Gjest maraii Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Hei! Jeg har så rare øyebryn, og det irriterer meg skikkelig! For 1 år siden ca. gikk jeg til en hudpleier for å forme brynene, og de ble så skjeve at det var helt forferdelig.. Etter dette har jeg ikke klart å få dem like igjen. Har prøvd å spare ut, men likevel så blir automatisk helt forskjellig i og med at de hårene som vokser ut igjen er helt lyse.. Hårene vokser også forskjellig retning, som gjør det vanskelig å få dem rette. Det ene øyebrynet er jeg kjempefornøyd med, mens det andre er helt derformert pga retningen hårene står i er feil i forhold til det andre. Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre for å få dem mer like? har tegna dem på mange ganger, og fått de så og si helt like, men når jeg napper rundt og farger dem, så ser de likevel helt forskjellige ut, og har fått skrekken av å gå til "proffe" folk. Har tenkt litt på å bare barbere de helt bort, og la de vokse ut til en stor skog, og derretter få fikset dem. Noen av dere som har gjort det, eller anbefaler det?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Det er jo vanskelig å se for seg hva du mener uten et bilde. Kan du for eksempel trimme litt av lengden på de? Jeg ville ikke gått så drastisk til verks som å barbere dem vekk, det jeg gjør for å "forme dem" er rett og slett og forme dem på kvelden etter at jeg har smurt meg med en litt fet krem i ansiktet. Da klemmer jeg de sammen med fingrene og drar dem litt dit jeg vil dem skal være. Sikkert litt samme prinsipp som med bryn-gel, men det ville jeg ikke hatt på huden på natten. Anonymous poster hash: 2b12b...d4d
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Du bør prøve treading!! Det funker mye bedre enn napping og voksing, for hårene bruker mye lengre tid på å vokse ut, så kan du gå ditt 1 gang i måneden/annen hver måned, for å vedlikeholde de Anonymous poster hash: ccb73...6fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå