Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #1 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg vurderer å kjøpe ny sykkel, men vet ikke hvilken jeg skal satse på. Jeg er ikke ute etter noe svindyrt. Helst under 7tusen.. er det noen som har noen forslag? (Jeg sykler daglig å sykler i løp) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesten Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Du har jo ikke fått et eneste svar! Hva skal du bruke sykkelen til. Løp? Hvor? Dersom du skal kjøpe sykkel for diverse bruk, synes jeg en off-roader er et bra valg. Nakamura har svært gode sykler av denne type til den prisen du nevner. På off-roader kan du skifte dekktype, alt etter hva slags behov du har. Du bør også kjøpe sykkel med låsbare dempere, noe jeg absolutt anbefaler. Sykler du bare asfalt, er en racer bra, men til under 7 000 så er ikke utvalget stort på bra utstyrte sykler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #3 Del Skrevet 12. juni 2004 Ikke kjøp "kynast" hvertfall.. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. juni 2004 #4 Del Skrevet 14. juni 2004 Hva skal du bruke sykkelen din til? Jeg kjøpte sykkel i fjor, hadde tenkt meg en offroader, men ble anbefalt en hybrid fordi jeg stort sett sykler i byen og på asfalt. Jeg er knallfornøyd! Store hjul gjør at man triller lett, samtidig som den har bagasjebrett (til sykkelbag) og skjermer osv. Kommer meg godt frem og tilbake til jobb med sykkelen min, og er knallfornøyd. Betalte i underkant av 6.000, og merket er Everest. Kjøpte den på Oslo Sportslager. PS! Kjøp sykkel med demper foran. Makes all the difference. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå