Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #1 Skrevet 12. mai 2004 venninna mi er heeelt rar. Hun flørter med alt og alle, samtidlig som hun har type. De er ganske ferske. Har vært sammen i et halvt år ca. Jeg merker at hun kjefer ganske ofte på han for det meste. Ganske urimelige ting. Kan ta dette som et eksempel: Jeg hadde bursdag for ikke lenge siden. Det kom mange folk på festen min. Mange gutter som venninna mi ikke hadde sett før. Jeg hadde bedt både venninna mi og typen hennes, men hun hadde visst sakt ifra til han at han måtte være sjåfør hele kvelden, så han fikk ikke komme. Det første hun gjorde når hun kom var at hun tok av seg genseren sin til en ganske utfordrene topp, før hun nærmest la seg i fanget til en av gutta hun så vidt hadde pratet med før. Utpå kvelden ringte jeg til typen hennes og sa at han bare måtte komme en tur. Så han kom, og det hele endte med kjefting fra hennes side. Han dro igjen, og hun begynte likens. Hun prøvde å få med seg en kompis av meg inn på et rom alene. (kompisen min har foresten dame som var på festen) Når en annen venninne av meg rota med en singel fyr utpå kvelden begynte venninna mi og bråke om at hun var horete og slikt. Jeg fatter ikke hva det er med henne. Jeg blir gal av oppførselen hennes. Jeg skjønner ikke hvorfor hun er sånn!! noen som vet?
Gjest Gjesta Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 Hun lider av "må ha"-syndromet, og får aldri nok. Hun bryr seg ikke om at hun setter sitt eget og andres forhold i fare.. (jeg har en venninne som er likedann...) Clea
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 men hun ble jo skikkelig lei seg når xn hennes gjorde det slutt. Hun sa at hun aldri kom til å være utro igjen. sjønner meg ikke på henne. bør jeg si det til henne?
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 Kvinner skal liksom si ifra hele tiden...hvorfor ikke la henne bare seile i sin egen sjø og sitt eget uvett... Klart hun ble lei seg når han slo opp. Hun ville åpenbart vært den som dumpa - eller aller helst ha både i pose og sekk. Mye bedre for imaget. Håper hun er en bedre venninne enn "kjæreste".
Rio Skrevet 12. mai 2004 #6 Skrevet 12. mai 2004 vel.. tror ikke hun passer i noe forhold enda jeg.. typen hennes trenger i allefall ikke det forholdet der.. si at hun skal droppe typen og rote rundt og flørte så lenge hun gidder
Gjest gjest1 Skrevet 13. mai 2004 #7 Skrevet 13. mai 2004 Søker bekreftelse på egen uimotståelighet. Ser helst at alle forelsker seg i henne. HUN - dronningen.....som alle vil ha.... Null selvtillit!
Gjest Madam Felle Skrevet 13. mai 2004 #8 Skrevet 13. mai 2004 Søker bekreftelse på egen uimotståelighet. Ser helst at alle forelsker seg i henne. HUN - dronningen.....som alle vil ha.... Null selvtillit! :enig_animasjon:
Nelle Skrevet 13. mai 2004 #9 Skrevet 13. mai 2004 I studietiden hadde jeg en gang hadde en venninne/bekjent som hadde type. Jeg var single, og hadde vært i hjembyen på en liten helgeferie. Der hadde jeg kosa meg litt med en kompis ( ), noe jeg kom til å fortelle henne i etterpå. Han kompisen min var også single, men det var ei dame som han hadde et godt øye til. De hadde imidlertid ikke rota eller noe, han bare likte henne. Dette fortalte jeg henne også, hvorpå hun reagerte noe helt vanvittig og la ut om at "nå hadde jeg virkelig tråkka i baret og det var ikke måte på hvor uanstendig dette var av meg osv." Ja, ja tenkte jeg -jeg synes ikke det er spesielt uanstendig at to single folk koser seg litt sammen selvom den ene har et godt øye til ei dame. Neste helg så jeg henne klenge seg all over en eller annen type som definitivt ikke var kjæresten hennes -utro til de grader! :o Dermed kuttet jeg henne fullstendig ut som venninne. Jeg syntes hun var en idiot. Historien i denne tråden minner meg litt om ovennevnte historie. Nelle
Gjest anneline Skrevet 13. mai 2004 #10 Skrevet 13. mai 2004 Vil bare nevne at slik over-seksualisert oppførsel ofte er knyttet til seksuelt misbruk i barndommen, selv om det ikke trenger å være tilfelle. Det kan ligge mer bak her enn du er klar over, og jeg ville kanskje ikke vært så rask med å dele ut 'dommen'.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå