Gå til innhold

Lite tips ;-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De første var veldig pene, ja. :)

Skrevet

De første var veldig fine...de andre syns jeg ikke var så egnet som brudesko.

Skrevet

De første her også! *løper til din sko*

Takk for tipset!

Skrevet

Jeg har akkurat kjøpt meg sko jeg...(synd jeg ikke så disse før..., men men :) )

Jeg syntes også de øverste skoene var de peneste.

Skrevet

Auuuuu!!! Hvis man har et spesielt ønske om å torturere føttene sine er disse sikkert veldig godt egnet. Hælene er altfor tynne til at de er egnet til sånt bruk (VONDT i beina og ryggen), stroppene kommer garantert til å gnage og dessverre er det en sammenheng mellom pris og kvalitet i form av komfort og passform.

Er det en dag man ikke vil ha vondt i føttene må det være denne....

Takk for tipset men nei takk!

Skrevet

Heisann. Det må jeg si meg høyst uenig i. For det første er det sko du skal gå i en dag, og å betale 1000-2000 kr for sko du bare skal bruke noen timer, er litt drøyt, spør du meg :wink: Det er ikke akkurat sko du skal gå og shoppe i heller. Dessuten, at det er en sammenheng mellom pris og komfort og passform, vel det er jeg iallefall ikke enig i.

Jeg kjøpte meg sko fra designeren Kenneth Cole i samme fasong (til 2000 kr) Synes det er rart at du, utifra et bilde, kan si så mye om hvordan skoene vil være på :wink:

Skrevet
For det første er det sko du skal gå i en dag' date=' og å betale 1000-2000 kr for sko du bare skal bruke noen timer, er litt drøyt, spør du meg[/quote']

Jeg har kjøpt meg sko i brudesalong, som er nokså kostbare, med "ekstra" puter i osv... De koster flesk, men det som er så fint er at de kan lett farges etterpå, og da brukes i lang tid fremover... ALTSÅ: det trenger ikke nødvendigvis å være sko man kun bruker i en dag.....

I tillegg, er det jo utrolig viktig at skoene er kjempegode på en slik dag... slik at man slipper å fokusere på vonde føtter.. og heller kan nyte dagen!!

blyg :)

Skrevet
Heisann. Det må jeg si meg høyst uenig i. For det første er det sko du skal gå i en dag, og å betale 1000-2000 kr for sko du bare skal bruke noen timer, er litt drøyt, spør du meg :wink: Det er ikke akkurat sko du skal gå og shoppe i heller. Dessuten, at det er en sammenheng mellom pris og komfort og passform, vel det er jeg iallefall ikke enig i.

Jeg kjøpte meg sko fra designeren Kenneth Cole i samme fasong (til 2000 kr) Synes det er rart at du, utifra et bilde, kan si så mye om hvordan skoene vil være på :wink:

Man trenger absolutt ikke bruke 2000 kroner på sko for å få skikkelige sko, men det skjer noe med kvaliteten når man kommer over 500 kroner. Unntaket er designersko, som ikke har noe med kvalitetssko å gjøre.

Hadde det vært for en kveld på byen kunne man kanskje hatt litt vondt, men skal man først bruke tusenvis av kroner på en kjole er det litt merkelig å skulle spare noen lusne hundrelapper på sko og så ha gange som en nyparret tispe de siste timene av festen. Skikkelige sko kan dessuten farges slik at de faktisk kan brukes til shopping senere.

Og- wink, wink tilbake- jeg trenger ikke et bilde av verken hæler eller stropper for å vite at brede hæler er mer comfy enn spisse og reimer gnager mer enn hele sko og reimer på sko av dårlige kvalitet gnager mer enn reimer på sko av god kvalitet (les: passform).

Skrevet

Snakker meg om å være "snappy" pga av et lite tips, da :roll:

Det får være et tips for de som IKKE bruker mange tusenlapper på kjolen, eller de som gjør det slik at de ikke har så mye ekstra til å bruke på sko (her kunne jeg lagt inn en Wink, men for å ikke få den tilbake i ironiens tjeneste, lar jeg være denne gangen)

Greit nok med konstruktive svar, men å hisse seg sånn opp, det ser jeg rett og slett ikke poenget i.

Var ikke meningen å gjøre deg sinna, Brurebrura :)

Skrevet

Jeg er ikke snappy, jeg takket for tipset i det første innlegget. Men jeg synes det er nesten (NESTEN) dårlig gjort å få folk til å kjøpe sånne sko. Alle som har prøvd å gå med dårlige, billige og/eller ikke inngåtte bundadssko en hel 17. mai vet at vonde sko kan ødelegge en hel dag. Er det en dag i livet man vil skal være perfekt er det bryllupsdagen. Det er bedre å bruke 1000 kroner mindre på kjole og 1000 kroner mer på sko. Dårlig holdning og rar gange gjør fine kjoler mindre fine, mens en enklere kjole kan bli enda finere om bruden har god holdning og pen gange OG det starter med gode sko.

Brurabrurabrura, med god erfaring med dårlige sko.

Skrevet

Ok :) Jeg tolket det som et ironisk takk for tipset (takk men nei takk)

Ha en fin dag :)

Skrevet

Synes det er kjekt med tips jeg. Vurderer å kjøpe ett par sko til slik at jeg kan bytte litt utpå dagen og spare føttene mine for å gå i de samme skoene en hel dag.

Skrevet

Jeg såg skoene i den første linken din hos Skoringen i dag faktisk. Jeg måtte stoppe opp å se ekstra, for de var kjempelekre. Men om de er særlig praktiske? Ikke for mine føtter iallefall.

Jeg har litt bred fot, så jeg kjøpte et annet par på Skoringen som var behagelig for meg. Betalte kun kr 399 og er kjempefornøyd. :)

Gjest Poirot
Skrevet

Herregud, vi er da alle voksne mennesker og vet hvordan sko bør være! Ikke alle vil legge masse penger i sko, andre vil det. Selv har jeg skodilla og det er ingen krise å kjøpe sko til 1100 kr (farges etterpå), men jeg har mange billige sko også, og de er ikke av den grunn vonde å gå i.

Skrevet
Er det en dag i livet man vil skal være perfekt er det bryllupsdagen. .

Det varierer.. Jeg vil gjerne ha en fin og minnerik dag, men ordet "perfekt" har for meg lite med saken å gjøre.. ;)

Det er bedre å bruke 1000 kroner mindre på kjole og 1000 kroner mer på sko. .

Siden kjolebudsjettet mitt er på ca 2000 kr, så tror jeg ikke det... ;)

Skrevet

:o Det må eg seie... Jaja. Eg kjøpte sko til omtrent 400,-, og har aldri hatt pesnko som har vore betre for foten min enn dei... (men har absolutt hatt dyrare...). Litt mykje generalisering og betreviting her inne, eller?

Skoa mine kan dessutan òg fargast, og dei passa dessutan heilt perfekt tl kjolen min - sjølv om den kosta 9000 altså. Ser ikkje heilt samanhengen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...