Anciol Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 (endret) Klarte å dumme meg ut foran nabolaget, når jeg gjorde husarbeid, og hørte på Lady Gagas judas karaoke med vinduet åpent;( Sang høyt og danset med vaskemoppen så de fleste har nok hørt meg ja og i tillegg kjek naboens lille pode inn og fikk det med seg, så han har fortalt det til alle som vil høre;(!. Alle naboene ser på meg med et flir nå ! Er så flau:( Endret 12. desember 2013 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Men det er jo bare bra, jeg tror de er bare glad noen får de til å smile slik verden er i dag Anonymous poster hash: 92826...a18 3
Bernardette Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Såååå dødsflau ble du, at du skrev om det med fullt nick her inne.
maia_02 Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Jeg tror nok bare de synes at det var morsomt, du ga dem en god latter og gjorde dagen deres litt bedre, tenk på det!
MsMax Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Gå med hodet høyt og le av det, da er det ikke så "snakkis" lenger
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 aldri skjønt hvorfor noen kaller barn, pod.. Anonymous poster hash: baa5d...cad 3
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Jeg lente meg ut for å lukke vinduet en gang, og glemte at jeg lufttørket etter en dusj. Naboen hadde hageselskap. Slå den! Anonymous poster hash: 9edba...5ec 3
BritneyBitch Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Hva var egentlig så flaut med dette? Jeg hadde blitt i godt humør om jeg så noen som koste seg sånn når de gjorde husarbeid. 1
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Klarte å dumme meg ut foran nabolaget, når jeg gjorde husarbeid, og hørte på Lady Gagas judas karaoke med vinduet åpent;( Sang høyt og danset med vaskemoppen så de fleste har nok hørt meg ja og i tillegg kjek naboens lille pode inn og fikk det med seg, så han har fortalt det til alle som vil høre;(!. Alle naboene ser på meg med et flir nå ! Er så flau:( Er det muuuulig? Det har jeg også gjort en gang, etter samme sang!!!
froufroux Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Haha. Been there, done that. Hjemme har vi et lite vindu på badet og jeg glemmer som regel alltid å trekke for gardinene. Her om dagen påpekte en venninne at jeg burde begynne med det, for når folk kommer gående eller kjørende i mørket, så ser de lyset i dette lille vinduet og…meg.
brightness Skrevet 13. desember 2013 #12 Skrevet 13. desember 2013 Dette gjør jeg hver helg til ymse merkverdig musikk...... Noen ganger har jeg også støvsuget naken og glemt at jeg var naken. Eller gjort hagearbeid i onepiece, crocs og aluminiumsfolie (bleket håret) på hodet med "fragglerock" på full guffe. Dette går SÅ bra!
Lucid Skrevet 13. desember 2013 #13 Skrevet 13. desember 2013 Jeg lente meg ut for å lukke vinduet en gang, og glemte at jeg lufttørket etter en dusj. Naboen hadde hageselskap. Slå den! Anonymous poster hash: 9edba...5ec Gjorde det samme.. to ganger. Bor slik til at jeg har mest skog den veien vinduene mine går.. Så jeg sprader rundt i leiligheta i all min nakne prakt hver dag.. Plutselig står jeg og huseier og stirrer på hverandre. En uke senere skjer det samme. Nå er det snart et år siden, og jeg har enda ikke åpnet gardinene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå