg takket ja til jobb hos min siste arbeidsgiver.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Driver du og snikk-snakker i hel denne tråden her også? Enten fortell hele historien som andre her gjør, eller la være å skrive.

Nei jeg snikk snakker ikke, jeg har fortalt historien flere ganger før, så gadd ikke å gjenta meg, men så ble jeg spurt. så da svarte jeg på det jeg ble spurt om.

Så hvordan går det med deg gleder du deg til helga?

• Liker 2
Skrevet

Ja!

Akkurat nå angrer jeg skikkelig på alle de gangene jeg har tatt på meg skylden for noe jeg ikke har gjort, eller kan stå til ansvar for.

Den ene jeg beskyttet har begynt å utnytte dette, for han vet at jeg kan ikke fortelle sannheten uten at det går ut over en uskyldig 3.person, noe jeg vil unngå så langt jeg kan.

Skrevet

Takket ja til jobben fra h..... De gikk konkurs etter et halvt år, og alle vi som så faresignalene og stilte spørsmål ble fremstilt som svikere og elendige arbeidstakere. Emerio Media altså.

Anonymous poster hash: 84cae...871
  • Liker 1
Skrevet

Det jeg angrer mest på er vel å ha avvist mennesker som var genuint interessert fordi jeg var for usikker til å tørre å ta sjansen der og da. Er noe som har fulgt med meg i en del år.

Har riktignok lært av det da. Mye mer åpen for det som kommer nå. Føler vel ikke at det er så mye anger igjen kanskje, men heller at det har blitt en hard lærdom for å kunne bli i stand til å se på muligheter fremfor å skulle ødelegge alt og bare være negativ.

Jeg kjenner meg litt igjen i dette. Veldig bittert å tenke tilbake på hva en kunne hatt, men som du sier, så lærer en mye av det :)

• Liker 2
Skrevet

Å ha vært hun som gjorde ungdomsskolen til ei i klassen uutholdelig. Hun som fikk med hele resten av klassen til å hate henne, stenge henne ut, få henne til å si teite ting som senere ble brukt mot henne. Hun har mange år med psykolog og behandlinger bak seg, bare fordi ei jente mente hun ikke var verdt noe - og fikk med resten på laget.

Verste jeg noen gang har gjort.

Anonymous poster hash: c1f6d...c6f
Skrevet

Gifta meg... Har aldri angret så mye på noe.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...