Gå til innhold

Hvordan gå frem når man skal ha hund?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og samboeren min har bestemt oss for å skaffe oss hund etter mange års tenketid. Vi har funnet en oppdretter som kan sakene sine, og tatt kontakt. Vi har sendt litt mail og hatt en telefonsamtale for en liten stund siden. Nå har vi fått vite at det blir valper om kort tid, gjennom facebook. Men hva skjer nå? Når finner vi ut om vi får en valp fra dette kullet? Hvordan bør jeg gå frem med oppdretter, som ikke har tatt personlig kontakt med meg etter ultralyd? Jeg vil ikke virke for masete, men jeg vil heller ikke virke uinteressert.

Det eneste jeg klarer å tenke på om dagen er hund!

Anonymous poster hash: 63fb4...f98
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke oppdretteren sagt hvor mange interesserte hun har på valpene, og gitt dere beskjed hvor dere er på ventelisten, eller om hun har ledig valp? Siden hun ikke har det, kan dere jo gi lyd fra dere igjen, så hun vet at dere virkelig er interesserte. Spør henne når hun venter kull fremover, når dere eventuelt kan få en valp osv. Lykke til :)

Skrevet

Tipper de tar kontakt når de vet hvor mange valper og evt kjønn på disse. Altså når valgene i det kullet som er på vei blir født. Men dere kan jo ta kontakt og spørre om det er mulighet for at den av disse kommer til dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...