AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 de siste ukene har jeg begynt å lure på om jeg blir ulykkelig av min kjære, føler vi ikke passer helt sammen nesten... vi har vært sammen i halvannet år, der vi har bodd sammen i 1 vi har så mye uenigheter, og vi er ikke så veldig flinke på å kommunisere og jeg er veldig usikker på om det er meg eller han som er problemet her. etter ting som har skjedd har begge vanskelig for å stole på hverandre, men vi jobber med dette. derfor vil ikke han at jeg skal gå ut på byen aleine med veninner (noe jeg savner fryktelig) jeg respekterer han, men føler ikke at han gjør det samme. jeg liker heller ikke at han går ut aleine, men blir ikke sur på han om han gjør det. når vi har hatt avtale om at vi skal ut sammen så har han noen ganger tullt med meg og at han vil plutselig ut aleine. og når jeg blir sur for at han ditcher meg så sier han bare at han må jo få gå ut aleine med kompisene sine. jeg føler bare at han ikke eier litt respekt for meg engang. også klager han alltid over at jeg alltid må være med ut, men han spør jo meg nesten alltid om jeg vil være med. (er ofte jeg sier nei, for jeg ikke vil klenge) noen dager siden var han ute hele natten (han jobber ikke, og sover hele dagen), noe som han ofte er. da kl var 5 om morningen ble jeg urolig og ringte, han tok ikke tlf etter jeg hadde ringt mange ganger. så jeg ringte til slutt til kompisen som han sa han var med, han fortalte at han hadde kjørt han hjem for et par timer siden. til slutt ringte jeg faren, han sa at han hadde kjørt han ut til en annen bydel. da jeg fikk tak i han nektet han på at han hadde blitt kjørt ut, og at han hadde vært samme sted hele natten. seinere i krangelen sa han at det stemmte han bare ville ikke svare meg fordi at jeg tydeligvis maste. men jeg blir utrlog bekymret og liker dårlig at han er ute hver natt, han beklaget seg seinere. er det mulig at han gjør meg ulykkelig ? jeg elsker han, og han sier han elsker meg hver dag. men jeg bare lurer på om jeg faktisk hadde hatt det bedre uten han... Anonymous poster hash: ca278...05f
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har noe av det samme dilemmaet med min kjæreste (og samboer). Vi krangler MYE, og oftest om småting.. Jeg er lei, men elsker ham og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Føler meg ulykkelig også. Men vi er i en bosituasjon der vi er avhengig av å bo her vi bor og bo sammen. Hadde det ikke vært for det hadde det nok vært ferdig for lenge siden. Håper det ordner seg for deg iallfall Anonymous poster hash: 7eae2...534
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Jeg har noe av det samme dilemmaet med min kjæreste (og samboer). Vi krangler MYE, og oftest om småting.. Jeg er lei, men elsker ham og vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Føler meg ulykkelig også. Men vi er i en bosituasjon der vi er avhengig av å bo her vi bor og bo sammen. Hadde det ikke vært for det hadde det nok vært ferdig for lenge siden. Håper det ordner seg for deg iallfall Anonymous poster hash: 7eae2...534 jeg har ingen steder å bo nå bortsett fra her, mine foreldre bor langt unna der jeg jobber. håper det ordner seg for deg og :-) Anonymous poster hash: ca278...05f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå