AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Leste en tråd her og sitter selv med dårlig samvittighet. Jeg fikk meg en kjæreste som ikke var ferdig med eksen. Jeg var 22 år den gangen og litt uerfaren. Han ble min første store kjærlighet. Han fortalte meg hvor grusom eksen hans var og fortalte meg at det var slutt. Han sa han ikke kunne være sammen med en kvinne pga. dårlig samvittighet og at han synes det var tragisk siden de hadde et barn. Vi flørtet og forelsket oss. Jeg var hjemme hos han og vi hadde det som plommen i egget. Jeg så ikke noe tegn til at han ikke var ferdig med eksen. Jeg fikk en vakker dag meldinger fra eksen hvor det sto at jeg fikk holde meg unna de, at dersom min plan var å stjele samboern hennes kom jeg til å angre meg hele livet. Hun skrev " hore" til meg og mye annet stygt. Da jeg fortalte kjæresten min om dette så sa han at det var hun som ikke var helt god i hodet og at hun ikke ville gi slipp på han. Tiden gikk, og det viste seg at de hadde flyttet sammen igjen. Jeg fikk ikke vite noe. Jeg hadde allikevel mistanker og konfronterte han. Han nektet. Til slutt hadde jeg bevis for at de bodde sammen. Jeg ble oppringt av eksen hans og hun gråt. Hun fortalte at hun visste om meg og at livet hennes var ødelagt. Jeg snakket lenge med henne og fortalte om hvor lenge dette hadde pågått. Hun lyttet og sa at hun hadde hatt mistanker. Jeg sa jeg også hadde gått med mistanker, men at jeg var så hodestups forelsket og at han hele tiden nektet for å ha noe med henne å gjøre. Vi gjorde det slutt med han begge to. Tiden gikk og jeg ga han en sjanse til. Vi har siden vært sammen og hatt det bra, men jeg sitter med en ting på samvittigheten: Jeg ødela kanskje en familie, Jeg hadde mistanker om at de bodde sammen, og jeg valgte og fortsette i forholdet. Jeg hadde blitt advart av eksen flere ganger på meldinger, men kjæresten nektet for at noe av det var sant. Så, jeg var en home wrecker, men tenker at de uansett hadde gjort det slutt da vi møttes. At de var på randen av brudd og at han hele tiden nektet for at de var sammen, Jeg har blitt klokere nå og vet godt hva slags tegn de som er yngre og i samme situasjon skal se etter for å unngå dette. Men hva hjelper vel det, når de fleste lærer av erfaring. Anonymous poster hash: 4fa74...0f7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Du ble faktisk sammen med han igjen?! Det sier faktisk alt om deg. Anonymous poster hash: 2d896...df9 12
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Er du sammen med ham? Du er dum.. men ikke en homewrecker. Anonymous poster hash: 75b8e...84f 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Fyren er jo ikke god, så man kan si at hun "dodget a bullet". Hvis du vil være med ham, er det ditt valg. Når det er sagt, så "stjeler" man ikke en mann med mindre man kidnapper ham og legger ham i bagasjerommet. Ingen mann forlater en kvinne for en annen uten fri vilje. Hans valg. Anonymous poster hash: 40abc...901
Amarinda Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg vet ikke om du direkte er en "homewrecker", men du har hvertfall ikke lært av denne episoden. Å ta tilbake en mann som har lyvd om å ha to kjærester på samme tid er veldig spesielt, kan du helt ærlig si at du stoler fullt og helt på han? Og hvorfor skal han ikke være utro igjen? 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Det er han som er den store idioten her. Som lyver til dere begge, og som fortsatt lyver. Anonymous poster hash: 4f186...47d
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 At jeg ble sammen med han er jo en annen sak. Vi har det veldig bra, så synes ikke jeg var så fryktelig dum i det valget. Dere kan gjerne si jeg var dum, det forstår jeg godt at dere synes. Han fortjente det ikke. TS Anonymous poster hash: 4fa74...0f7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har opplevd noe lignende og trakk meg med en gang jeg skjønte at han bodde sammen med eksen igjen. De hadde ikke barn, men en løgner er ikke verd å sloss for.Anonymous poster hash: 021dc...51e 1
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 At jeg ble sammen med han er jo en annen sak. Vi har det veldig bra, så synes ikke jeg var så fryktelig dum i det valget. Dere kan gjerne si jeg var dum, det forstår jeg godt at dere synes. Han fortjente det ikke. TS Anonymous poster hash: 4fa74...0f7 Eh han løy til deg! Han nektet for at de bodde sammen men de gjorde det. Anonymous poster hash: 021dc...51e 2
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Kjære deg. Spørsmålet er jo ikke om du er en homewrecker, men om du i det hele tatt kan stole på han i det lange løp? Han har allerede hatt to kjærester på samme tid - han kan lett finne på å gjøre dette igjen når han kjeder seg med å bare ha deg. Bare ha det i bakhodet. Anonymous poster hash: 2d896...df9 4
abcdefghi Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Kanskje du er en homewrecker - who fucking cares. Care about your own home, take a dump in others.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #13 Skrevet 12. desember 2013 Kanskje han har en annen kjæreste samtidig med deg akkurat nå Anonymous poster hash: 86251...6d8 2
Infinite Skrevet 12. desember 2013 #14 Skrevet 12. desember 2013 Hvordan tør du å være sammen med han? Hvordan klarer du å stole på at lignende ting ikke vil skje igjen? Om ikke med eksen, så kanskje en annen. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #15 Skrevet 13. desember 2013 Leste en tråd her og sitter selv med dårlig samvittighet. Jeg fikk meg en kjæreste som ikke var ferdig med eksen. Jeg var 22 år den gangen og litt uerfaren. Han ble min første store kjærlighet. Han fortalte meg hvor grusom eksen hans var og fortalte meg at det var slutt. Han sa han ikke kunne være sammen med en kvinne pga. dårlig samvittighet og at han synes det var tragisk siden de hadde et barn. Vi flørtet og forelsket oss. Jeg var hjemme hos han og vi hadde det som plommen i egget. Jeg så ikke noe tegn til at han ikke var ferdig med eksen. Jeg fikk en vakker dag meldinger fra eksen hvor det sto at jeg fikk holde meg unna de, at dersom min plan var å stjele samboern hennes kom jeg til å angre meg hele livet. Hun skrev " hore" til meg og mye annet stygt. Da jeg fortalte kjæresten min om dette så sa han at det var hun som ikke var helt god i hodet og at hun ikke ville gi slipp på han. Tiden gikk, og det viste seg at de hadde flyttet sammen igjen. Jeg fikk ikke vite noe. Jeg hadde allikevel mistanker og konfronterte han. Han nektet. Til slutt hadde jeg bevis for at de bodde sammen. Jeg ble oppringt av eksen hans og hun gråt. Hun fortalte at hun visste om meg og at livet hennes var ødelagt. Jeg snakket lenge med henne og fortalte om hvor lenge dette hadde pågått. Hun lyttet og sa at hun hadde hatt mistanker. Jeg sa jeg også hadde gått med mistanker, men at jeg var så hodestups forelsket og at han hele tiden nektet for å ha noe med henne å gjøre. Vi gjorde det slutt med han begge to. Tiden gikk og jeg ga han en sjanse til. Vi har siden vært sammen og hatt det bra, men jeg sitter med en ting på samvittigheten: Jeg ødela kanskje en familie, Jeg hadde mistanker om at de bodde sammen, og jeg valgte og fortsette i forholdet. Jeg hadde blitt advart av eksen flere ganger på meldinger, men kjæresten nektet for at noe av det var sant. Så, jeg var en home wrecker, men tenker at de uansett hadde gjort det slutt da vi møttes. At de var på randen av brudd og at han hele tiden nektet for at de var sammen, Jeg har blitt klokere nå og vet godt hva slags tegn de som er yngre og i samme situasjon skal se etter for å unngå dette. Men hva hjelper vel det, når de fleste lærer av erfaring. Anonymous poster hash: 4fa74...0f7 Etter det du skriver her skal du ikke ha dårlig samvittighet, du var sammen med han i tro på at han fortalte sannheten. En mann som oppfører seg på denne måten er ingenting å samle på. Anonymous poster hash: 35976...a25 1
Gjest Daenerys Skrevet 13. desember 2013 #16 Skrevet 13. desember 2013 Tråden er ryddet for personhets. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå