Gjest Tabby Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 Etter over et halvt døgn siden siste kattunge kom så regnet jeg med at det var tomt... Men det var jo dumt av meg Har jo lest at de kan vente et par timer før neste unge kommer, men over 13 timer? :o Så nå lurer jeg på om det ligger enda en unge på lur da... Får følge godt med i kveld... Mente bare å tipse andre som skal få kattunger etterhvert, det kan ta laaaaaaaang tid å bli ferdig Og så lurte jeg på om den (foreløpig i hvert fall) siste ungen kan ha fått noen men av å vente så lenge? Den siste var i hvert fall helt klart en hann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 15. mai 2004 #2 Del Skrevet 15. mai 2004 Hvordan går det med etternøleren? Har den det like bra som de andre små nurkene? Og hvordan går det med pusemammaen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. mai 2004 #3 Del Skrevet 15. mai 2004 Det går veldig bra med minsten, vel det er kanskje ikke riktig å kalle ham minsten. Han er den som er størst av de tre, og mest livlig. Samtidig virker han som mest mammadalt... Jada de er små enda, men sånn av de tre. Alle tre lever og virker til å ha det bra. Pusemamma har allerede begynt å gå fra dem litt, har tatt seg et par turer ut også. Sikkert deilig å komme fra litt. Vi får fortsatt lov til å låne barna hennes. Og ungene kan stikke hodet inn i skapet til dem og kose uten at mammaen blir sint. Det er jenta mi det! :D Så snill og grei mot oss. Det må vel tyde på at hun trives? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 15. mai 2004 #4 Del Skrevet 15. mai 2004 Tror absolutt det betyr at hun stoler på dere, ja! Det er utrolig viktig å kose med kattungen, flere ganger og dagen. Ta dem i hånden og stryk forsiktig. Dette er den beste måten å få kjælne katter på, for det, som alt annet, må læres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 15. mai 2004 #5 Del Skrevet 15. mai 2004 Heldige deg! Jeg vil også ha kattunger.. Blir litt vanskelig når jeg bare har en kastrert hannkatt da Men lykke til med pusene :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 16. mai 2004 #6 Del Skrevet 16. mai 2004 Bøllefrøet: Hun stoler nok på oss ja. I går hadde vi masse besøk her og ungene mine hentet ungene til pusemamma uten at hun protesterte, hun virket som hun var stolt over å få vise frem barna sine. Jeg og ungene slåss nesten om å få kose med dem, så de får mye kos, men selvsagt så blir det ikke så lenge om gangen enda. De trenger jo mammaen sin mye enda. Milly86: Hadde du fått kattunger med bare en kastrert hannkatt så hadde det vel vært noe galt et sted? Men kattunger er nydelige da, gruer meg til vi må gi bort to av dem. :-? Feller nok noen tårer da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 16. mai 2004 #7 Del Skrevet 16. mai 2004 Så denne tråden først nå jeg. Men oj :o Trodde ikke det kunne gå så lang tid. Fint at det gikk bra med han da, :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 16. mai 2004 #8 Del Skrevet 16. mai 2004 Heisann Catwoman. Joda det går så bra med ham så. Han er helt klart den sterkeste av ungene. Nå løfter han på magen når han kryper rundt, det klarer ikke de andre enda. Og så ser det ut som han vokser fortere. Men jeg sa da :o oj jeg også, eller vel... det kom nok noe sterkere ut av munnen da. Men det gikk jo fint, og nå skel jeg inn og kose litt med dem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 16. mai 2004 #9 Del Skrevet 16. mai 2004 Da min Pusi fikk ungger kom sistejenta over 12 timer etter den nest siste. Hun var også den største. Hun lærte seg å gå ordentlig først, spiste fastfor først og har hele tiden vært den tøffeste av dem. Kattunger er så nydelige!! Savner ¨å ha sånne små pipende bylter nå da de er blitt helt store... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 16. mai 2004 #10 Del Skrevet 16. mai 2004 Hei Isiselin. Så merkelig at det er de siste som er størst og flinkest. Vel jeg kan kanskje skjønne at det er greit for moren å få den største ungen sist, så de mindre har banet veien. Og det er vel egentlig derfor det tar så lang tid mellom nest siste og siste unge, så moren får hentet seg inn skikkelig. Og også at de største er sterkest så de vokser mer. Men jeg trodde jo liksom at etter 10 timer så var det ferdig da... Men det er jo greit å få vite at flere har vært borti det samme, så jeg vet at det er like "normalt" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå