Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Vi fikk idag mail om at vi har fått boliglån. Skal takke banken skriftelig..ikke spør hvorfor 😜

Kommer ikke på noe fint jeg kan skrive? Har du noe tips?

Anonymous poster hash: c910d...8b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

Hva med:

Tusen hjertelig takk for at dere velger å gi oss en sjanse! Vi er overlykkelige og dere vil aldri angre på avgjørelsen!

Anonymous poster hash: d5bb2...359
  • Liker 3
Skrevet

Takk for at du svarte.

Vi har ikke vært kunde hos sparebank1 før .Blir kunde hos dem nå. Burde jeg skrive noe om

Det også?

Skrevet

Vanskelig å svare på da du ikke sier noe om grunnen til at du ønsker å takke.

Anonymous poster hash: 0e7cf...639

• Liker 4
Skrevet

I og med at det er banken som tjener penger på deg så er det de som bør takke.

Nå skal ikke jeg spørre om hvorfor du ønsker å takke noen som lopper deg for penger...

• Liker 9
Skrevet

Takk for at du svarte.

Vi har ikke vært kunde hos sparebank1 før .Blir kunde hos dem nå. Burde jeg skrive noe om

Det også?

Neida, det holder med det nevnte. Gratulere og lykke til med bolig :blomst:

Tror ikke bankene forventer takkebrev :)

Anonymous poster hash: d5bb2...359

Skrevet

Nei da det er ikke noe banken krever. Men tenkte bare for å være høflig. Fikk mail idag at vi får lånebevis osv så tenkte å sende mail tilbake om at det er greit og takk for all hjelpen osv

Neida, det holder med det nevnte. Gratulere og lykke til med bolig :blomst: Tror ikke bankene forventer takkebrev :)Anonymous poster hash: d5bb2...359

Skrevet

Takke banken?

:skratte:

Anonymous poster hash: 4e466...561
  • Liker 4
Skrevet

Man takker da ikke banken. De kommer til og le.

Anonymous poster hash: bf5e4...8c9
  • Liker 4
Skrevet

Jeg jobber i bank, og det er ikke ofte vi får takk eller ros fra kunder. Ikke forventes det heller. Men vi ler ikke av det de gangene det skjer, men synes derimot det er veldig hyggelig. Særlig i tilfeller hvor vi har strukket oss litt ekstra, kompliserte saker osv så er det ekstra kjekt når kunden anerkjenner jobben vi har gjort. Ikke helt uvanlig at slike takkmail blir sendt rundt på avdelingen (uten navnet til kunden selvsagt).

Det forventes som nevnt ikke, og noen saksbehandlere vil vel ikke en ang tenke over det. Men, hvorfor ikke takke banken hvis man er fornøyd? Man takker jo damen i butikken, frisøren og taxisjåføren hvis man er fornøyd - så hvorfor ikke banken?

Hvis dere er nye kunder i banken så kan du vel bare takke for smidig/rask/god saksbehandling, og uttrykke at du hittil er fornøyd med valget av banker noe sånt? Og ønske god jul?

Anonymous poster hash: 2cb64...1f9

Gjest Blondie65
Skrevet

Er det virkelig så søkt å takke for god hjelp - selv om man er kunde? For meg er det helt naturlig å takke når jeg opplever god service eller at noen har strukket seg for å hjelpe akkurat meg eller har gjort en god jobb.

Skrevet

Er det virkelig så søkt å takke for god hjelp - selv om man er kunde? For meg er det helt naturlig å takke når jeg opplever god service eller at noen har strukket seg for å hjelpe akkurat meg eller har gjort en god jobb.

Enig.

Jeg takker uansett.

Blir jo glad for takk fra folk selv om jeg "bare" har gjort jobben min.

Skrevet

Takk for god service og hyggelig kundebehandling.

Anonymous poster hash: f5636...464
Skrevet

Jeg jobber i bank, og det er ikke ofte vi får takk eller ros fra kunder. Ikke forventes det heller. Men vi ler ikke av det de gangene det skjer, men synes derimot det er veldig hyggelig. Særlig i tilfeller hvor vi har strukket oss litt ekstra, kompliserte saker osv så er det ekstra kjekt når kunden anerkjenner jobben vi har gjort. Ikke helt uvanlig at slike takkmail blir sendt rundt på avdelingen (uten navnet til kunden selvsagt).

Det forventes som nevnt ikke, og noen saksbehandlere vil vel ikke en ang tenke over det. Men, hvorfor ikke takke banken hvis man er fornøyd? Man takker jo damen i butikken, frisøren og taxisjåføren hvis man er fornøyd - så hvorfor ikke banken?

Hvis dere er nye kunder i banken så kan du vel bare takke for smidig/rask/god saksbehandling, og uttrykke at du hittil er fornøyd med valget av banker noe sånt? Og ønske god jul?

Det er vel heller mere naturlig at sjefen din takker deg? Strekke seg lang= Flere kroner til dere.

Skrevet

Det er vel heller mere naturlig at sjefen din takker deg? Strekke seg lang= Flere kroner til dere.

Jeg synes det er kjekt å takke for hjelpen i alle tilfeller jeg føler at jeg har fått god service, selv om vedkommende kanskje ikke har gjort mer enn det som strengt tatt stå i jobbinnstruksen. Hvorfor skal vi være så gniten på å rose hverandre? Alt for mange gir kun tilbakemeldinger når man har noe å klage på. Hvis noen har gitt meg god service så koster det meg svært lite å si å si takk, og forhåpentligvis er det noe som mange synes er hyggelig. Selv blir jeg hvertfall glad når noen sier takk til meg, både privat og på jobb. Sjefen ser jo ikke hvordan jeg er og hva jeg gjør ovenfor kunder, så å få positive tilbakemeldinger direkte fra kunder betyr mye for meg. Vell så mye som et klapp på skulderen fra sjefen om gode leveranser osv

Skrevet

Jeg synes det er kjekt å takke for hjelpen i alle tilfeller jeg føler at jeg har fått god service, selv om vedkommende kanskje ikke har gjort mer enn det som strengt tatt stå i jobbinnstruksen. Hvorfor skal vi være så gniten på å rose hverandre? Alt for mange gir kun tilbakemeldinger når man har noe å klage på. Hvis noen har gitt meg god service så koster det meg svært lite å si å si takk, og forhåpentligvis er det noe som mange synes er hyggelig. Selv blir jeg hvertfall glad når noen sier takk til meg, både privat og på jobb. Sjefen ser jo ikke hvordan jeg er og hva jeg gjør ovenfor kunder, så å få positive tilbakemeldinger direkte fra kunder betyr mye for meg. Vell så mye som et klapp på skulderen fra sjefen om gode leveranser osv

Jeg har takket banken før jeg, men det var fordi de ga meg en gratis tjeneste som gikk veldig kjapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...