Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere ferdige til jul. Mange jeg kjenner er allerede ferdige til jul. De har kjøpt alle presangene, pynte i huset og vaska, nissene har blitt satt ut. Jeg har nesten ikke starta her enda, please fortell meg at jeg ikke er den eneste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så godt som ferdig med julegavene, mangler bare å hente ut julekort og bilder som skal gis bort som gave. Og å pakke inn og sende dem, da :)

Og så har vi ikke så mye julepynt, men jeg har så vidt begynt å finne den frem. Har vasket hus, men det var mest fordi vi skulle få besøk.

Så, du er ikke helt alene i hvert fall :ler:

Skrevet

Nei! Jeg er ungdomsskolelærer, og har vært fullt opptatt med retting av tentamen de siste 3 ukene, så jeg begynner juleforberedelsene nå i helgen ;) Har pyntet til advent, men resten av julepynten blir tatt frem den siste uka mot jul og julegavene skal kjøpes inn på tirsdag da det passer inn med kort dag på jobben.

Skrevet

Er dere ferdige til jul. Mange jeg kjenner er allerede ferdige til jul. De har kjøpt alle presangene, pynte i huset og vaska, nissene har blitt satt ut. Jeg har nesten ikke starta her enda, please fortell meg at jeg ikke er den eneste.

Ikke begynt på gavene, har begynt å bake litt og vaske må jeg jo hver tredje dag med hund og barn så det blir mange ganger til før jul:) Har hengt opp julestjerne og en kule med lys i vindu..he he så ikke klar...så langt langt derifra.....

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Jeg mangler å kjøpe inn resten av presangen til barnet, hele presangen til svigermor, og vi må kjøpe hele presangen til svigerfar + sende denne i posten før 16/levere, + at jeg må kjøpe til min søster (men jeg vet sånn ca hva de aller fleste av disse skal få da). .

Vi mangler å lage pepperkaker og å lage lenker til juletreet.

Husvasken starter vi ikke med før i dag. Vi vasker slik at det blir normalt rent. Vasker ikke tak og vegger (bortsett fra listene ved gulva).

Julepynt er vi ganske moderate med.

Julematen er enda ikke kjøpt inn. Vi tar nok ting litt mer med ro enn mange andre. Vil ikke stresse med jula, liksom.

Skrevet

Jeg har såvidt begynt med gavene men har pyntet til jul.

Skrevet

Det er mye mat her som ikke kan lages før ett par dager før julen starter så ferdig er man aldri før lille julaften.

Skrevet

Neida, ts, du er ikke den eneste.

Jeg vasker i dag, så baker jeg litt til uka og lille julaften tar jeg fort over huset igjen og pynter.

Det lille jeg lager av julemat lager jeg nok i løpet av neste helg, det samme med julegodter.

Gaver er jeg så og si ferdig med, men det er fordi jeg har kuttet kraftg ned på hvem jeg kjøper til.

:heks:

Gjest shockgirl
Skrevet

Jeg er ferdig med gavene. Og må få sendt/gitt ut julekortene, så er jeg ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...