Gå til innhold

Bare tiden som hjelper nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker han så godt, og jeg vet at han liker meg. Jeg avlyste siste møte fordi jeg var syk. Han ville møtes mens jeg var syk, men jeg ble verre. Nå er jeg innlagt på sykehus, og jeg har sagt i fra at han er her. Han har ikke gitt et pip fra seg, selvom det står lest på facebook. Jeg har vært her snart en uke og er litt trist at han ikke har sagt noe som helst til meg.

Han har så mye som skjer i livet hans om dagen, men jeg blir så trist av at han er så av og på i perioder.

Er det bare tiden som man tar til hjelp nå?

Anonymous poster hash: 4c67a...e1f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han føler seg avvist når han hadde lyst til å være der for deg når du var syk? Hvordan sa du i fra at du ikke ville møte han?

Skrevet

Kanskje han føler seg avvist når han hadde lyst til å være der for deg når du var syk? Hvordan sa du i fra at du ikke ville møte han?

Jeg sa at avtalen var avlyst.

Jeg klarte ikke å stå på beina eller å få puste ordentlig.

Med et lite barn så måtte familien min finne på en hasteløsning for å få ting til å gå opp..

Burde jeg be om unnskyldning kanskje?

Skrevet

Jeg sa at avtalen var avlyst.

Jeg klarte ikke å stå på beina eller å få puste ordentlig.

Med et lite barn så måtte familien min finne på en hasteløsning for å få ting til å gå opp..

Burde jeg be om unnskyldning kanskje?

Skrev du "Avtalen er avlyst" eller gav du han en forklaring?

Skrevet

Skrev du "Avtalen er avlyst" eller gav du han en forklaring?

Teknisk sett skrev jeg ingenting. Jeg hadde nok med å få puste. Familien som henta meg visste vi skulle treffes så de skrev en kort tilbakemelding av at den var avlyst.

Skrevet

Skjønner at du var i en ekstraordinær situasjon, men det å skrive "avtalen er avlyst" er en veldig weird måte å si ting på. Det er sånn man sier når man har tatt fyren i å være utro og bare skal kutte alle bånd, liksom.

Anonymous poster hash: 62694...530
Skrevet

Ok, det var familien din som skrev det... Fra din telefon? Eller fra sin egen? Nevnte ikke med et ord at du hadde blitt veldig syk?

Anonymous poster hash: 62694...530
Skrevet

Hvis han vet du er på sykehus og ikke gir lyd så synes jeg det er stygt.. ville skrevet til ham jeg.. hørt hva som skjer

Anonymous poster hash: dc3f2...d30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...