AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Venninna mi ble dumpa på mandag, etter at de hadde vært sammen i 2 år. Det kom ikke helt uventet, men når han ville ha "The talk" på mandag kveld, sa han at han var usikker og ville helst ha pause. Hun sa at det var uaktuelt og at det var enten/eller. Han hadde ringt henne både tirsdag og onsdag, for å forsikre seg om at alt gikk bra og at hun hadde ett sted å være, og at hun måtte bare bo hos han til hun fant noe eget og at de kunne møtes i helgen når de begge hadde fri fra jobb. Han er veldig ivrig på at de skal skilles som venner og ha det fint som det, men igår tok han ikke kontakt i det hele tatt og nå er jo venninna mi helt paranoid. I tillegg så vi igår at han har lagt til ei jente som har prøvd seg på han mens de var sammen, på Snapchat, og at det ble utvekslet mye bilder der igår kveld. Til tross for at han kuttet kontakten med henne mens han var sammen med venninna mi, av respekt for henne og fordi han selv også mente hun gikk over streken med nakenbilder og div. Venninna mi ble veldig såret over det, etter som denne jenta lå på topplista hans over Snap-utvekslinger bare igår, og lurer på hva han mener med det, ettersom det er noe som alle kan se. Han prøver liksom ikke å skjule at han har kontakt med denne jenta, og med det risikerer han jo også vennskapet med venninna mi. For henne har jo jorda nesten gått under, fordi "han ikke bryr seg" og at "han har kommet over henne allerede". Jeg prøver å si at dette bare er hans måte å avreagere på. Holde seg opptatt, hente oppmerksomhet fra andre jenter, men at han neppe har kommet over henne enda, etter 4 dager.. Hva mener dere? Noen gode tips til min venninne? Jeg begynner å gå tom for "gode råd".. Anonymous poster hash: 1dcef...024
Gjest vaskosi Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Venninna mi ble dumpa på mandag, etter at de hadde vært sammen i 2 år. Det kom ikke helt uventet, men når han ville ha "The talk" på mandag kveld, sa han at han var usikker og ville helst ha pause. Hun sa at det var uaktuelt og at det var enten/eller. Han hadde ringt henne både tirsdag og onsdag, for å forsikre seg om at alt gikk bra og at hun hadde ett sted å være, og at hun måtte bare bo hos han til hun fant noe eget og at de kunne møtes i helgen når de begge hadde fri fra jobb. Han er veldig ivrig på at de skal skilles som venner og ha det fint som det, men igår tok han ikke kontakt i det hele tatt og nå er jo venninna mi helt paranoid. I tillegg så vi igår at han har lagt til ei jente som har prøvd seg på han mens de var sammen, på Snapchat, og at det ble utvekslet mye bilder der igår kveld. Til tross for at han kuttet kontakten med henne mens han var sammen med venninna mi, av respekt for henne og fordi han selv også mente hun gikk over streken med nakenbilder og div. Venninna mi ble veldig såret over det, etter som denne jenta lå på topplista hans over Snap-utvekslinger bare igår, og lurer på hva han mener med det, ettersom det er noe som alle kan se. Han prøver liksom ikke å skjule at han har kontakt med denne jenta, og med det risikerer han jo også vennskapet med venninna mi. For henne har jo jorda nesten gått under, fordi "han ikke bryr seg" og at "han har kommet over henne allerede". Jeg prøver å si at dette bare er hans måte å avreagere på. Holde seg opptatt, hente oppmerksomhet fra andre jenter, men at han neppe har kommet over henne enda, etter 4 dager.. Hva mener dere? Noen gode tips til min venninne? Jeg begynner å gå tom for "gode råd".. Anonymous poster hash: 1dcef...024 Uff.. Høres utrolig kjipt ut Det er ikke sikkert han er klar over at dere kan se det via snapchaten hans heller..? Men uansett (i mine øyne) virker det dessverre som om han er på vei videre.. Det er ingen grunn til at han skulle hatt kontakt med denne jenta hvis det ikke ligger noe mer i bildet. For alt dere vet er det ikke sikkert at han kuttet kontakten med henne heller. I såfall må han i såfall ha tatt kontakt med henne (eller omvendt) på minuttet det ble slutt, og det virker like dumt i mine øyne. Det kan godt være at han bare snakker med henne for å fylle hodet sitt med noe annet og, men jeg ville ha forberedt venninnen min på det verste. Da er hun mye bedre forberedt om det så skulle skje, enn hvis du bare sier at "det er ingenting" og "det er nok bare uskyldig". Jeg ville sagt at det er hans tap, hvis han vil sitte med en jente som sender nakenbilder av seg selv til en gutt som er i et forhold så får han ha lykke til videre.... Hva hindrer henne fra i å gjøre det til andre hvis hun blir sammen med han? Det beste for henne (på alle måter, og i alle fall hvis hun har håp om at han skal komme tilbake til henne) er å være sterk nå. Ikke ta kontakt, hvis han tar kontakt bør hun være så kort og sterk som mulig. Be henne ringe deg hver gang hun har lyst til å ta kontakt, slik at du kan få henne på andre tanker. Minn henne på hva han gjør mot henne og hvordan han får henne til å føle. Prøv å få henne til å sette seg i hans situasjon. Det er ikke attraktivt med folk som trygler og ber om at kjæresten skal komme tilbake, særlig hvis vedkommende ikke har følelser igjen (i alle fall etter mine erfaringer). Selv om jeg vet hvor utrolig vanskelig det er å la være! Men da har hun i alle fall selvrespekten igjen, og dette vil hjelpe henne så utrolig mye videre! 1
Gjest Awzm me Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Høres forferdelig ut å være venninnen din. Men han forventet vel ikke akkurat at dere følger med på snapchatten hans eller noe, så han gjør det vel ikke så veldig åpenbart. Han trenger nok oppmerksomhet fra en ny jente nå, og snakker med hun som han vet er "safe to go" eller vet er interessert nok til å gi han det han trenger av oppmerksomhet, kanskje til og med også på flere stadier. Det at han ikke tok kontakt den ene dagen er vel normalt, synes det var merkeligere (men hyggelig) at han tok kontakt de andre dagene, om hun ikke bodde hos han de dagene.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Hvis han og hu Snapchat dama ikkke holdt på mens han og vennina di var sammen er hun nok bare en rebound............. Anonymous poster hash: b4461...c86
Gjest Naria Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Det nytter ikke å ha noe vennskap så lenge venninnen fremdeles har følelser for eksen.
Inwe Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Vennskap med eksen så kort etter er brudd er ikke lurt, iallefall når ikke begge partene er helt ferdig med forholdet. Tviler på at han gjør det åpenlyst med vilje, han tenker nok ikke over at dere kan se topplista hans på snapchat. Han prøver nok å gå videre og bruker denne jenta som hjelp til det. Et brudd etter et langt forhold er hardt for begge parter, også den som gjør det slutt. Hold venninna di opptatt med andre ting og vær der for henne, det er nok det beste du kan gjøre. Så bør hun ikke møte eller snakke med eksen på en stund uten at det er absolutt nødvendig. Man trenger tid til å bearbeide følelser uansett hvilken retning det går videre, og de bør begge ta seg tid til det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå