rorodinbåt Skrevet 12. desember 2013 #1 Skrevet 12. desember 2013 Er dere ferdige til jul. Mange jeg kjenner er allerede ferdige til jul. De har kjøpt alle presangene, pynte i huset og vaska, nissene har blitt satt ut. Jeg har nesten ikke starta her enda, please fortell meg at jeg ikke er den eneste.
absinthia Skrevet 12. desember 2013 #2 Skrevet 12. desember 2013 Jeg er heller ikke ferdig og synes at det er helt greit - det blir alltid jul uansett. Gjør,masse juleforberedelser på jobb, så hjemme blir det ofte de siste dagene før jul. Er bare ferdig med pakkene som skal sendes og to halve julegaver ellers. Vet hva jeg skal kjøpe til resten og det er ikke noe det blir tomt for før helga, så jeg kommer nok i rute i år også.
Fuglen Skrevet 12. desember 2013 #3 Skrevet 12. desember 2013 Haha NEI! Skal pynte til jul til helgen og kjøpe siste rest av gaver i løpet av neste uke. Vet hva jeg skal kjøpe da. Og handle inn mat til jul i neste uke. Nå er det ikke hos meg julefeiringen skal være da, så stresser minimalt
Blå Trombone Skrevet 12. desember 2013 #4 Skrevet 12. desember 2013 Er ferdig med gavene, og har bakt pepperkaker. That's it.
Gjest Doh Skrevet 12. desember 2013 #5 Skrevet 12. desember 2013 Er ferdig med gavene med unntak av de jeg skal lage selv. De skal jeg lage så nært opp mot jul som mulig. Pynting skjer ikke før siste dagene før jul.
Gjest Funky Punk Skrevet 12. desember 2013 #6 Skrevet 12. desember 2013 Ferdig med gavene. Har laget noe av maten og fryst ned. Vaske huset tar jeg når jeg gidder, som med resten av året. Det jeg ikke får fikset får bare være. Gidder ikke å stresse
Munchlax Skrevet 12. desember 2013 #7 Skrevet 12. desember 2013 Ferdig?! Har ikke begynt å tenke i de baner en gang... Kommer til å stresse som søren 22. og 23. desember for å bli ferdig/begynne med julegaver, husvask, pynting og baking. Det er nesten så jeg lurer på om jeg egentlig er mann.
BritneyBitch Skrevet 12. desember 2013 #8 Skrevet 12. desember 2013 Har bakt noen småkaker og begynt såvidt på gavene. Tror jeg kommer til å få sjokk når julaften plutselig kommer.
FruLuna Skrevet 12. desember 2013 #9 Skrevet 12. desember 2013 Har ikke begynt med noe ennå, fordi jeg ikke har hatt tid. Får litt roligere dager fra onsdag neste uke, så begynner vel da Men jeg har begynt så smått å tenke på hva jeg skal kjøpe i gaver - jeg bør helst ha en klar plan og ferdig liste før jeg går i butikkene, hvis ikke blir jeg gal
Gjest Gresshoppesang Skrevet 12. desember 2013 #10 Skrevet 12. desember 2013 Ferdig? Er du SPRØ? Det er jo over en uke til jul. Jeg har handlet de presangene jeg vet det blir vanskelig å erstatte dersom jeg ikke får tak i akkurat dem, altså de "perfekte" gavene. Vasking begynner jeg med neste helg og pynting er på lillejulaften. Må tilstå at kakene kjøpes på konditoriet. *rødme*
strawberry Skrevet 12. desember 2013 #11 Skrevet 12. desember 2013 Jeg er ferdig med julegavene (var ferdig med dem i november, pga jeg har eksamener nå), og det er pyntet i huset. Har ikke så mye julepynt ennå, så er ikke overpyntet. Skal ikke ha juletre, for her er ikke plass.
FantasDick Skrevet 12. desember 2013 #12 Skrevet 12. desember 2013 Har kjøpt et par gaver og 1 kg pepperkakedeig fra Ikea. Skal flytte om et par dager, så kan trygt si at jeg ikke er "klar".
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #13 Skrevet 12. desember 2013 Jeg skal feire jul borte så har ikke orka å hverken pynte eller vaske Jeg var derimot ferdig med alle gavene før desember Ikke fordi jeg synes det er sånn super-koselig og ikke kan vente, det er helt ok, men rett og slett fordi jeg knapt ble ferdig i fjor... I fjor satt jeg oppe til 04 natt til julaften for å få ferdig to presanger jeg skulle sy på en lånt sy-maskin. Og jeg hadde ikke tatt i en symaskin siden Kunst & Håndtverk timene i 6.klasse Jeg hadde null peiling på hva jeg drev med! Men gavene ble fine til slutt:) Og tidligere samme dag hadde jeg løpt idiot etter alle gavene jeg hadde planlagt, bare for å oppdaget at flere av dem ikke var mulig å få tak i i hjembyen min(seriøst, jeg skulle ha ting som en morgenkåpe og helt normale ting!). Så jeg måtte jo finne på noe nytt på sparket, og jeg hadde fått i oppdrag å handle inn alt julesnopet, type brus, vin, øl, akevitt, marsipan, potetgull, pepperkaker, osv., til familien, og til en kompis som var syk. Da jeg omsider var ferdig hadde jeg sikkert 6 poser i hver hånd enda de små var puttet oppi de store, og det var bare så vidt jeg hadde makt til å løfte det opp av gulvet! Gjør ikke det igjen Anonymous poster hash: dd530...d31 1
rorodinbåt Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #14 Skrevet 12. desember 2013 Godt og høre det er flere som ikke er ferdige. Synes liksom ikke man skal julepynte før de siste dagene før jul. Hjemme brukte vi aldri ta inn juletreet før julekveldsmorgen. Men tenker jeg ordner ferdig i helga før.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2013 #15 Skrevet 12. desember 2013 Ferdig til jul? Med hva? Anonymous poster hash: 9f8a6...522
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå