Gå til innhold

Vaksine mot allergi

Høhø

Anbefalte innlegg

Hei!

Er det noen som har prøvd vaksine mot allergi? Hvor ofte må man ta, og hvor lenge?

Jeg har en heftig pollenallergi hver vår, varer ca 2 måneder. Den er skikkelig ille, blir nesten verre hvert år. For 2 år siden gikk jeg faktisk glipp av en eksamen fordi jeg hadde så kraftig reaksjon. Jeg reagerer ved å klø/renne fra øynene, snørrete/tett i nesen, blø neseblod. Har prøvd diverse piller, de vanlige til de mer sterke, uten god effekt. Håper at en vaksine kan gjøre slutt på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde ekstrem pollenallergi før. Måtte dopes på valium i de verste periodene. Gikk på sterke medisiner som til slutt ikke hjalp. Jeg har alltid vært skeptisk til den sprøyta, så jeg forsøkte alternativ behandling. Bioresonans/kvantemedisin fungerte 100%, vært helt fri for pollenallergi siden. Kosthold er ufattelig viktig. Alkohol, gjær, sukker, hvete, etc, er ting som virkelig kan gjøre allergien verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen vaksine mot allergi, da allergi ikke er et virus. Jeg regner med du snakker om kortisonsprøyte? I såfall - det har jeg veldig positive erfaringer med selv. Sliter med pollenallergi og støvallergi, og det er som en ny verden etter at jeg begynte å ta sprøyte i de verste periodene.

Anonymous poster hash: b74e8...771
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen vaksine mot allergi, da allergi ikke er et virus. Jeg regner med du snakker om kortisonsprøyte? I såfall - det har jeg veldig positive erfaringer med selv. Sliter med pollenallergi og støvallergi, og det er som en ny verden etter at jeg begynte å ta sprøyte i de verste periodene.

Anonymous poster hash: b74e8...771

http://nhi.no/sykdommer/allergi/allergiforebygging/vaksinering-mot-allergi-13024.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboer gikk på kortisonsprøyte i sommer, fungerte ikke nevneverdig for han.

Anonymous poster hash: 35777...21a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...