Lillssz Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Hei Eg har nettopp flyttet til Bergen og har nå bestemt meg for å bli lysere igjen, men har ettervekst, så det er litt vanskligere selv for en erfaren Frisør å få det jevnt. Har noen av dere erfaring med en god frisør her i Bergen, som ikkje koster all verden? - har mørke brunt hår - mørk blondt ettervekst (2cm)
Miss Lucky Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Digg hairstudio på Sundt. Alle der er superflinke, forutenom en trønder dame i 40årene.
Gjest Lillesiren Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Skulle til å foreslå det samme som Miss Lucky:) Dyktige folk som klarte å rydde opp i et kråkereir uten like jeg fikk som følge av å bli klippet av en lærling.
Miss Lucky Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Og skulle det ikke bli som forventet så prøver de å rette oppe, eller du slipper å betale, i motsetning til andre frisører som surt prøver å bortforklare og legge skylden over på kunden.
Strange Doll Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Skostredet frisør er også bra:-) jeg gikk fra brun til lys der og er superfornøyd!
shaky Skrevet 14. desember 2013 #6 Skrevet 14. desember 2013 Digg hairstudio på Sundt. Alle der er superflinke, forutenom en trønder dame i 40årene. Hva ligger prisene på der?
Gjest Teta Skrevet 19. desember 2013 #7 Skrevet 19. desember 2013 Digg hairstudio på Sundt. Alle der er superflinke, forutenom en trønder dame i 40årene. Er det en bestemt frisør man burde satse på? ..som er ekstra flink når det gjelder farge?^^
fiddlesticks Skrevet 20. desember 2013 #8 Skrevet 20. desember 2013 Grete på E.T xhibition, hun er kjempe flink. Litt smartass av seg, men er jo hvordan håret blir som teller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå