Gå til innhold

Holder det med en kort sms hver dag, og ingen planlagte treff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva mener dere?....

Hvis dere datet en fyr, og han sa at han var interessert. Holder det da for dere med en sms hver dag fra han, og ingen planlagte treff etter å ha motatt ca 1 - 3 smser per dag i to uker etter at dere møttes sist.... ?

Jeg mener at det holder ikke. Han sier at han er interessert, men jeg mistenker at han har en annen dame der....siden jeg hører såpass lite fra han. Men han vil tydeligvis holde på meg, utifra hva han sier.... Men..... hva mener dere..... ? Jeg har sagt at jeg vil møte han igjen, men han sier at det vil han og, han må komme tilbake til når.... og tiden går......

Jeg har datet han siden slutten av oktober. Men nå i det siste ble han veldig rar.

Anonymous poster hash: e6431...f55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet absolutt hvordan du har det! Dette er som å lese om livet mitt selv akkurat nå. Jeg driver også å dater en fyr som tydeligvis har likt meg siden Juni. Han bor ikke i samma by som meg akkurat nå, men han sier at han vil være sammen med meg, og han liker meg veldig mye sier han.. Ja, han ringer meg vær kveld men plutselig må han legge på, og om jeg sier at jeg kan ringe tilbake så sier han at han skal opp tidlig osv.. Jeg mistenker også at han jeg driver på med har en annen dame fordi han ringer bare på veg fra jobb, samt når han er hos kompisene sine.... Jeg tror nok at magefølelsen sier mer en hva vi tror, og i tillegg så er ord null verdt i forhold til handlinger....

Jeg ble så sint sist at jeg rett og slett sendte en melding der jeg avsluttet det hele, men da bombaderte det inn meldinger om hvor mye han likte meg, og om hvor mye han ville bli kjent med meg.. Han har "avtalt" å besøke meg lenge nå, og han sier hele tiden " snart kommer jeg om du vil det eller ikke" men plutselig er det helt stille fra han igjen.. JA JEG BLIR GAL!!!

Jeg tror at du skal gi han opp til 3 dager, og du trenger ikke å gi noe ord fra deg i mellomtiden. Tar han kontakt på denne tiden og virkelig viser deg at han liker deg så gir du han en sjangse! Det skal jeg gjøre med min;)

Lykke masse til:)

Hvordan er han ellers da? Hvorfor tror du så sterkt at han har noen andre...

Anonymous poster hash: cfce9...2e9
Skrevet

Kanskje jeg skal gi han , som du sier... 3 dager til å vise interesse på.... Han får ta kontakt nå....- hvis han ikke tar kontakt så svarer jeg han ikke. Tar han kontakt å skriver på en kald måte som han gjør innimellom... altså ingen antydninger til kjærlige ord så viser jeg ingen kjærlige ord tilbake..HAN MÅ VISE AT JEG BETYR NOE, for at jeg skal gidde å svare han skikkelig nå.

Kanskje jeg skal trekke ut bilder og tekst i datingprofilen min de tre dagene , og hvis han ikke har vist interesse for å møte meg innen da, så tar jeg inn igjen bildene...? Han har tatt vekk bildene av sin datingprofil, teksten også.... for å vise siin interesse for meg. Jeg tok min vekk, men satt den inn igjen i kveld pga frustrasjonen over at jeg ikke hørte fra han i hele dag...... Ville du tatt det ut igjen siden han har uttrykket ønske om at jeg skal ha den borte mens vi har kontakt?

Skrevet

Ellers er han en flott mann, men litt lat... og rar på sin måte... men grunnen til at jeg tror at han har andre eller en annen er at han aldri tar seg til å møte meg lenger.... Han bare utsetter det...

Skrevet

Kanskje jeg skal gi han , som du sier... 3 dager til å vise interesse på.... Han får ta kontakt nå....- hvis han ikke tar kontakt så svarer jeg han ikke. Tar han kontakt å skriver på en kald måte som han gjør innimellom... altså ingen antydninger til kjærlige ord så viser jeg ingen kjærlige ord tilbake..HAN MÅ VISE AT JEG BETYR NOE, for at jeg skal gidde å svare han skikkelig nå.

Kanskje jeg skal trekke ut bilder og tekst i datingprofilen min de tre dagene , og hvis han ikke har vist interesse for å møte meg innen da, så tar jeg inn igjen bildene...? Han har tatt vekk bildene av sin datingprofil, teksten også.... for å vise siin interesse for meg. Jeg tok min vekk, men satt den inn igjen i kveld pga frustrasjonen over at jeg ikke hørte fra han i hele dag...... Ville du tatt det ut igjen siden han har uttrykket ønske om at jeg skal ha den borte mens vi har kontakt?

Ja, ikke gi lyd fra deg på 3 dager. Plei deg selv og dyrk deg selv, spis god mat å gjør noe du liker i mellomtiden. Ikke gå rundt å vent! Men om du ikke hører noe fra han på de dagene så si til deg selv at han ikke er verdt det, så da sletter du han fra hode! Om han kommer tilbake i ettertid å ikke gir deg noe så sier du det bare rett ut på melding, at du rett og slett ikke synes han gir deg noe så du går heller videre, fortell han at du har verdier og at du respekterer deg selv for høyt til å sitte å vente. Fortell han at du er på leting, og at han tar deg for gitt.. Vis han at du drar ut på "livet" igjen, gjør han litt nervøs om du ikke hører fra han;) Jeg skal akkurat gjøre det samme til en fyr jeg "driver på med"... Jeg er nok ganske sikker på at han driver på med noen andre. Han legger til nye jenter på facebook hele tiden, og han liker bilder av skikkelig blondiner på facebook hele tiden, og på instagram! Jeg kjenner jeg blir irritert.. Han fortalte meg nettopp at han ville ha et forhold til meg, og at han kunne tenke seg en framtid med meg.. Men han kan ikke gi meg mere en enn kort tlf-samtale der han legger på i hytt og pine pga dårlig dekning, og han svarer nesten aldri på god natt meldinger.. Men plutselig out of nowhere så kommer det en melding fra han.. Snakk om å bli mindfucked! Jeg skal ikke forvente noe fra min fra nå av, og heller leve som jeg er singel å heller ta det derifra! Hater at det er slik, jeg vet absolutt hvordan du har det :)

Skrevet

Ellers er han en flott mann, men litt lat... og rar på sin måte... men grunnen til at jeg tror at han har andre eller en annen er at han aldri tar seg til å møte meg lenger.... Han bare utsetter det...

Ok. Det trenger ikke å bety at han har noen andre, men det kan bety at han driver på med noe annet som å være med venner, eller å rett og slett bare sitte alene med seg selv. Når man er slik i mellomfasen så tror man som regel det verste... Men om du kontant har en følelse av at han ikke tilgjengelig, så hadde jeg heller bare spurt han rett ut.. Hvorfor skal du bruke tiden din på noen som ikke fortjener deg?

Skrevet

Dere kan bare slette numrene til disse karene for ingen av de er virkelig interessert, og de spiller bare med dere.

En fyr som virkelig er interessert vil vise det og du vil ikke være i tvil om det.

Anonymous poster hash: daa67...171
Skrevet

Dere kan bare slette numrene til disse karene for ingen av de er virkelig interessert, og de spiller bare med dere.

En fyr som virkelig er interessert vil vise det og du vil ikke være i tvil om det.

Helt enig! Jeg var usikker fra starten av, men han har alltid tatt meg inn i varmen igjen. Han maser hele tiden om at han kommer å besøker meg snart. Og alt er alltid opp til han! Ikke faen om jeg finner meg i dette, så jeg skal faktisk slette nummeret hans nå! Dritt lei av menn som driver på slikt.. Vil ikke bli mere lekt med en hva jeg allerede har blitt... Trist=/

Skrevet

trådstarter i dene melding: ja , da er vi to i like situasjoner her inne. Det er helt for jævlig å gå rundt å vente i det uendelige.....

I går fikk jeg en melding der det sto: er du ferdig på jobb? og jeg skrev : ja det er jeg , herlig. Også svarte han plutselig ikke mer.... I dag fikk jeg en melding tidlig på dagen der det sto: Håper du har en fin dag, og ingenting mer.

Og sånn har han drevet på i to uker nå... korte kalde meldinger. Men det var en dag han ble frustrert over at han trodde jeg gikk videre, og da skrev han at han ikke ville jeg skulle gå videre for han liker meg, og ba meg ikke være aktiv på noe datingkanal. Også sa han at han ville møte meg en dag det passet igjen... men det skjer aldri føler jeg.... Da så jeg på det som et kompliment.... og har siden gått på vent igjen...... Meldinger - kalde .... korte og ikke kjærlige..... Datingprofilen hans er ikke aktiv, bilder tatt vekk , tekst tatt vekk, mens jeg har tatt bildene inn igjen og teksten så nå blir han mulig skuffet, men hva kan han forvente når han er så kort?

Jeg tror at han enten har et forhold på si, eller vil ha meg på vent på en eller annen måte....

Men nå gjør jeg som jeg vil... Han får bare se at jeg søker igjen... Han får bare tro det er uinteresse, for det tror jeg når han driver på slik som han gjør... Han får si noe mer hvis han er interessert, og vise det!.

Skrevet

Trådstarter: Er råttent å leke med oss på den måten....Jeg ser meg videre med datingprofilen, Han får ta kontakt om han er interessert, og VISE DET TYDELIG!

Skrevet

Slutt å svar dem, slett nummeret og ikke svar andre enn de som er tydelige i hva de vil med forhold, vennskap og som tar kontakt på menneskelige tider av døgnet (altså ikke svar de som tekster rundt sengetider og hinter til telefonsex/sex)

Skrevet

Trådstarter : enig, ignorere dem slik at de forstår at de må virkelig engasjere seg hvis de er interesserte. Men i min situasjon så tror jeg vedkommende ikke er nok interessert. Jeg tror at han driver et spill for å ha meg tilgjengelig dersom han selv måtte trenge meg. Mistenker at han ikke var ferdig med en av eksene - kanskje to... Jeg startet i kveld med nettdatingen igjen, profilen. Det er naturlig når han viser så liten interesse. Ut ifra tidligere erfaringer har jeg lært å være hard og ikke vente i evigheten på en som ikke viser interesse nok. Livet er for kort til det, og det er ingen vits i det. Vil han noe, så viser han det!!! Og da får de vise det riktig!. Det er også viktig å ikke vise at en er lei seg over dem. Det vinner ikke frem heller , ut ifra erfaringer :) livet må leves og nytes nå. Ikke bruke den kostbare tid i livet med å gå på vent.

Skrevet

Forresten, dere to her, dere finner ikke kjærestene deres på datingsider. Gå ut istedenfor. Ikke pub. Dagtid.

;)

Gjest snoopy_93
Skrevet

Det hadde jo vært koselig å vite at han ville se meg også å ikke bare snakke på sms. :)

Skrevet

Greit at å ikke møtes på over to uker er noe jeg kan holde ut....men når han ikke sier at han vil se meg , og bare skriver uten å vise tegn til interesse annet enn at han sier at han ikke vil jeg skal date en ny er ikke holdbart. Har ikke sagt det til han men det er logisk. Jeg er skuffet over han, men jeg vil ikke vie tid på å være det mer, love om!!!

Skrevet

Hehe move om skulle det stå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...