Gå til innhold

Hvem er sprøest av disse to?

Anbefalte innlegg

Skrevet

NR1: hun heter Marie og er en ganske søt jente. Hun er voksen men liker å bestemme over mannen sin men visst hun ikke får viljen sin så setter hun seg ned å gråter for og få medfølelse. Hun krever mye støtte fra foreldrende sine og har alltid vært vannskelig. Hun prøver å gjøre seg til en hakkekylling hver gang hun ikke får det slik hun vil.

Nr2: hun heter Helen og er en velutdannet sykepleier og virker veldig blid og hyggelig. Hun er meget vakker. Men når alt kommer til alt så liker hun baksnakker å baksnakkelser alle som rundt seg. Hun setter folk opp mot hverandre og hun liker å gjøre narr av alle folk. Hun manipulerer alle på arbeidsplassen. Hun synest at hun er mye bedre enn alle ande kvinner og hun morer seg på andres beksostning.

Anonymous poster hash: dae94...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nr 2.

Enig

Anonymous poster hash: 93eba...2a4

• Liker 1
Skrevet

Ingen av dem, søk hjelp begge to!!!!

Anonymous poster hash: 22627...497
  • Liker 1
Skrevet

Anser vel sprø for å være i en annen kategori enn dette.

Hva angår for begge eksempler er maniplative personlighetstrek, altså to mennesker man burde styre unna siden de lever og ånder for drama.

Min mening iallefall.. :P

Om en person er sprø så er det vel den som popper badekaret fullt av popcorn og spør om man er med oppi..

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Nr2

Anonymous poster hash: 85445...a5f

Skrevet

Begge virker manipulerende, men jeg tenker at det er nr. 2 som gjør mest skade. For å være ærlig så tror jeg man må være litt tøffel for å føye seg etter nr. 1.

Anonymous poster hash: f3140...027
Skrevet

Om man leser litt rundt på forumet her kan man se at et flertall faktisk er tilnærmet lik enten nr.1 eller nr.2 Jeg tror ingen av delene er uvalig, og da er nok halve befolkningen sprø - selv om mange er relativt gode på å skjule det.

Til spørsmålet; Begge er nok like sprø, men på helt forskjellige måter. begge søker andres aksept i form av enten å legge seg langflat etter sympati eller å fremme seg selv ved hjelp av å trykke andre ned. Uansett er det vel egentlig ingenting å trakte etter, verken det ene eller det andre

Skrevet

Om en person er sprø så er det vel den som popper badekaret fullt av popcorn og spør om man er med oppi..

:hoho:

Hørtes gøy-sprø ut, spør du meg. Jeg hadde ikke blitt skremt. Mer skremmende med nr 2 i HI.

Anonymous poster hash: a7163...05f

Skrevet

Hmm.... du har beskrevet begge mine x-svigerinner.

Skrevet

Hva er poenget med denne tråden?

Anonymous poster hash: fadbf...5b5
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Skrevet

nr2

Anonymous poster hash: 13bce...72a
  • 3 uker senere...
Skrevet

nr2 her og.

Anonymous poster hash: 89279...98e

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nr 2

Anonymous poster hash: 2fee6...c1f
Skrevet

Nr. 2 fordi hun heter Helen og jeg syntes det er et sprøtt navn

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer også på hva som er poenget med tråden? Er det en tulletråd? Mobbetråd?

Anonymous poster hash: 2f798...0ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...