Gå til innhold

Hotellstreiken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rammes noen av dere av hotellstreiken? Akkurat nå er jeg glad vi ikke arrangerer festen på hotell, men det kan jo se ut som om bryllupsnatta på Grand går fløyten hvis streiken varer i en ukes tid... :roll:

Her er lista over hotellene som er rammet av streik fra lørdag av:

http://www.hraf.no/web/hraf/home.nsf/nytt/...ment&AutoFramed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Vårt" hotell er ikke tatt ut - og jeg håper streiken er avblåst innen vi skal holde vårt bryllup. Det er jo en stund til enda :-) Håper bryllupsnatten på Grand ikke går i vasken for dere da!

Skrevet

Der hvor vi skal holde bryllupet er enda ikke tatt ut i streik,men ringte i dag og det kan skje..Men hotellet ¨på gardermoen er tatt ut i streik,så vi får kanskje ikke overnatta der før vi drar på bryllupsreise..

Men håper virkelig att dere får bryllupsnatta deres..Håper streiken ikke blir langvarig..

Skrevet

Fy søren å sinna, skuffa og lei meg jeg blir hvis hotellet vi skal ha bryllupsnatten på streiker. Vi har til og med allerede betalt for oppholdet!!!

Skrevet

dere får helt sikkert pengene tilbake hvis det er streik..Er jo ikke deres skyld!!

Skrevet

Vårt hotell er ikke tatt ut, enda! Krysser alt jeg har for at det ikke skjer. Skulle det skje, får vi heller ta festen senere. Den viktigste handlingen (i kirken) blir jo ikke påvirket.

Vi spøker om at hvis hotellet blir tatt ut i streik, tar vi med hele bunchen på danskebåten og feirer det der! :ler:

Skrevet
dere får helt sikkert pengene tilbake hvis det er streik..Er jo ikke deres skyld!!

Sorry...Missforsto innløegget ditt Jea...Sorry!

Fjernet det andre ;-)

Skrevet
Der hvor vi skal holde bryllupet er enda ikke tatt ut i streik,men ringte i dag og det kan skje..Men hotellet ¨på gardermoen er tatt ut i streik,så vi får kanskje ikke overnatta der før vi drar på bryllupsreise..

Men håper virkelig att dere får bryllupsnatta deres..Håper streiken ikke blir langvarig..

Dersom dere skal bo på Clarion Hotel Oslo Airport, så holder de åpent, selv om de er tatt ut i streik. De har så få organiserte... :P

Skrevet

Puh, fikk endelig tak i noen på Grand Hotel. Hotellet er åpent, men serveringsstedene stenger. Det var da enda godt!

Skrevet

Det er jo ennå en stund til vi gifter oss, men noen av hotellene gjestene våre skal bo på er ute i streik. Mamma er rimelig nervøs nå. Jeg sier de får bare ta med sovepose og sove på stuegulvet vårt :hoho:

Skrevet

Hotellet vårt er ikke tatt ut i streik ennå, men det kan jo skje. Hadde det bare vært en overnatting det var snakk om, men vi skal spise middagen der. Vi er i ferd med å tenke ut en reserveplan hvis det verste skulle skje. Vi kan bare håpe.... :-?

Skrevet

Trist for dere som skal gifte dere de neste ukene!

Men akkurat nå er jeg utrolig glad for at det ikke er lønnsoppgjør neste år, så jeg slipper å bekymre meg om Hotel Continental blir tatt ut i streik. Har en følelse av at de blir tatt ut hver gang...

Catzy

Skrevet

Vi skal bo på radisson sas på gardermoen..Men ikke alle er vel organisert så krysser fingre..

Skrevet

Finner ikke noe på nyhetene om at det skal være slutt....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...