Wayah Skrevet 13. mai 2004 #21 Skrevet 13. mai 2004 Første tanke: Wow! Andre tanke: Tøff! Tredje tanke: Så skjønn :-) Men jeg skjønner ikke helt hvorfor ikke du skulle kunne ha slør til kjolen, det røde skjørtestoffet så jo tynt ut det, så et(rødt?) slør ville jo bare ha komplettert skjørtet... Kanskje ikke lurt med det lengste sløret da. Uansett en helt spesiell kjole, du blir nok kjempefin!
blåveis Skrevet 13. mai 2004 #22 Skrevet 13. mai 2004 Første tanke; :o Andre tanke; kul overdel Tredje tanke; med litt mer dempet farge på skjørtet kunne jeg nesten gått for den selv..
Kalas Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #23 Skrevet 13. mai 2004 Oj, gøy med så mange tilbakemeldinger! Kjolen er veldig meg - jeg kunne aldri ha gått med lang, enkel hvit kjole. Det røde tyllaget er veldig tynt, så når jeg går, synes de hvite lagene litt igjennom. Brudebuketten er allerede bestemt, ellers var pomanderen kjempekul! Jeg skal ha dyprøde roser pyntet med noen få hvite perler innimellom, pluss litt sølvsprayede blader. Buketten er nokså liten og tett, og så skal den være surret inn i hvit tyll. Har akkurat hatt møte med en stylist jeg kjenner, og hun trodde det kunne bli fint med et litt kort slør (ca albulengde). Jeg var og prøvde ett på Brudekjolen i går som var ganske fint, med små strassting nederst i kanten. Ellers kan det se ut som om det blir glamourkrøller a la invitasjonene våre (filmplakat-invitasjonene hvis noen av dere husker dem), pluss noen små røde roser i overgangen mellom hår og slør. Tiaraen min forsvant på utdrikningslaget... :oops: Da skal jeg ringe og prøve å få fatt i frisør - nå begynner det jo å haste litt (bare litt over en uke igjen!). Takk for alle innspill!!!
Gjest Lompa Skrevet 13. mai 2004 #25 Skrevet 13. mai 2004 WOOOW! Rødt slør! Hadde vært helmaks! Hvis du tør, altså. Hva slags sko skal du ha til? Legg inn bilde av deg etter bryllupet,da vel?! Så vi får se stasen komplett. Det der tror jeg var den råeste brudekjolen jeg har sett noen gang!
Kalas Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #26 Skrevet 13. mai 2004 Tusen takk! Jeg synes selvfølgelig det er den råeste brudekjolen jeg også! Rødt slør tror jeg blir litt too much, men jeg har vært inne på tanken. Skoene til er høyhælte stilettsandaler i sølv og strass, med snøring oppover anklene. Jeg har dem på det første bildet, men de synes ikke så godt. Skal legge inn bilde av oss etter bryllupet - men det blir nok ikke før i slutten av juni. Mandag 24. drar vi rett til USA og blir borte nesten en måned!
Bokalven Skrevet 13. mai 2004 #27 Skrevet 13. mai 2004 Brudebuketten er allerede bestemt' date=' ellers var pomanderen kjempekul! Jeg skal ha dyprøde roser pyntet med noen få hvite perler innimellom, pluss litt sølvsprayede blader. Buketten er nokså liten og tett, og så skal den være surret inn i hvit tyll. [/quote'] Oh, høres skikkelig lekker ut! :D Så synd tiaraen din forsvant. Jeg tror nemlig en tiara hadde blitt rålekker til!
Kalas Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #28 Skrevet 13. mai 2004 Hmf, der har man igjen for å bli altfor full på Kraftverk. Tiaraen er gone with the wind. Men seff skal jeg snøre den skikkelige igjen. Man har da en viss anstendighet.
Holly Hobbie Skrevet 13. mai 2004 #29 Skrevet 13. mai 2004 Morsomt at du nevner anstendighet i forbindelse med den kjolen...synes den minner litt om Moulin Rouge og utsvevende natteliv Saa JEG synes ikke det er noen brudekjole. Men slaaende og dramatisk, var den jo - du blir sikkert en helt spesiell brud (og ingen kommer til aa glemme hvordan du saa ut da du giftet deg!). Skal du gifte deg i kirken, forresten?
Bokalven Skrevet 14. mai 2004 #32 Skrevet 14. mai 2004 Hmf' date=' der har man igjen for å bli altfor full på Kraftverk. Tiaraen er gone with the wind. Men seff skal jeg snøre den skikkelige igjen. Man har da en viss anstendighet.[/quote'] Nåja, har sett nok av skeive snøringer, jeg... :-? Snøring skal jo være slik: | | ikke slik: V
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #33 Skrevet 15. mai 2004 Hei! Kul kjole!!!! har ikke les alle svarene, men hva med å bruke et kort slør som er knall rødt??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå