Gå til innhold

Laste ned kjøpt mønster fra Ravelry

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et mønster på Ravelry for noen dager siden, og så klarte jeg å lukke vinduet med PDFen jeg fikk. Jeg antok at jeg hadde fått epost med bekreftelse og mønster, men det har jeg ikke. Og jeg var antakeligvis ikke innlogget på profilen på Ravelry da jeg kjøpte (om mulig), for jeg ser ikke at mønsteret er lagret noe sted (hvis det skal være i library og purchased). Har jeg da mistet mønsteret og må kjøpe på nytt?

Til en annen gang, lagres mønstre jeg kjøper automatisk i min profil, dersom jeg er innlogget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke om det lagres automatisk, men prøvde du å gå tilbake i nettleserhistorikken? Det er kanskje for sent nå, men det kan være verdt å prøve. Ellers kan du ta kontakt med selger, og forklare situasjonen?

Når jeg gikk inn på siden så det ut som jeg måtte være innlogget for å få se noe som helst, så er du sikker på at du ikke var innlogget?

Anonymous poster hash: f752c...d5f
Skrevet

Jeg har alle mine kjøpte filer på Ravelry, de legges inn automatisk når jeg handler. Enten under Library > purchased, eller så får jeg opp en knapp som det står Purchased på, nederst på menyen på venstre side når jeg er inne på noe på min profil, for eksempel prosjekter eller biblioteket.

Jeg vet ikke om man egentlig får kjøpt mønster uten å være innlogget, men om man får det kan det kanskje være noe å hente på Paypal?

Det skal bære mulig for selger å finne ditt kjøp på enkelt vis, jeg får alltid en Transaction ID fra Paypal. Selger kan koble deg til ditt brukernavn på ravelry, tror jeg, eller så har vedkommende annen info å koble deg med. Send en melding/ Mail til selger, så ordner det seg nok :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...