Gå til innhold

Sitter her tomhendt igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt over ett år siden flørtet jeg veldig med en jente, men det ble aldri noe mer enn det. Hun var den første jenta jeg virkelig har likt og jeg var litt nervøs og rådvill. Etterhvert møtte hun en annen og de ble relativt raskt sammen. Jeg var veldig langt nede en periode etter det skjedde.

For en måneds tid siden slo de opp og hun tok kontakt med meg. Vi begynte å prate og flørte igjen. Jeg merket at følelsene kom relativt fort tilbake. Det var ikke som for ett år siden, men allikevel jeg kjente det var noe der. Jeg var litt mer frampå denne gangen og litt mer klar på hva jeg ville. Men det var i starten av eksamensperioden min og jeg hadde ikke tid til å møtes.
Nå har de blitt sammen igjen og jeg sitter her, såret, igjen.
Føler det er sånn hver gang, men en gang jeg bare tenker på ei jente jeg kan falle for, så finner jeg ut kort tid etter at hun holder på med noen eller har blitt sammen med noen.
Selv om jeg enda er ung (22), virker det som det aldri går veien for meg når det gjelder jenter.

Anonymous poster hash: 115dd...27a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er ganske betatt:)! Kjærligheten er ikke enkel for noen vet du, og jeg tror du bare skal ta tiden med hjelp. Om hun liker deg så tar hun kontakt. Viktig at du passer på deg selv når du har vært langt nede pga annen.. Kanskje du finner noen andre også? Men ja, skjønner at du bare vil ha henne osv.. Hva om å si rett ut at du liker henne?

Anonymous poster hash: f7724...49e
Skrevet

Dette handler nok mer om din lengsel etter å ha en kjæreste enn, henne. For det er det at du får oppmerksomhet som gjør at du liker disse jentene og får følelser for de, og når de finner en annen har du laget masse tanker i hodet ditt om hvor fint dere kunne få det osv.

Hun er ikke noe å være lei deg over. Du vet jo ikke engang om dere kunne hatt det fint sammen, og hvis du tenker etter så ser du nok at hun "utnyttet" deg for å få litt oppmerksomhet når det var slutt mellom henne og typen.

Jeg tror det kan være lurt for deg å tenke over hva det er DU trenger i en jente og heller begynne å lete etter noen som ER sånn som du ønsker. Når en jente viser deg interesse så betyr ikke det at hun er rett for deg og det er først når du setter dine behov for oppmerksomhet til side, at du vil kunne sette krav til disse jentene og ha selvrespekt.

Skrevet

Du var nok en potensiell rebound og du har nok kanskje også vært for "snill" og for mye dørmatte. To av de viktigste grunnene til at kvinner "slenger innom" men går videre til noen andre.

Anonymous poster hash: f0222...876
  • Liker 1
Skrevet

Du var nok en potensiell rebound og du har nok kanskje også vært for "snill" og for mye dørmatte. To av de viktigste grunnene til at kvinner "slenger innom" men går videre til noen andre.

Anonymous poster hash: f0222...876

Kvinner og menn takk.. ;) Vi mennesker er sånn. Det ligger i vår natur. Når vi har det dårlig med oss selv, trenger vi oppmerksomhet fra andre. Få følelsene til å bli bedre og få bekreftelsen vi trenger om at vi er bra nok.

Det er ikke noe vi skal "ta" hverandre for, men ha forståelse for. Vår oppgave er å ikke la oss utnytte av disse behovene som andre har. Vi kan fint gi oppmerksomhet til andre, men vi må være våkne og forstå hva slags behov de ønsker at vi skal dekke.

Vi er så flinke til å skylde på alle andre, mens egentlig handler det om våre egne grenser og våre egne behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...