Kalas Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 Rammes noen av dere av hotellstreiken? Akkurat nå er jeg glad vi ikke arrangerer festen på hotell, men det kan jo se ut som om bryllupsnatta på Grand går fløyten hvis streiken varer i en ukes tid... Her er lista over hotellene som er rammet av streik fra lørdag av: http://www.hraf.no/web/hraf/home.nsf/nytt/...ment&AutoFramed
Tari Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 "Vårt" hotell er ikke tatt ut - og jeg håper streiken er avblåst innen vi skal holde vårt bryllup. Det er jo en stund til enda :-) Håper bryllupsnatten på Grand ikke går i vasken for dere da!
jea Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Der hvor vi skal holde bryllupet er enda ikke tatt ut i streik,men ringte i dag og det kan skje..Men hotellet ¨på gardermoen er tatt ut i streik,så vi får kanskje ikke overnatta der før vi drar på bryllupsreise.. Men håper virkelig att dere får bryllupsnatta deres..Håper streiken ikke blir langvarig..
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 #4 Skrevet 13. mai 2004 Fy søren å sinna, skuffa og lei meg jeg blir hvis hotellet vi skal ha bryllupsnatten på streiker. Vi har til og med allerede betalt for oppholdet!!!
jea Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 dere får helt sikkert pengene tilbake hvis det er streik..Er jo ikke deres skyld!!
Siam Skrevet 13. mai 2004 #6 Skrevet 13. mai 2004 Vårt hotell er ikke tatt ut, enda! Krysser alt jeg har for at det ikke skjer. Skulle det skje, får vi heller ta festen senere. Den viktigste handlingen (i kirken) blir jo ikke påvirket. Vi spøker om at hvis hotellet blir tatt ut i streik, tar vi med hele bunchen på danskebåten og feirer det der!
*Lene* Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 dere får helt sikkert pengene tilbake hvis det er streik..Er jo ikke deres skyld!! Sorry...Missforsto innløegget ditt Jea...Sorry! Fjernet det andre ;-)
Dina Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 Der hvor vi skal holde bryllupet er enda ikke tatt ut i streik,men ringte i dag og det kan skje..Men hotellet ¨på gardermoen er tatt ut i streik,så vi får kanskje ikke overnatta der før vi drar på bryllupsreise.. Men håper virkelig att dere får bryllupsnatta deres..Håper streiken ikke blir langvarig.. Dersom dere skal bo på Clarion Hotel Oslo Airport, så holder de åpent, selv om de er tatt ut i streik. De har så få organiserte...
Kalas Skrevet 13. mai 2004 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2004 Puh, fikk endelig tak i noen på Grand Hotel. Hotellet er åpent, men serveringsstedene stenger. Det var da enda godt!
Gjest MrsL Skrevet 13. mai 2004 #10 Skrevet 13. mai 2004 Det er jo ennå en stund til vi gifter oss, men noen av hotellene gjestene våre skal bo på er ute i streik. Mamma er rimelig nervøs nå. Jeg sier de får bare ta med sovepose og sove på stuegulvet vårt
Tosca Skrevet 13. mai 2004 #11 Skrevet 13. mai 2004 Hotellet vårt er ikke tatt ut i streik ennå, men det kan jo skje. Hadde det bare vært en overnatting det var snakk om, men vi skal spise middagen der. Vi er i ferd med å tenke ut en reserveplan hvis det verste skulle skje. Vi kan bare håpe.... :-?
Catzy Skrevet 13. mai 2004 #12 Skrevet 13. mai 2004 Trist for dere som skal gifte dere de neste ukene! Men akkurat nå er jeg utrolig glad for at det ikke er lønnsoppgjør neste år, så jeg slipper å bekymre meg om Hotel Continental blir tatt ut i streik. Har en følelse av at de blir tatt ut hver gang... Catzy
jea Skrevet 13. mai 2004 #13 Skrevet 13. mai 2004 Vi skal bo på radisson sas på gardermoen..Men ikke alle er vel organisert så krysser fingre..
Gjest Tex Skrevet 14. mai 2004 #17 Skrevet 14. mai 2004 Finner ikke noe på nyhetene om at det skal være slutt....?
Hilde Skrevet 14. mai 2004 #18 Skrevet 14. mai 2004 Kanskje fordi alle "nyhetene" streiker..? :-) Jeg så det på Nrk nyhetene i dag tidlig, og det står også her; http://www.dagsavisen.no/innenriks/article1119233.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå