Gå til innhold

Menn! Hvilken parfyme elsker dere at dama bruker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittel sier.

Jeg vil ha en parfyme som typen min vil dåne etter, og leter etter tips til nye favoritter!

Anonymous poster hash: 0db23...f0c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter opp!

:)

Skrevet

Når kjæresten min skulle kjøpe parfyme til meg, så kjøpte han Escada taj sunset. Kjeempegod og frisk!
Ellers liker han at jeg bruker den nye ladygaga, med ros "kork". :)

Anonymous poster hash: 9e98d...921
Skrevet

Jeg og lurer på det!

Anonymous poster hash: 83655...fff
Skrevet

dytt!

Skrevet (endret)

Kan jo bare svare for meg selv, men om jeg "dåner" av parfyme så er det jo pga. av dama/minnene man assosierer akkurat den lukten med... Husker desverre ikke navnet på noen av favorittene :/

Edit Joop eller.no og noe fra Dior, og muligens noe fra Chanel kanskje :P

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Du burde finne en parfyme som komplementerer din naturlige duft. En parfyme som lukter himmelsk på noen andre gjør ikke nødvendigvis det på deg.

• Liker 3
Skrevet

Har ikke så god peiling på parfyme, desverre :P

Gjest Lille-pus
Skrevet

Du burde finne en parfyme som komplementerer din naturlige duft. En parfyme som lukter himmelsk på noen andre gjør ikke nødvendigvis det på deg.

Amen!

Dette er det viktig å forstå.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan finner man det? :P

Anonymous poster hash: 72a97...780

• Liker 1
Skrevet

Hvordan finner jeg ut hvilken parfyme som gjør det? Vi dufter jo ikke likt hver dag?

Gjest Raindrops
Skrevet

Godt spørsmål. Jeg bruker ikke parfyme på grunn av allergi, så jeg aner ikke, men det sier seg vel litt selv at parfyme vil lukte ulikt på ulike mennesker. Synes forøvrig de fleste mennesker jeg gjenkjenner lukten til lukter omtrent det samme hver gang jeg..uhm, lukter på dem. Slik som lukten av mamma, eller en god veninne, eller en kjæreste. Kanskje det bare er meg som er rar på lukter.

Skrevet

Synes det er greiest uten parfyme, er ikke noe glad i lukter.

• Liker 2
Skrevet

vet at dette var et spørsmål til gutta men tenkte jeg skulle si at min kjæreste elsker duften av Burberry "London", jeg har utallige parfymer men det er alltid denne han kommenterer. jeg syns også den er kjempegod!! :-)

Anonymous poster hash: b2165...1c8
Skrevet

Nicki Minaj liker kjæresten min.

Anonymous poster hash: b7c1c...1d1
  • Liker 1
Skrevet

Chanel Chance

Anonymous poster hash: 657af...388

• Liker 1
Skrevet

Marc Jacobs Dot har kjæresten kjøpt til meg, og han elsker den!

Skrevet

Merker så og si aldri om noen bruker parfyme før jeg er heeelt nære dem. Og da er det faktisk ofte slik at shampo lufter bedre enn parfymen uansett. :) Den deilige luften som henger igjen i håret mens hun ligger i armkroken min.

Anonymous poster hash: 2997f...a94
Skrevet

Hvordan finner jeg ut hvilken parfyme som gjør det? Vi dufter jo ikke likt hver dag?

Stikk innom et parfymeri og be om hjelp. Vår egen lukt varierer, men de fleste har noen toner som er gjennomgående, og som vil passe til en eller annen parfyme.

Anonymous poster hash: fc63b...b0f

Skrevet

Ta med mannen du vil forføre til et parfymeri, prøv duftene på huden din og spør hva han synes. Duftene jeg liker er nemlig ikke de samme som de mannen min liker ;)

Anonymous poster hash: 55460...399
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...