Kalas Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Kjolen er ferdig, og den satt som et skudd. Har lagt ut 3 bilder i brudekjolealbumet: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=504&page=1 Men nå er jeg usikker på hva slags slør jeg skal ha - og ikke minst hvordan jeg skal ha håret. Og hva med tiara? Eller blomster? Skal ha møte med en hårstylist i morgen, men tips mottas med takk! :hår:
Chiquita Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 Ikke en brudekjole etter min smak, men så lenge du er fornøyd så er jeg fornøyd Men jeg tenkte på - er det nødvendig med slør og tiara til en slik kjole? Vil det ikke kunne kræsje litt med stilen? For å bestemme blomster ville jeg kontaktet en blomsterdekoratør. Jeg har ikke peiling på bomster, men jeg ser for meg en litt "uvanlig" bukett - "uvanlig" form (ikke slik rund, eller dråpeformet, som er veldig vanlig - ikke en brudeløper heller) Lykke til
~*Unni*~ Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 :o Wow! Det må jeg si var en anneledes brudekjole! Dritkul på godt norsk! 8) ...hadde ville hatt oppsatt hår....litt hipt...og kort slør med en liten tiara ...en liten og frekk rund brudebukett i hvitt og ildrøtt kanskje....?
~*Unni*~ Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 ...buketten med sølv i også! ...forskjellige meninger ute og går her....
Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #5 Skrevet 12. mai 2004 Fantastisk fin. Morsomt å se at noen gjør det litt annerledes. Særlig ryggen var drop dead lekker.
Gjest Madley Skrevet 12. mai 2004 #6 Skrevet 12. mai 2004 :o Dritkul! Applaus til deg som tør å følge egen smak 100%
Lullu Skrevet 12. mai 2004 #7 Skrevet 12. mai 2004 Hei! Husker å ha sett en liten bukett som henger i en perlesnor. Du kunne jo hatt hvite og ildrøde roser eller noe slikt. Her fant jeg den! Det hadde kanskje vært stilig med en kort slør ja. Eller en stilig tiara m/ noe rødt i, u/ slør. Ikke kjole etter min smak, men helt sikkert veldig stilig på deg!! Har jo sett hva mannen din skal ha på seg, og dette blir råtøfft sammen. Beundrer dere, som tør å gjøre ting annerledes
~*Unni*~ Skrevet 12. mai 2004 #8 Skrevet 12. mai 2004 Lullu: DEN var bare nydelig dahhh! JEG vil ha den ..men ok, jeg er enig, Kalas kunne også hatt den i ildrøtt og hvitt....men med sølvperlesnor....
-ida- Skrevet 12. mai 2004 #9 Skrevet 12. mai 2004 Så stilig kjole!!! Jeg er nok ikke like tøff som den, men den var kjempe kul.
Gjest Madam Felle Skrevet 12. mai 2004 #10 Skrevet 12. mai 2004 Jeg ville ikke hatt slør til den kjolen, for det krasjer på en måte. Heller en litt røffere frisyre, og uten slør.
Tari Skrevet 12. mai 2004 #11 Skrevet 12. mai 2004 Jeg tror ikke jeg ville ha valgt slør til denne kjolen...tiara kanskje, og en litt "frekk" oppsatt frisyre. Ellers er jeg 100% enig ang. buketten som ble vist frem her...Med andre farger selvfølgelig! Blomster i håret kunne også vært fint tror jeg.
~*Unni*~ Skrevet 12. mai 2004 #12 Skrevet 12. mai 2004 For å gjøre det skikkelig vanskelig for deg er jeg uenig i at blomster i håret passer Synes godt et kort...KORT-kort altså, slør vil bli kult. Gjerne et med litt taggete sprikende ende....
Tari Skrevet 12. mai 2004 #13 Skrevet 12. mai 2004 For å gjøre det skikkelig vanskelig for deg er jeg uenig i at blomster i håret passer Synes godt et kort...KORT-kort altså, slør vil bli kult. Gjerne et med litt taggete sprikende ende.... Tror det kommer helt an på hvordan man gjør det med blomster..Om målet er at antrekket kun skal være kult, og ikke noe særlig mer er jeg nok enig i at er kort-kort slør kan passe...
vimsa Skrevet 12. mai 2004 #14 Skrevet 12. mai 2004 Jøss, det var litt av en kjole. Det er ikke en kjole jeg ville valgt, men fysøren og jeg beundrer deg for å velge å gjøre noe så anderledes!! Synes toppen var dritlekker!! :-) Er enig med Unni at dersom du skal ha slør, må det være et KORT-KORT slør med tagger! Ellers synes jeg ikke du skal ha tiara. Etter min mening vil det kræsje med hele stilen! Har ikke sett hva brudgommen din skal ha på seg, men hvis det er i samme stilen, kommer det helt sikkert til å bli drittøft! Når er den store dagen? Gleder meg til å se bilder av dere begge to sammen!!
Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #15 Skrevet 12. mai 2004 Jeg synes en tiara som matcher kjolen hadde vært fint jeg.
Saeria Skrevet 12. mai 2004 #16 Skrevet 12. mai 2004 Kjempestilig kjole. jeg slenger meg på noen av de andre som sier du er kjempetøff som tør å bære en helt annerledes kjole. :D Ryggen spesielt var dritlekker!
Bokalven Skrevet 13. mai 2004 #17 Skrevet 13. mai 2004 Kjolen er ferdig, og den satt som et skudd. Har lagt ut 3 bilder i brudekjolealbumet: http://album.kvinneguiden.no/showphoto.php...&cat=504&page=1 Artig kjole, men pass på at snøringen bak blir riktig. (Jeg vet, jeg er smånazi når det gjelder snøring...)
viwi Skrevet 13. mai 2004 #18 Skrevet 13. mai 2004 Jeg tror det kunne vært stilig med en slags hårpynt i steden for slør. En "hatteliknende" sak liksom
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 #19 Skrevet 13. mai 2004 Wow...Kul kjole. Spesielt ryggen, for den er klin lik ryggen på brudekjolen min Jeg ville ikke brukt tiara eller slør til denne kjolen. Passer best med en litt røff frisyre/oppsetning!
nat26 Skrevet 13. mai 2004 #20 Skrevet 13. mai 2004 Jeg synes ikke du skal ha slør til den kjolen!Men den var rålekker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå