AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Det er fullstendig idioti å bruke tusenvis av kroner og kjøpe PC, Mac, iPad, iPhone og andre dyre dingser til noen til jul. Det er idiotisk! Hvorfor gir enkelte så dyre gaver? Er det fordi de som kjøper gavene tror at de gavene er mer verdt, pga summen de betalte for gaven? Bruker noen jula som en anledning til å bortimot kreve dyre julegaver fra de nærmeste? Jeg synes det er helt sykt hvis noen bruker mer enn en tusenlapp på én person i julen. Galskap! Da har de i aller høyeste grad gått glipp av hva jula egentlig handler om. Anonymous poster hash: edb83...279 2
Gjest Chloè Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Mange andre ting i verden som er mer galskap enn å gi noen en iphone til jul. Kankje har denne personen har ønsket seg denne tingen lenge? Kanskje h*n har hatt et tøft år? Hvis man har muligheten økonomisk til å oppfylle et øsnke, hvorfor ikke? Det som er galskap er å gi ipad,iphone osv til en unge på 5 år. Sånne foreldre er ikke helt gode
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Da har de i aller høyeste grad gått glipp av hva jula egentlig handler om. Anonymous poster hash: edb83...279 Det har de aller fleste gått glipp uansett. Man kjøper designvesker og klær til ørten tusen og når jula er omme handler det mest om å vise det frem. Anonymous poster hash: f7111...a49 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #4 Skrevet 13. desember 2013 For min egen del; jeg har aldri kjøpt en dyr gave i den grad før, men jeg har kjøpt Ipad 2 til min mor denne julen. Hun har ligget på sykehus mer eller mindre i 2 år og har ikke tilgang på bærbar pc eller lignende, så jeg kjøpte den rett og slett for å gjøre livet hennes litt mer levelig på sykehuset. Anonymous poster hash: b49da...b15 4
Gjest Blubberella Skrevet 13. desember 2013 #5 Skrevet 13. desember 2013 Det aller mest idiotiske er å være så opptatt av hva alle andre gjør og ikke gjør i julen. 2
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2013 #6 Skrevet 13. desember 2013 Det er fullstendig idioti å bruke tusenvis av kroner og kjøpe PC, Mac, iPad, iPhone og andre dyre dingser til noen til jul. Det er idiotisk! Hvorfor gir enkelte så dyre gaver? Er det fordi de som kjøper gavene tror at de gavene er mer verdt, pga summen de betalte for gaven? Bruker noen jula som en anledning til å bortimot kreve dyre julegaver fra de nærmeste? Jeg synes det er helt sykt hvis noen bruker mer enn en tusenlapp på én person i julen. Galskap! Da har de i aller høyeste grad gått glipp av hva jula egentlig handler om.Anonymous poster hash: edb83...279 Hvorfor akkurat 1000 kr? Hvorfor penger i det hele tatt? Svigers kjøper julegave til oss i 10 000 kroners-klassen. De har penger, det har ikke vi. De vil skjemme oss litt bort, og når jeg tidligere var ukomfortabel med det, synes jeg nå det er helt greit. Jeg kommer aldri til å ta gaver eller dem for gitt, og takknemligheten vår gjør dem godt. Jeg tilbringer fortsatt tid med dem, der vi lager mat, koser oss, ler sammen, klemmer og snakker sammen. Ser ikke hvorfor dette er så galt Anonymous poster hash: 6aeb4...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå