AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #1 Skrevet 13. desember 2013 Skal egentlig på julebord i morgen, men jeg begynner å feige ut. Er med typen. Hver gang jeg er med han på et arragement. Sitter jeg for meg selv uten å snakke med noen, er ganske sikker på at det kommer til å skje i morgen å. Vet ikke hva jeg skal gjøre! Må da være mer gøy for han å ikke ha meg med..Anonymous poster hash: 0e613...37a
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Ok.Anonymous poster hash: 80c5a...d09
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Ok. Anonymous poster hash: 02743...549
Gjest Summers Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 Kanskje du heller skal sette deg som mål å snakke med noen nye på julebordet? Lettere nå som du faktisk har kjæresten din med enn i de tilfellene du er helt alene.
Gjest TheRighteous Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Be han om å inkludere deg i samtalene han selv har!
OppNedPåAlt Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Be han introdusere deg for kollegaene sine. Og vær med i samtalen Du får ikke mer moro enn du lager selv :D
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2013 #7 Skrevet 13. desember 2013 Be han om å inkludere deg i samtalene han selv har! Bah, det er så utrolig irriterende med mennesker som ikke kan kjøre et sosialt arrangement på egenhånd, men må være med som en sugefisk hele veien.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #8 Skrevet 13. desember 2013 Bah, det er så utrolig irriterende med mennesker som ikke kan kjøre et sosialt arrangement på egenhånd, men må være med som en sugefisk hele veien. Når TS ikke kjenner noen er det jo ikke bare bare, mens han kjenner alle.. syns det er rein høfelighet å inkludere og introdusere TS i dette tilfelle. Anonymous poster hash: 34e44...fb2
Gjest Heartbeat Skrevet 13. desember 2013 #9 Skrevet 13. desember 2013 Her må jeg og værsegod snakke og innlemme meg selv med folk når jeg er med typen på arrangementer. Heldigvis er jeg en åpen, sosial og utadvent person som har lett for å snakke med folk. Verre er det jo for dem som er sjenerte og kanskje ikke tørr å ta mer initiativ selv. Synes typen din godt kunne innlemmet deg mer i samtalene og hjulpet deg litt på vei
Miss moneypenny Skrevet 13. desember 2013 #10 Skrevet 13. desember 2013 Bah, det er så utrolig irriterende med mennesker som ikke kan kjøre et sosialt arrangement på egenhånd, men må være med som en sugefisk hele veien. I utgangspunktet enig med deg, men om partner forventer at man blir med selvom man ikke kjenner noen og føler seg utilpass så syns jeg man må tilrettelegge bittelitt for den man tar med seg.
Gjest Katten. Skrevet 13. desember 2013 #11 Skrevet 13. desember 2013 Når TS ikke kjenner noen er det jo ikke bare bare, mens han kjenner alle.. syns det er rein høfelighet å inkludere og introdusere TS i dette tilfelle. Anonymous poster hash: 34e44...fb2 Det er selvfølgelig tatt for gitt at man introduserer kjæresten, men man skal ikke måtte inkludere henne i enhver samtale man har.
Gjest Heartbeat Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Det er selvfølgelig tatt for gitt at man introduserer kjæresten, men man skal ikke måtte inkludere henne i enhver samtale man har. Det er det vel ikke noen som sier her? Men å introdusere og inkludere henne i noen av samtalene så hun ikke føler seg så alene. Kan ikke være greit for ei som er sjenert å se at mannen bare går sin egen vei og lar jenta si sitte alene. Det er rett og slett respektløs synes jeg, iallefall om det er han som insisterer på at hun skal være med
Gjest TheRighteous Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Bah, det er så utrolig irriterende med mennesker som ikke kan kjøre et sosialt arrangement på egenhånd, men må være med som en sugefisk hele veien. Hvis hun ikke kjenner noen i det hele tatt, hvorfor kan ikke han hjelpe ved å inkludere henne i noen av samtalene? Sa ikke alle, men som en begynnelse. Men alle er jo ikke like hjelpsomme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå