AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 den siste tiden så har jeg begynt å se på andre gutter, jeg savner rett å slett å være singel tror jeg. jeg er ikke lykkelig med kjæresten min lenger, men er så vanskelig å gå pga jeg bor hos han. dette høres kansje utrlog rart ut, men jeg savner å pynte meg for noen og føle meg fin. nå føler jeg at han ikke legger merke til meg på en måte, jeg får ikke bestemme helt selv hvordan jeg skal se ut heller. jeg savner å slippe bekymringer, bare tenke på meg og sove sammen med veninner. men når jeg er sammen med han så klarer jeg ikke helt å være vekke fra han, har vært slutt før og da hadde jeg det kjempe fint selvom jeg savnet han! jeg elsker å kose med han osv men ser jeg kansje på han mer som en kompis eller? burde jeg bli singel ? Anonymous poster hash: c26e0...fbb
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Spør du meg burde du nok gjøre det slutt. Du skriver jo selv at du ikke er lykkelig lenger.. Anonymous poster hash: c7765...1f6
Bartemannen Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 (endret) Heller singel og lykkelig, enn ulykkelig i et forhold Endret 12. desember 2013 av Bartemannen 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå