Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei ;) Eg har nettopp flyttet til Bergen og har nå bestemt meg for å bli lysere igjen, men har ettervekst, så det er litt vanskligere selv for en erfaren Frisør å få det jevnt.

Har noen av dere erfaring med en god frisør her i Bergen, som ikkje koster all verden?

- har mørke brunt hår

- mørk blondt ettervekst (2cm)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Digg hairstudio på Sundt. Alle der er superflinke, forutenom en trønder dame i 40årene.

Gjest Lillesiren
Skrevet

Skulle til å foreslå det samme som Miss Lucky:) Dyktige folk som klarte å rydde opp i et kråkereir uten like jeg fikk som følge av å bli klippet av en lærling.

Skrevet

Og skulle det ikke bli som forventet så prøver de å rette oppe, eller du slipper å betale, i motsetning til andre frisører som surt prøver å bortforklare og legge skylden over på kunden.

Skrevet

Skostredet frisør er også bra:-) jeg gikk fra brun til lys der og er superfornøyd!

Skrevet

Digg hairstudio på Sundt. Alle der er superflinke, forutenom en trønder dame i 40årene.

Hva ligger prisene på der? :laugh:

Skrevet

Er det en bestemt frisør man burde satse på? ..som er ekstra flink når det gjelder farge?^^

Skrevet

Grete på E.T xhibition, hun er kjempe flink. Litt smartass av seg, men er jo hvordan håret blir som teller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...