Gå til innhold

Vanskelig å vekke, irritasjonsmoment?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Sliter veldig med å vekke samboeren min om morgen, må nesten slå han å skrike får å vekke han.

Han er veldig ansvarlig og utrolig kjekk mann, han betaler får leia å klare og holde økonomien i balanse.

Om morgen er han en svampebobb unge, kan si at av og til er han lett å vekke. Vi legg oss samtidig rundt 11/12 tiden, å står opp rundt halv 8 tiden.

Er det en grunn til å være ganske frustrert over, eller overreagere jeg?

Anonymous poster hash: 4959c...2fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er veldig ansvarlig og betaler for leia? hva gjør du? Anonymous poster hash: 9ab40...9be

Skrevet

Han er veldig ansvarlig og betaler for leia? hva gjør du?

Anonymous poster hash: 9ab40...9be

Jobber og skole.

Betaler så mye jeg kan.

Anonymous poster hash: 4959c...2fc

Skrevet

Hvorfor må du vekke han? Det er vel hans eget ansvar å stå opp til rett tid?

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville bare latt han ta ansvar for å våkne selv. Irritasjonsmoment borte.

Anonymous poster hash: 0aa1d...f8c
Skrevet

Hvorfor skal du irritere deg over at han er hard å vekke? Han jobber sikkert hardere enn deg for å holde tak over hodet på deg når du er student. Hva er det med alle disse kvinnene som spiller på motstanderlaget til typene sine egentlig og bare gjør seg til en byrde i livet deres? Anonymous poster hash: 9ab40...9be

Skrevet

Tenk på barna i Afrika, de har ingen å vekke.

• Liker 2
Gjest Allergikeren
Skrevet

Hvis han sover seg gjennom samtlige vekkerklokker, slik kjæresten min gjør, skjønner jeg godt at det er irriterende. Seks bråkete alarmer med ti minutters mellomrom. Om jeg rister litt i ham og be ham slå av alarmen, svarer han et eller annet, snur kanskje litt på seg, og sover videre. En og annen gang våkner han av at jeg reiser meg stille opp av senga for å slå av klokkeradioen ved døra. "Hadde det ikke vært lettere å dulte borti meg og be meg om å slå av da ...?" :klaske:

Jeg har dessverre ingen råd til deg, men kjæresten fortalte en gang om en tidligere kollega som konstant forsov seg til jobb. Så fikk han seg dame, og andre gangen han forsov seg, sparket hun ham bokstavelig talt ut av senga. Han forsov seg ikke flere ganger, kan man si ...

Skrevet

Ville gitt han ansvar med å stå opp selv? Det er da ikke din oppgave.

Hos oss er det jeg som sliter med å stå opp, og han tar ikke noe ansvar for å få meg opp. Jeg legger mobilen min langt unna senga :) Som oftest er det han som står opp først.

Skrevet

Det her er hans ansvar og ikke ditt. Hva skjer dersom dere får barn?

Husker med skrekk og gru en eks. 3 ganger vekte jeg ham en 17. mai. Han sto ikke opp. Jeg måtte ta felles barn alene ut på 17. maifeiring. Han kom senerer og full av dårlig samvittighet. Du fikk meg det at han ble en eks?

Hans liv ig hans problem. Du er ikke mammaen hans.

Anonymous poster hash: e2fe3...860

Gjest Eurodice
Skrevet

Det her er hans ansvar og ikke ditt. Hva skjer dersom dere får barn?

Husker med skrekk og gru en eks. 3 ganger vekte jeg ham en 17. mai. Han sto ikke opp. Jeg måtte ta felles barn alene ut på 17. maifeiring. Han kom senerer og full av dårlig samvittighet. Du fikk meg det at han ble en eks?

Hans liv ig hans problem. Du er ikke mammaen hans.

Anonymous poster hash: e2fe3...860

Det er ikke en mammaoppgave å vekke en voksen sønn, heller.

Skrevet

Noen bare er sånn:P Broren min er sånn, og da han var liten måtte mamma løfte ham fra under armene opp av senga, mens han hang helt slapt som om han var bevisstløs; så sa hun; Nå teller jeg til tre, og så slipper jeg. Står du ikke da, så faller du. Han lærte etterhvert men det måtte til. Når han ble for stor monterte fatter'n en brannalarm, sånn som man har på offentlige bygg, under senga hans. Åssen han kom seg på skola da han bodde alene på hybel er meg et mysterium...

Så spørsmålet er; er dette noe du kan leve med dersom du liker resten av mannen?

Anonymous poster hash: 0ae78...f33
Skrevet

Noen bare er sånn:P Broren min er sånn, og da han var liten måtte mamma løfte ham fra under armene opp av senga, mens han hang helt slapt som om han var bevisstløs; så sa hun; Nå teller jeg til tre, og så slipper jeg. Står du ikke da, så faller du. Han lærte etterhvert men det måtte til. Når han ble for stor monterte fatter'n en brannalarm, sånn som man har på offentlige bygg, under senga hans. Åssen han kom seg på skola da han bodde alene på hybel er meg et mysterium...

Så spørsmålet er; er dette noe du kan leve med dersom du liker resten av mannen?

Glemte å legge til; det er jo ikke ditt ansvar, men du kan jo velge å vekke ham likevel, eller si klart i fra at du ikke er mora hans og ikke kommer til å gidde å vekke ham mer. Han får stå opp selv. Så lar du han forsove seg om så. Han er stor gutt:P

Skrevet

Har samme problem her. Det ble kaldt vann i dagtidlig.. Han gikk for å sove middag rundt kl 18 i kveld og han sover ennå. Har prøvd å vekke ham to ganger for å få han til å hjelpe meg med å velge møbler som vi skal bestille i morgen. Der var det ingen hjelp å få gitt. Nå skal jeg gå å legge meg så da står han helt sikkert opp.

Anonymous poster hash: b4cbf...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...