Gå til innhold

Har dere mikrobølgeovn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i et blad at det var helt ut, noe jeg stusset over, trodde det var en vanlig ting å ha.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om det var populært eller ikke. Micropopcorn :rodmer:

• Liker 8
Skrevet

Nei, aldri hatt og aldri savnet

• Liker 3
Skrevet

Jeg har ikke, har ikke hatt det på tja.. 5-6 år?!
Har ikke behov for det :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Det får være så 'in' eller 'ut' det bare vil, - den er perfekt til å koke fisk i, og det går litt lutefisk i disse tider så micro'en blir værende her i huset inntil den dør en naturlig død ;)

• Liker 2
Skrevet

Ja.

Anonymous poster hash: 5f59b...902
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg hadde aldri klart meg uten microbølgeovn. Meget praktisk til oppvarming av rester, popping av popcorn og til smør-smelting. :biggrin:

Edit: jeg er heeelt avhengi av micro til varming av tacolefser. Skjønner ikke at folk klarer jeg uten lefse-oppvarmeren :laugh:

Endret av Naken-Panda
  • Liker 2
Skrevet

Jupp, har til og med en ganske ny og dyr en! :fnise: Blir brukt hver dag! :laugh:

• Liker 1
Gjest Funky Punk
Skrevet

Fikk min første mikrobølgeovn for 1 år siden.

Det var mannen som kom hjem med en som kompisen hans skulle kaste. Den funker helt greit, men blir lite brukt. Tiner mat i god tid før jeg skal bruke det, eller tiner det i kaldt vann som jeg alltid har gjort.

Vet egentlig ikke hva jeg ka bruke den til, bortsett fra å lage karameller i mikroen

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Og savner den absolutt ikke. Mat blir uansett bedre oppvarmet i folie i ovnen, og om man skal tine noe til middag, så er det tross alt bare å ta det ut av fryseren dagen før. Popcorn kan også poppes i panne ;)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Synes det er en merkelig ting å snakke om som "ut" eller "inn". "Mikrobølgeovn er helteit azz..." Uhm..

Vel, det står iallefall en på felleskjøkkenet. Greit å ha til å varme opp rester når jeg har dårlig tid.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har, og jeg kunne ikke brydd meg mindre om det var populært eller ikke. Micropopcorn :rodmer:

Pass deg for palmeoljen... :blomst:

Skrevet

ja det har jeg, og den blir brukt en del..

Skrevet

Bruker den til risengrynsgrøt fra Fjorland og tacolefser.

Da vi pusset opp kjøkkenet valgte vi å ikke ha en integrert hvitevare-micro. Vi har den skjult bak et skap over stekeovnen.

Anonymous poster hash: 93ef9...ca0
Skrevet

Fulgte med leiligheta jeg har nå, men bodde på hybel i 4 år før det, og da hadde jeg ikke micro. Var litt uvant i starten siden min mor er notorisk micro-bruker, men gikk ikke lenge før jeg ikke savnet den i det hele tatt. Eneste den er kjekk til er å varme opp ting og tang, men stort sett blir det jo bedre om man varmer i stekovn/panne/kasserolle. Så hadde klart meg alldeles utmerket uten, samtidig som den er kjekk når man er ekstra lat og bare skal varme litt mex gryte:P Men sånn ut/inn pga. mote er bare teit. Synes egentlig så godt som all mote er teit :fnise:

Anonymous poster hash: aa992...1f3
Skrevet

Har det og bruker den vel en del. Ettersom jeg bor alene, så er det greit å kunne varme opp rester uten å lage masse oppvask. Dessuten er det veldig praktisk når jeg skal lage havregrøt eller smelte smør.

• Liker 1
Skrevet

Ja, vi har og bruker den MYE. Oppvarming av melk til frøkna, matglass, popcorn, smelte smør, varme tacolefser.. lista er lang..

Skrevet

Et liv uten mikrobølgeovn er utenkelig. Den er utrolig god å ha i mange tilfeller, perfekt å varme middagsrester eller ostesmørbrød.

Anonymous poster hash: c22c1...d1d
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg kunne ikke levd uten. Brukes minst en gang per dag

• Liker 1
Skrevet

Da jeg flyttet ut levde jeg uten i 4 uker. Aldri igjen, for å si det sånn. Å varme rester og å lage havregrøt er en tålmodighetsprøve uten.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...