Marissa Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Jeg ønsker å gi vekk en strikkegenser til jul, men har ikke tid til å strikke den før jul, samt at jeg ønsker at mottaker selv skal få velge farger. Tenkte å legge med bilder av den aktuelle genseren, samt lage et artig kort på en eller annen måte. Hva hadde dere tenkt om å få gavekort på en strikket genser til jul? Er det teit at den ikke er ferdig strikket, eller er det en god ide? 4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Jeg synes det er en flott ide Anonymous poster hash: cb1ae...38e 5
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har fått det selv faktisk, og synes det er en kjempeidé! Anonymous poster hash: 69ee8...9c3
Longgone Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Jeg hadde likt det! Hvis du er sånn som svigermor som kan strikke alt ville jeg latt mottakeren få velge en valgfri genser :-)
nocebo Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Helt topp! Jeg hadde blitt kjempeglad over en sånn gave!
Zakuro Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Jeg hadde likt det:) Elsker å få hjemmelagde ting, selv om jeg får selve tingen etterpå fordi jeg får være med å bestemme utseende:)
missdior Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Åh, det hørtes koselig ut :D Jeg eeeelsker hjemmestrikkede ting
levelivet Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Det høres helt supert ut! Jeg ville blitt overveldet av å få noe sånt i gave
happiest Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Synes ideen var bra. Men kanskje du kan legge ved et par andre type gensre også? Så har mottakeren litt mer å velge i
Poserose Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Så lenge du er flink til å strikke er det en kjempefin gave Du trenger jo ikke å si at det var fordi du ikke har tid, hold deg til forklaringen om valgmuligheter 2
Gjest caramiacaramella Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Synes det var en fantastisk ide! Jeg ville blitt kjempeglad for det
Eske Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Jeg ville også blitt kjempeglad, det høres ut som en utrolig fin gave
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Super idé! Har ønsket meg strikkagenser selv, men regner ikke med at noen gidder å lage det. Hadde trumfet sengesett, kamera og kjøkkenutstyr anyday for min del Anonymous poster hash: bdfde...f32
Kladd Skrevet 13. desember 2013 #14 Skrevet 13. desember 2013 Kjempeidé! Jeg hadde blitt veldig glad for et sånn gavekort!
Vulpes Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 Jeg hadde også blitt ordentlig glad for en sånn gave, så fremt du er flink til å strikke så klart, og så lenge det ikke tok år og dag før jeg faktisk fikk genseren Veldig god idé!
bambis Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 Ååååh, jeg ville blitt så glad for en sånn gave
Gjest Passing by Skrevet 13. desember 2013 #18 Skrevet 13. desember 2013 Jeg ønsker å gi vekk en strikkegenser til jul, men har ikke tid til å strikke den før jul, samt at jeg ønsker at mottaker selv skal få velge farger. Tenkte å legge med bilder av den aktuelle genseren, samt lage et artig kort på en eller annen måte. Hva hadde dere tenkt om å få gavekort på en strikket genser til jul? Er det teit at den ikke er ferdig strikket, eller er det en god ide? Det hadde jeg satt stor pris på, hadde gledd meg til genseren ble ferdig
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #19 Skrevet 13. desember 2013 Kjempeidé! Hvis du vil følge rådet fra noen andre i denne tråden og trenger flere alternativer vil jeg anbefale denne: http://strikkenett.no/produkt/stella-charming-design/supergenseren Har en fra før, og ønsker meg en til i en annen farge. Håper mamma har strikka en til meg til jul i år. Anonymous poster hash: 89389...47a
Marissa Skrevet 13. desember 2013 Forfatter #20 Skrevet 13. desember 2013 Wow, for en overveldende positiv respons! Kjekt å høre at flere likte ideen og bekrefter at dette er en god gave. Jeg er en erfaren og ganske så habil strikker for de som lurer, regner med mottakeren kan ha genseren 1-2 mnd etter jul, litt avhengig at hvor mye ledig tid jeg har og hvilken genser hun velger. Lurte på å tilby Mariusgenser, men etter innspill herfra tenker jeg å heller kjøpe ett oppskriftshefte med forskjellige gensere og legge ved, og si at hun kan velge den hun helst vil ha i valgfrie farger. Kjenner at jeg gleder meg til å gi bort dette! Har dere flere innspill og ideer så kom gjerne med dem 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå