AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Dette er skikkelig rart og bare teit, men jeg er sykt betatt av en fyr jeg over lengre tid har hatt kontakt med. Nå har det seg slik at jeg besøkte han for noen uker siden, og han har tatt masse kontakt i ettertid da han har ringt meg hver kveld, sendt meldinger på Facebook, og likt mange bilder av meg osv. Vi bor ikke i samme by akkurat nå, men han skal flytte dit jeg bor om ikke så lenge pga jobb. Vi er like gamle (24), og ja vi hadde sex vi møttes sist, dumme meg... Men jeg befinner meg i en meget tøff situasjon li livet nå, da jeg rett og slett ikke takler flere nedturer. Jeg sitter veldig mye for meg selv, ikke fordi jeg må men fordi jeg trenger en god del tid for meg selv. Jeg er på en måte deprimert av forskjellige grunner, og dette vet han og jeg føler at han prøver å "redde" meg.. Men ingen kan redde meg, det er det bare jeg selv som kan... Og jeg er allerede usikker på denne fyren fordi han har såret utrolig mange jenter før meg. Jeg har sagt til han at jeg trenger tid på meg, og jeg har advart han mot meg selv der jeg forklarer at jeg ikke er i stand til å bli begeistret for noen akkurat nå. Men han prøver å overbevise meg om at han ikke kommer til å behandle meg slik fordi han faktisk liker meg, og det han kjenner på nå har han ikke kjent på lenge osv, og han sier at han kunne tenkt seg en jente som meg som kjæreste.... Men jeg klarer ikke å tro på det han sier, så jeg ba han om å ikke ta mer kontakt. Plutselig tikker det inn en laaaaaang melding om hvor mye han liker meg, og om at han synes at jeg skal prøve å like han også, fordi han har kjempe lyst til å bli bedre kjent med meg osv... Nå har jeg sagt at jeg liker han, men at jeg er redd for å bli såret og jeg tar ikke noe kontakt, det er det bare han som gjør. Men når jeg sjelden tar kontakt via melding eller face så svarer han veldig tregt, det kan liksom gå opp til en dag osv.. Hva mener dere? Flere som føler det samme, eller noen som ser denne situasjonen litt klarere en meg selv? Jeg ser ikke alt like klart akkurat nå pga depresjonen som jeg har. Trenger hjelp NÅ! Takk:) Anonymous poster hash: e338e...067
Ferny Skrevet 13. desember 2013 #2 Skrevet 13. desember 2013 Når du er så treig med å ta kontakt, så tenker han neppe over at han bør svare med en gang. Så ikke legg noe i at han bruker tid på å svare. Noen ganger utsetter man jo gjerne sånt for å svare skikkelig når man har tid. Men jeg vet ikke hva slags råd du er ute etter. Du sier du er deperimert.... ja, og da er det nok ikke så lurt å involvere en fyr du mest sannsynlig ikke kan få følelser for nå uansett. Han liker deg veldig godt - men det virker som om du sliter med andre ting du bør få orden på først....?
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #3 Skrevet 13. desember 2013 Når du er så treig med å ta kontakt, så tenker han neppe over at han bør svare med en gang. Så ikke legg noe i at han bruker tid på å svare. Noen ganger utsetter man jo gjerne sånt for å svare skikkelig når man har tid. Men jeg vet ikke hva slags råd du er ute etter. Du sier du er deperimert.... ja, og da er det nok ikke så lurt å involvere en fyr du mest sannsynlig ikke kan få følelser for nå uansett. Han liker deg veldig godt - men det virker som om du sliter med andre ting du bør få orden på først....? Jeg tror ikke han liker meg, eller jeg kan ikke godta at han liker meg! Ja, jeg har det noe vanskelig akkurat nå. Men jeg er på veg til å rydde opp i livet mitt, det tar bare noe tid. Men jeg klarer ikke å stole på noen akkurat nå, så derfor trekker jeg meg heller bort. Jeg har nok med meg selv her og nå, men synes det er veldig hyggelig at han ringer osv, men det er noe som ikke stemmer. Jeg har hatt følelsen av at han ikke er bra for meg helt siden starten, så det er nok noe sannhet i det. Depresjonen min gjør til at jeg ikke klarer å tenke klart her og nå, jeg har 1000 tanker i hode på en gang og jeg er sliten! Jeg vet ikke hvilket råd jeg er ute etter, føler meg bare langt nede å vil dele det med noen. Anonymous poster hash: e338e...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå